ورزش‌نگار ؛ خرید استقلال و پرسپولیس/ اخراج نکونام و بیشتر

ورزش‌نگار ؛ خرید استقلال و پرسپولیس/ اخراج نکونام و بیشتر
  • 1393/11/22
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی و ورزش نگار باشید.

شاید دیوانه ای ، استقلال و پرسپولیس را بخواهد !

شاید دیوانه ای ، استقلال و پرسپولیس را بخواهد !

همانطور که می دانید امیر عابدینی یکی از سرشناس ترین تحلیل گران در دنیای فوتبال ایران است. به تازگی در پی جریان فروش دو باشگاه محبوب استقلال و پرسپولیس سخن های زیادی را شنیده ایم و حالا عابدینی هم حرفای جالبی را به زبان آورده. وی اعلام نموده که این دو تیم حق پیشکسوتان و کسانی است که واقعا برای آنها زحمت کشیده اند. کمیته خصوصی سازی دو باشگاه یاد شده اعلام کرده که ۱۰ روز پس از شروع مزایده نتایج آن را اعلام می کند. عابدینی واکنشی بسیار تند به این قضیه نشان داده و اعلام کرده که هیچ جای دنیا این کار را نمی کنند و همیشه جواب مزایده همان روز اعلام می گردد. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

مصاحبه نکردن ما ، کمک به پرسپولیس است !

farhangnews_112703-317945-1422896013

این روزها انواع و اقسام انتقادات از جانب همه به حمید درخشان سرمربی پرسپولیس میرسد. برخی از این انتقاد ها از طرف پیشکسوتان است که به دلیل جایگاه ویژه آنها در بین هواداران، باعث شده تا حرفاهیشان بیشتر در رسانه ها بازتاب داشته باشد. اما برای جلوگیری از لطمه خوردن تیم یاد شده، شرکت پیشکسوتان پرسپولیس که یکی از خواهان های اصلی خرید پرسپولیس است، تصمیم به سکوت گرفته. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

دوندگی کمتر، یکی از دلایل باخت های کهکشانی ها

تیم-رئال-مادرید

در حاشیه دربی بازی دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید که با نتیجه ۴ بر صفر به نفع اتلتیکو به پایان رسید، روزنامه اسپانیایی زبان آئ گزارشی منتشر کرده و به نقد علمکرد این بازی پرداخته است. دوندگی بازیکنان اتلکتیکو مادرید ۱۰۷/۷۵ کیلومتر  بوده و این در حالی است که میزان دوندگی تیم کهکشانی ها ۹۸/۹۴ کیلومتر  اعلام شده. همین میزان دوندگی از دلایل اصلی باخت رئال اعلام شده است. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

نکونام اخراج شد / اوساسونا باخت !

۲۵۶۱۱۹_۶۳۵۵۷۵۲۸۳۰۶۳۹۸۱۴۶۰_l

در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول اسپانیا، تیم اوساسونا در برابر تیم  رئال ساراگوسا بازی نمود که این دیدار با نتیجه یک بر صفر در حالی به سود تیم مهمان به پایان رسید که جواد نکونام از دقیقه اول در بازی حضور داشت  و در دقیقه ۸۰ بازی با دریافت کارت زرد دوم در برابر هزاران طرفدار این تیم ، اخراج شد تا نقش مهمی در باخت تیمش داشته باشد. برای مشاهده متن کامل این خبر به سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

در این جا به پایان اخبار ورزشی مهم امروز از گویا ورزش رسیدیم. اما می توانید لینک سایر مطالب منتشر شده امروز را هم در این وب سایت در ادامه مشاهده نموده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

مانند همیشه برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *