آیا HTC One M8 با طعم ویندوز فون از راه خواهد رسید؟!

آیا HTC One M8 با طعم ویندوز فون از راه خواهد رسید؟!
  • 1393/5/6
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 0

طراحی HTC One M8 آن قدر ها خوب و رضایت بخش بود که می توانست جایزه یکی از بهترین طراحی های سال 2014 را از آن خود کند، تاکید می کنیم آن قدر خوب بود که می توان از طراحی آن مجددا در اسمارت فونی دیگر استفاده کرد، اما این بار اسمارت فونی با طعم ویندوزفون!

gold-htc-one-m812

از ماه گذشته شایعاتی به گوش می رسید که اپراتور ورایزون (Verizon)، خواب و خیالاتی در رابطه با عرضه ویندوز فونی جدید در اواخر ماه سپتامبر در سر دارد.گمانه زنی ها بر این است که این ویندوز فون جدید، همان پرچمدار اچ تی سی است که با نام HTC One W8 و البته پلتفرم ویندوزفون پای به بازار خواهد گذاشت.

این گوشی از لحاظ ظاهری شبیه به پرچمدار HTC One M8 می باشد و به گفته شایعات این اسمارت فون از دوربین Duo و اسپیکر هایی با فناوری BoomSound بهره می برد.البته احتمالی نیز وجود دارند که خبری از نام HTC One W8 نباشد و به جای آن شاهد محصولی با نام HTC One A9 باشیم.شایان ذکر است که این ویندوز فون نوظهور، سخت افزاری بالا رده را در قیمتی میان رده عرضه می کند!

یکشنبه نیز توئیت هایی چنجالی از WinRumors به دست آمده است که به قطعی بودن وجود اسمارت فون HTC One M8 با پلتفرم Windows Phone 8.1 اشاره داشت.

[ منبع : phonearena ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *