Reach79 ٬ کیف محافظی برای افزایش قدرت سیگنال و طول عمر باطری

Reach79 ٬ کیف محافظی برای افزایش قدرت سیگنال و طول عمر باطری
  • 1393/10/18
  • مهدي ده نبي
  • 0

Reach79 نام یک کیف محافظ برای تلفن های همراه است که باعث افزایش قدرت سیگنال ( آنتن ) و همچنین افزایش طول عمر باطری دستگاه خواهد شد.

این کیف محافظ دارای یک لایه اضافه است که از یک تکنولوژی خاص برای افزایش قدرت سیگنال بهره می برد. به این ترتیب٬ کاربران علاوه بر آنتن دهی بهتر دستگاه٬ طول عمر بیشتر باطری و انتقال سریعتر دیتا را نیز به وضوح شاهد خواهند بود.

David Vigil مدیر عامل شرکت Antenna79٬ سازنده این کیف محافظ می گوید : ” ما همگی از دستگاه هایمان بهترین عملکرد را انتظار داریم٬ و این هدفی است که Reach79 برای آن طراحی شده است. این کمپانی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا٬ Reach70 را تبدیل به بهترین کیف محافظ برای تلفن های همراه هوشمند کرده است. هر کدام از این کیف های محافظ٬ دارای یک لایه بسیار نازک micro-thin ( طلایی رنگ ) است که موجب افزایش قدرت سیگنال دستگاه شما خواهد شد و باعث می شود تا اسمارت فون شما٬ کارهای بیشتری نسبت به گذشته برای شما انجام دهد. ”

213680

قابلیت ها :

  • سرعت : قدرت یافتن سیگنال های دریافتی توسط دستگاه باعث افزایش سرعت تبادل اطلاعات می شود.
  • دسترسی بیشتر : افزایش قدرت سیگنال باعث می شود تا محدوده استفاده شما از دستگاه به طرز محسوسی بیشتر شود.
  • افزایش عمر باطری : به وسیله Reach70 دیگر نیازی نیست که دستگاه شما مدام دنبال دکل های آنتن برای برقرار ارتباط باشد. در نتیجه افزایش عمر باطری دستگاه خود را کاملا احساس خواهید کرد.
  • محافظت : این کیف های محافظ٬ طبق اعلام مسئولین سازنده٬ از دستگاه شما تا ارتفاع ۲ متری به صورت کامل محافظت می کند.

213688

همچنین مسئولین عنوان کرده اند که استفاده از این کیف های محافظ٬ باعث می شود که سیگنال های دریافتی توسط دستگاه ها بین ۱.۶ تا ۲ برابر افزایش یابد.

Reach79 از هم اکنون با قیمت ۵۹.۹۹ دلار برای iPhone 6 و ۶۹.۹۹ دلار برای iPhone 6 Plus قابل خرید می باشند. این نکته را هم ذکر می کنم که در حال حاضر کیف ها تنها در رنگ مشکی موجود هستند٬ اما در آینده ای نزدیک ( سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ ) سایر رنگ ها نیز اضافه خواهند شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *