ام‌س‌آی کارت گرافیک N560GTX-Ti Hawk را به بازار عرضه می‌کند

  • 1390/1/30
  • ITTeach
  • 1

ام اس آی (MSI) از جمله شرکت‌هایی است که تمایل ندارند فقط نام خود را روی یک کارت گرافیک مرجع هک کرده و کار را تمام شده بدانند٬ بلکه این شرکت اغلب تمایل دارد کلاک اسپید (clockspeed) کارت‌ها را بالا برده و از روش‌های خاصی برای خنک کردن آن‌ها بهره ببرد. این فلسفه طراحی به خوبی در کارت گرافیک جدید ام اس آی که N560GTX-Ti Hawk edition نام دارد رعایت شده است. کارت گرافیک N560GTX-Ti Hawk از جدیدترین فن خنک کننده دوتایی Twin Frozr III که از فن‌آوری انحصاری پروپلر بلید (Propeller Blade) ام اس آی برخوردار است بهره می‌برد. به گفته ام اس آی٬ این فن‌آوری موجب می‌شود که گردش هوا به میزان ۲۰ درصد بیشتر از فن‌های معمولی شده که در نهایت دمای GPU را تا ۱۷ درجه کم می‌کند.


از دیگر مشخصات این کارت گرافیک می‌توان به برخورداری آن از PWM ۸+۱ فاز که موجب دو برابر شدن جریان برق ورودی به GPU می‌شود و همچنین چندین ویژگی دست‌چین شده از ویژگی‌های کارت‌های گرافیک «سری نظامی» ام اس آی اشاره کرد. ام اس آی ادعا می‌کند که چنانچه این کارت گرافیک همراه با ابزار اورکلاکینگ این شرکت که Afterburner نام دارد استفاده شود٬ نخستین کارت گرافیک GTX 560 Ti است که از بهینه‌سازی ولتاژ GPU٬ حافظه و PLL پشتیبانی می‌کند.
کارت گرافیک N560GTX-Ti ام اس آی دارای کلاک اسپید هسته ۹۵۰ مگاهرتزی و ۱ گیگابایت حافظه GDDR5 بوده که با کلاک ۴۲۰۰ مگاهرتز روی یک باس ۲۵۶ بیتی فعالیت می‌کند. تاکنون درباره قیمت و زمان عرضه آن خبری منتشر نشده است.

منبع: hothardware

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. البته هر چند که این کارت گرافیک ساخته ی شرکت ATI هست و با توجه به سیستم خنک کننده که روی آن نصب شده اما باید بگم که این کارت گرافیک فقط ظاهر داره و حدود 200 تا 220 تومان بیشتر قیمت نداره. دوستان می تونند به لینک زیر بروند و مشابه همین محصول و ساخته ی شرکت Nvidia رو نگاه کنند :
    http://www.takrayan.ir/takrayan/mainsite/specifications.asp?itemid=1570

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *