سرگرمي روز جمعه: بازي گلوله برفي (Snowball)

  • 1389/11/22
  • عباس كريمي
  • 1

اين هفه بازيِ پرتاب گلوله برفي را براي شما آماده كرده ايم تا امتحان كنيد. پس لباس گرم بپوشيد و آماده باشيد كه به گلوله هاي برفي اجازه پرواز دهيد!

بازي گلوله برفي

هدف از بازي اين است كه با استفاده از مهماتِ گلوله برفي تان به مرد تاجر مَستي حمله كنيد و وي را تا جايي كه ممكن است به پرواز درآوريد. به سادگي از موس­تان براي هدف گيري استفاده كنيد و براي پرتاب گلوله برفي ها هم از كليك چپ موس استفاده كنيد.

شما مي توانيد با استفاده از نوار نقره اي رنگي كه در بالاي پنجره قرار گرفته، بر آمارتان نظارت داشته باشيد. در صورتي كه صداي بازي مزاحمتي برايتان ايجاد مي كند مي توانيد آن را غير فعال كنيد اما اين نكته را هم در ذهنتان در نظر داشته باشيد كه با اين انتخاب تمامي صداهاي بازي غير فعال خواهند شد. خب، ديگر زمانِ دريافت گلوله هاي برفي­اي است كه در هوا پرواز مي كنند!

مرد تاجر را با گلوله هاي برفي­اي كه به دنبالش پرتاب مي كنيد مورد اصابت قرار دهيد. مطمئن شويد كه هدف گيريتان خوب است چرا كه در غير اين صورت به سرعت گلوله هايتان تمام خواهد شد!

با پرتابي مناسب مي توانيد باعث تحركش شويد و حتي وي مي تواند به اندازه كافي به هوا پرتاب شود طوري كه براي لحظاتي از صفحه نمايشتان محو مي شود.

شانس مجددي كه در اين جا خواهيد داشت موقعي است كه با هدف گيري بسيار ماهرانه گلوله هاي برفي­تان را دقيقا به سر آن تاجرِ مست بزنيد. شگفت انگيز است و البته امكان پذير…

هنگامي كه يكي از اين دو رويداد اتفاق افتاد بازي به پايان مي رسد: 1) گلوله هاي برفي­تان تمام شود يا 2) مرد تاجر دقيقا به حالت اوليه اش برگردد و سپس در پشت سر شما –همان گونه كه در تصوير زير ديده مي شود- سقوط كند. در انتها براي لحظاتي امتيازتان به نمايش در خواهد آمد و بعد از آن فرصت ديگري براي بازي مجدد خواهيد داشت. از آن لذت ببريد!

توجه: رويدادِ “به حالت اول بازگشتن” مي تواند وقتي كه با ماشين ها مواجه شديد هم اتفاق افتد.

گلوله هاي برفي را در اينجا بازي كنيد.

منبع:‌ HowToGeek

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. i cognate it سرگرمی روز جمعه: بازی گلوله برفی (Snowball) | مجله اینترنتی گویا آی‌تی now im your rss reader

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *