سرگرمی روز جمعه : رئیس “دوست داشتنی” من !

سرگرمی روز جمعه : رئیس “دوست داشتنی” من !
  • 1390/11/7
  • مهرداد ارجمندی
  • 3

خوب آیا برای یک بازی و سرگرمی بعد از یک هفته کار و زحمت آماده اید ؟ اگر اینطور است به سراغ بازی این هفته می رویم. در واقع باید بگویم که بازی این هفته بهترین راه حل برای کاستن استرس و فشاری است که در طول یک هفته به شما وارد شده است. در بازی این هفته کارمند دفتری بیچاره ما تصمیم می گیرد که بالاخره از شر رئیس خودش خلاص شود و او را به بیرون پرت کند .

رئیس “دوست داشتنی” من !

ممکن است موسیقی متن بازی را دوست نداشته باشید و بخواهید آن را قطع کنید در این صورت می توانید این کار را از گوشه بالا سمت راست انجام دهید .

 

یک داستان کوتاه در ابتدا پشت زمینه و اتفاقات بدی را که برای کارمند ما رخ داده نشان می دهد و نشان می دهد که کارمند بیچاره اصلا روز خوبی نداشته است .

 

 

بازی کردن ساده است و نیاز به تکنیک خاصی ندارد. در حالی که باید سعی  کنید نزدیک ترین متراژ را برای پرتاب و لگد زدن داشته باشید ، بر روی دکمه “لگد کردن ” کلیک کنید .

 

رئیس نامرد واقعا کاری کرده است که کارمند بیچاره ما مجبور شده این کار را بکند ، پس با خیال راحت وقتی که آماده شدید که رئیس را در هوا به پرواز درآورید ،  بر روی دکمه لگد زدن کلیک کنید

 

بالا ، بالا و بالاتر … و خداحافظ رئیس پر توقع !

 

در همین امتداد پرت می شود … هنگامی که از حرکت باز ایستاد می توانید ببینید که حسابی شوکه شده و برای چند لحظه اصلا نمی داند که کجاست !

 

در پایان هر مرحله شما فاصله ای که رئیس عزیزتان را به هوا پرتاب کرده اید مشاهده می کنید همچنین اگر امتیازات خاصی گرفته باشید. همچنین می توانید پولی را که کلا بدست آورده اید را هم ببینید .با استفاده از دکمه منو می توانید به منوی آپگریدها بروید  و خیلی چیزهایی که بدست آورده اید را بردارد . یک بار دیگر با استفاده از دکمه ی بالا سمت راست می توانید باز به سراغ رئیس بروید و دوباره او را در هوا به پرواز در آورید. یا در نهایت می توانید با استفاده از دکمه پایینی که اصلی نیز است ( دکمه خاموش ) از بازی خارج شوید با این کار کلیه امتیازات شما حذف می شود .

 

 

در اینجا می توانید یک نگاه سریع به منوی آپگرید ها داشته باشید …

 

مقدار کمی به منوی شما اضافه شده است ولی همان هم برای پرتاب رئیس به ارتفاع بالاتر کافی است .

 

موفق باشید و امیدوارم از این بازی لذت کافی را ببرید و آخر هفته خیلی خوبی داشته باشید .

 

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید .

منبع : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. یکی از اعتیاد اورترین بازیهایی که تا الان تحت وب انجام دادم.به وسیله فلش کتچر دانلودش کردم و الان ساعتهاست دارم بازی.میکنم.حتما امتحانش کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *