ورزش‌نگار ؛ دعوای قلعه نوعی و فردوسی پور/ عملکرد یکساله هندبال و بیشتر

ورزش‌نگار ؛ دعوای قلعه نوعی و فردوسی پور/  عملکرد یکساله هندبال و بیشتر
  • 1393/12/4
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی و ورزش نگار باشید.

بازیکنان اردوی پرسپولیس اعلام شدند

حمید درخشان ۵ نفر از بازیکنان پرسپولیس را برای شرکت در بازی مقابل لخویای قطر خط زد . افرادی که از این لیست خط خورده اند افشین اسماعیل زاده ، مبین میردورقی ، مهدی جعفرپور ، رضا نوروزی و محمدرضا خانزاده میباشند . به جز این افراد تمامی بازیکنان پرسپولس به همراه کادر فنی به این اردو رفته اند .

AFC : ممنوعیت ورود هرگونه شی خطرناک از هم اکنون

chaharlang1000.jpg (250×150)

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس مدیران جلسه ای را در مورد بازی پرسپولیس – لخویا  برگزار کردند و در آن توژیلیانگ اقدامات لازم را برای جلوگیری از پرتاب نکردن هرگونه شی خطر زا برای بازیکنان ( بطری آب یا مواد منفجره ) انجام داد . توژیلیانگ از تمامی نیرو های انتظامی درخواست کرد که از ورود هرگونه وسیله ای به باشگاه که قابلیت پرتاب شدن یا صدمه زدن دارند را جلوگیری کنند

دعوای قلعه نویی و فردوسی پور بالا گرفت !

IMG18274727

دشمنی قلعه نویی با برنامه نود و علی الخصوص عادل فردوسی پور بسیار واضح بوده و برکسی پوشیده نیست ولی کمتر کسی فکر میکرد که قلعه نویی بخواهد از این مجری و تهیه کننده برنامه ۹۰ شکایت کرده و وی را به دادگاه بکشاند. حالا دادگاه رسیدگی کننده به این شکایت ، احضاریه ای را صادر کرده است که در صورت عدم حضور فردوسی پور در دادگاه ، حکم جلب وی صادر و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت !

عملکرد یک ساله هندبال

هندبال یکی از ورزش های جنجالی و پرحاشیه در کشورمان بوده است . هیچ وقت نمیتوان فراموش کرد که تیم ملی در لحظه پرواز تیم را از محل ترک کرد و یا اینکه قهرمان لیگ برتر با قرعه کشی و برگزاری جلسه انتخاب شد ، درگیری منتقدین با رییس سابق فدراسیون را هم نمیتوان فراموش کرد . با همه ی این موضوعات هندبال در سال ۹۳ اتفاقات خوب و بدی را هم تجربه کرد که تمامی این اتفاقات کوچک و بزرگ در این مقاله شرح داده شده است .

روز اول لیگ قهرمانان آسیا ، برای ایرانی ها چگونه خواهد بود؟

n00087601-b

لیگ قهرمانان آسیا در حالی فردا در غرب آسیا آغاز می شود که تیم های ایرانی مقابل رقبای قطری و ازبکستانی خود قرار خواهند گرفت.در اولین بازی تیم نفت تهران در تاشکند مقابل پاختاکور ازبکستان قرار خواهد گرفت. تیم نفت که شب گذشته با تمام حرف و حدیث هایی که پیرامون وضعیت مالیش میشد با یک پرواز چارتر به سمت تاشکند پرواز کرد و بامداد دوشنبه به این کشور رسید. این تیم به دلیل قرارداد اولیه ای که باشگاه چینی با پورعلی گنجی بسته است ، و به دلیل حفظ سلامتی وی از بردن این بازیکن به تاشکند خوادداری کردند تا آینده این بازیکن به خطر نیفتد ولی پوشیده نیست که نفت تهران ، یکی از بازیکنان اصلی خود را به همراه نداشته و این بازیکن که یکی از مهره های اصلی تیم ملی نیز می باشد ، در این بازی تیم نفت را همراهی نخواهد کرد.

بانوی دوچرخه سوار ایرانی به عدم شرکت در مسابقات محکوم شد

۸۱۳۵۲۲۳۴-۶۰۱۸۶۵۰

ملی پوش جوان دوچرخه سوار ایرانی خانم پرستو باستی که در مسابقات قهرمانی قزاقستان حضور یافته بود به دلیل اینکه تست دوپینگش مثبت بود، ۲سال به شرکت نکردن در مسابقات محکوم گردید. اخیرا فدراسیون دوچرخه سواری به دلیل اینکه نقش وی در دوپینگ بودنش کم بوده است و هم به خاطر جوان بودن او ۹ ماه از دوسال محکومیتش کم کرد.

باز هم به پایان یکی دیگر از سری مطالب ورزش‌نگار در گویا آی تی رسیدیم و خلاصه مهم ترین اخبار ورزشی روز که در گویا ورزش منتشر شده را خدمتتان ارائه کردیم. اما در ادامه نیز می توانید لینک سایر مطالب ورزشی منتشر شده امروز را مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

  • لمپارد:بارسلونا ، مغلوب من سیتی خواهد شد
  • آقای قائم مقام ، سخنگو شد !
  • پاسخ قابل تحسین اینیستا به لمپارد
  • کمالوند:شکایت از استقلال،حق ماست
  • محرومیت کرار افزایش یافت
  • شرح اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان
  • درخشان : سه شنبه،روز متفاوتی برای پرسپولیس خواهد بود
  • کواچ:به دنبال بهترین گزینه ها برای تیم ملی هستم

مانند همیشه برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *