28 مرداد؛ روزی که HTC حرف جدیدی برای گفتن خواهد داشت!

28 مرداد؛ روزی که HTC حرف جدیدی برای گفتن خواهد داشت!
  • 1393/5/10
  • بهراد جاود
  • 0

شرکت HTC اعلام کرده است که روز 28 مرداد یک رویداد در نیویورک برپا خواهد کرد ولی هنوز اعلام نکرده است که این رویداد در چه مورد است و قرار است در طی آن چه اتفاقاتی رخ دهد. ضمنا در اکانت‌های این شرکت در شبکه‌های اجتماعی خبری در این مورد به اشتراک گذاشته نشده است، بنابراین این رویداد تا کنون پر رمز و راز باقی مانده!

اما خارج از اخبار رسمی شایعات زیادی در مورد HTC منتشر شده و این شایعات آنقدر هیجان انگیز هستند که رویداد جدید HTC را جالب توجه کنند.

HTC

مثلا یکی از این شایعات حاکی از آن است که HTC قصد دارد دوباره به دنیای ویندوز فون برگردد و در حال ساخت یک نسخه از HTC One M8 است که از ویندوز فون نیرو می‌گیرد و به نام One W8 شناخته می‌شود. شاید این دیوایس همان نقطه شروع مورد نیاز ویندوز فون 8.1 برای محبوب شدن باشد، البته هنوز معلوم نیست که W8 قاب فلزی خواهد داشت یا پلاستیکی!

یک دیوایس مبتنی بر ویندوز فون احتمالا تنها چیزی نخواهد بود که در این رویداد خواهیم دید و طبق شایعات می‌توانیم انتظار تبلت نکسوس بعدی را هم در این رویداد از HTC داشته باشیم. علاوه بر این شاید یک ساعت مچی هوشمند مبتنی بر اندروید هم در این رویداد حضور داشته باشد.

مرجع: DigitalTrends

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *