روزنگار: از هفتاد و دومین دوره Golden Globe تا هک از طریق گلگسی اس ۴

روزنگار: از هفتاد و دومین دوره Golden Globe تا هک از طریق گلگسی اس ۴
  • 1393/10/22
  • نادر عظیمی
  • 0

اگر بنا به هر دلیلی نتوانستید امروز با گویا آی تی و اخبار مربوط به حوزه فناوری و بازی های ویدئویی همراه باشید؛ در این مطلب سعی شده مهم ترین آن ها به صورت خلاصه تقدیم حضور شما خوبان شود. پس با گویا آی تی همراه باشید.

روزی که گذشت، سرشار بود از خبر های بزرگ و کوچک. از هک دستگاه ATM توسط گوشی Samsun Galaxy S4 تا مشخص شدن بهترین فیلم و سریال سال در برنامه تلویوزیونی و معروف Golden Globe. در ادامه نگاهی مختصر داشتیم بر بهترین خبر ها و مقالات منتشر شده دیروز سایت. با ما همراه باشید.

بد افزار ها بازگشتند…!

به طور حتم با کمپانی ESET و برنامه های ضد بد افزار های آن آشنا هستید. حال این کمپانی خبر از یک بد افزار جدید که از طریق ایمیل وارد رایانه می شود را منتشر کرد. بد افزاری که می توانند در چند جبهه رایانه شما را از بین ببرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بد افزار می توانید از اینجا مراجعه کنید.

بهترین فیلم های سال در Golden Globe مشخص شد

بامداد امروز بود که هفتاد و دومین دوره جشنواره Golden Globe برگزار شد و بهترین های سال مشخص شدند. این جشنواره که بیش از هفتاد سال در حال برگزاری است، یکی از معتبر ترین های جشنواره های فیلم و سریال می باشد. در این دوره فیلم «بچگی» توانست به عنوان بهترین فیلم سال ۲۰۱۴-۲۰۱۵ با رای اکثر داوران انتخاب شود. اطلاعات بیشتر و جامع تر را می توانید از اینجا دریافت کنید.

4959__golden_globes_hd_wallpaper_

فروش یک میلیون نسخه One Plus One در سال ۲۰۱۴

یکی از برنامه ریزی هایی که برای فروش گوشی One Plus One برای سال گذشته صورت گرفت، رسیدن به فروش ۱ میلیون نسخه ای بود. خبر ها حاکی بر آن است که این برند توانسته به این فروش برسد. حال این کمپانی برای سال ۲۰۱۵ برنامه ریزی های دقیق تری انجام داده است. به نحوی که تا شش ماه آینده One Plus Two راهی بازار ها می شود و برای این برند نیز فروش نسبتاً بیشتری نسبت به نسخه اول پیش بینی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به اینجا مراجعه کنید.

سیستم مورد نیاز EVOLVE مشخص شد

استودیوی Turtle Rock که به طور حتم طرفداران عنوان Left 4 Dead با آن آشنا هستند، سیستم مورد نیاز آخرین عنوان خود بنام Evolve را منتشر کرد. مواردی که می توان در این سیستم به آن ها اشاره کرد، نیاز آن به ۵۰ گیگابایت فضا و همچنین بهره گیری از رم ۴ گیگابایتی می باشد. Evolve عنوانی است با مضمون مقابله با هیولا ها توسط چند تن انسان و یا با میل خودتان برعکس می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به اینجا مراجعه کنید.

Meizu MX4 در رتبه اول ۱۰ اسمارت فون برتر سال ۲۰۱۴

Meizu MX4 نام برندی چینی می باشد. برندی که توانسته  با انتشار خود غوغایی در چین و در سایر کشور ها به وجود بیاورد. به طور حتم تا به حال از بد بودن جنس چینی چیز هایی به گوشتان رسیده است، اما این نظریه در صنعت موبایل به کلی از بین رفت. زیرا کمپانی Meizu توانسته با ساخت Meizu MX4 یک تحولی در صنعت گوشی های هوشمند چینی بدهد. این برند توانسته با امتیاز ۴۷٫۷۶۵ در رتبه اول ۱۰ اسمارت فون برتر سال ۲۰۱۴ از نظر سایت AnTuTu قرار بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به اینجا مراجعه کنید.

url

هک یک ATM توسط سامسونگ گلکسی اس ۴

در روزی که گذشت، خبر هک دستگاه ATM ( عابر بانک ها ) توسط گوشی Samsun Galaxy S4 غوغای فراوانی به پا کرد. این هک از نظر ظاهری بسیار پیچید است، اما از نظر باطنی بسیار ساده توسط هکری صورت گرفته که با استفاده آن توانسته پول های ATM را به جیب بزند. این روش هک که به Black Box معروف است، بر روی ATM های مستقل صورت می گرد. حال اگر این ATM ها در فضای کم نور قرار داشته باشد، کار را برای هکر آسان تر می کند. این هکر توانسته با اتصال برند یاد شده به ATM به راحتی وارد به سیستم عابر بانک شود و پول ها را به حساب خودش منتقل کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به اینجا مراجعه کنید.

مقالات سایت:

معضلی به نام پاپ آپ و راه های خلاصی از آن

پاپ آپ معضلی است که هر روز در حال رشد می باشد. اگر دوست دارید از دست این معضل رهایی پیدا کنید می توانید به مقاله مختصر اما کاربردی آقای “حمید مداحی” مراجعه کنید. قسمتی از نوشته: ” پاپ آپ در واقع نوعی سیستم تبلیغاتی است که با باز کردن صفحه ای جدید در سایت توسط مخاطب چندین صفحه تبلیغاتی به صورت ناخواسته باز می شوند. چند سالی ست که سایت هایی با عنوان کسب درآمد از طریق پاپ آپ راه اندازی شده اند که متاسفانه…”

دلفین رقیب نه چندان جدید کروم و فایرفاکس

اگر می خواهید بدانید مرورگر دلفین چه ویژگی هایی را داراست، می توانید به آخرین نوشته آقای “محمد رضایی یزدی” مراجعه کنید. نوشته ای که نویسنده طی آن به صورت خیلی موشکافانه به نکات مثبت و منفی این مرورگر اشاره کرده است. قسمتی از نوشته: ” گر شما هم جزء کاربران سیستم عامل اندروید باشید، قطعا میدانید که این سیستم عامل همراه با یک مرورگر پیش فرض عرضه شده که بیشتر نیازهای کاربران را برای وبگردی پاسخ میدهد. با این وجود مرورگرهای جایگزین بسیاری نیز به بازار آمده اند که کاربران…”

Title

بهترین محصولات معرفی شده در CES 2015

طبق روال همیشمگی، بعد از اختتامیه یک جشنواره یا رویداد سایت ها و شبکه های مرتبت با موضوع جشنواره به نقد و بررسی و معرفی بهترین های آن رویداد می پردازند. مجله اینترنتی علم و فناوری گویا آی تی نیز بعد از اتمام جشنواره CES 2015 که در لاس وگاس برگزار شد، با بررسی های متعدد اقدام به معرفی بهترین های این جشنواره کرده است. در روزی که گذشت آقای “مهدی ده نبی” طی یک نوشته به بهترین محصولات معرفی شده در CES 2015 پرداخته است که مطالعه آن خالی از لطف نیست. قسمتی از نوشته: ” در طول یک هفته، نمایشگاه CES 2015 در شهر لاس وگاس خبرساز ترین اتفاق ها را به خود اختصاص داده بود. طی بررسی های زیادی که روی تمامی شرکت کنندگان در این نمایشگاه صورت گرفت، در نهایت تیم داوری تصمیم به اعلام بهترین محصولات معرفی شده در CES 2015 گرفت…”

۱۸ آنتی ویروس برتر و مجانی برای سال ۲۰۱۵, بخش اول

گوشی های هوشمند، یکی از اصلی ترین وسایل شخصی مردم در این دوره و زمانه می باشد. حال فرض کنید یک بد افزار از طریق یک انتقال دهنده به گوشی شما منتقل شود. چه بر سر برنامه ها و فایل هایتان می آید؟ به طور حتم داشتن یک آنتی ویروس بهترین تضمین برای کاهش این اتفاقات می باشد. در آخرین نوشته آقای “مرتضی بیاتی” به ۱۸ آنتی ویروس برتر و رایگان اشاره شده است. قسمتی از نوشته: ” مبارزه با ویروس ها و بدافزار های رایانه ای با دست خالی کاری دشوار و گاهی پرداخت هزینه های هنگفت برای خرید یک آنتی ویروس خوب, در این شرایط اقتصادی نامناسب و قیمت روزافزون دلار, کاری بس دشوارتر است. یک ویروس مخرب می تواند باعث افشای اطلاعات مالی و یا حتی از کار انداختن رایانه شما شود. چیزی که شما به آن نیاز دارید بهترین آنتی ویروس ممکن…”

مطالب دیگر:

 نمیتوانید بدون آیفون زندگی کنید؟ شاید دچار سندرم “اضطراب جدایی از آیفون” شده باشید!

تلویزیون حرفه ای NEC X981UHD با قیمت ۴۰هزاردلار

سهم ۶۸ درصدی iOS 8 از توزیع نصب سیستم عامل آی او اس

معرفی ۵ تا از بهترین بازی های چند نفره اندروید

قفل صفحه محبوب Start

انتشار ریبوت Mirror’s Edge برای کنسول های نسل هشتم در سال ۲۰۱۵

حمله به ماشین تبلیغاتی داعش

نقد و بررسی کوتاه BlackBerry Classic

صاحبان Season Pass بازی The Crew سه اتومبیل جدید دریافت خواهند کرد

۱۲ بازی فوق العاده MultiPlayer برای اندروید

نحوه ارسال یک اپلیکیشن غیر رایگان به عنوان هدیه در آیفون

بنچمارک هر دو نسخه Asus Zenfone 2 در مقابل پرچمداران ۲۰۱۴

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *