چگونه مشکلات مربوط به اتصال بلوتوث را در آیفون ۷ و ۷ پلاس حل کنیم  

چگونه مشکلات مربوط به اتصال بلوتوث را در آیفون ۷ و ۷ پلاس حل کنیم   
  • 1396/7/27
  • زهرا معبودی
  • 0

 

برای اینکه بتوان به درستی از آیفون ۷ و ۷ پلاس استفاده کرد کاربران این گوشی ها باید بدانند که چگونه مشکلات اتصال بلوتوث این گوشی ها را حل کنند. آیفون ۷ و ۷ پلاس پرچمداران سال گذشته اپل هستند که بی شک همچنان از بهترین گوشی های بازار موبایل هستند. با این حال هیچ چیز عالی نیست زیرا گزارشات مبتنی بر مشکلاتی در اتصال بلوتوثی آیفون ۷ و ۷ پلاس از سوی کاربران این گوشی ها به گوش رسیده است.

گویا آی تی: بی شک مشکل اتصال در بلوتوث یکی از خسته کننده ترین مشکلاتی است که ممکن است در استفاده از این گوشی ها با آن مواجه شد. اما بدتر از آن این است که از سوی اپل هیچگونه گزارشی مبتنی بر حل این مشکل به خصوص ارائه نشده است. به این دلیل راه آسانی برای حل مشکل اتصال بلوتوث آیفون ۷ و ۷ پلاس با انواع خودرو هایی که به اپل Car Play مجهز هستند و یا هرگونه سیستم بلوتوثی دارند وجود ندارد.

حل مشکلات مربوط به اتصال بلوتوث را در آیفون 7 و 7 پلاس

اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید بهتر است این مقاله را مطالعه کنید. ما راه مطمئنی برای حل مشکل اتصال بلوتوث گوشی آیفون ۷ و ۷ پلاس شما داریم.

نخست برای شروع کار باید کش بلوتوث را پاک کنید. راهنمای پاک کردن کش شما را در انجام این کار راهنمایی می کند. به احتمال زیاد این کار مشکل اتصال بلوتوث را حل می کند.

هدف فایل های کش ایجاد حافظه ای موقت برای ممکن کردن استفاده هم زمان و سوییچ کردن سریع بین اپلیکیشن ها است. این مشکل مخصوصا حین اتصال گوشی به سیستم بلوتوثی خودرو بسیار معمول استو خوشبختانه پاک کردن کش راهکاری تایید شده است. از مراحل زیر برای حل هرگونه مشکل اتصال بلوتوث دیگری که در گوشی با آن مواجه هستید استفاده کنید.

حل مشکلات بلوتوث در گوشی آیفون ۷ و ۷ پلاس

به Setting بروید و General Settings را باز کنید. از آن جا سپس به بخش Storage & iCloud Usage بروید. سپس به دنبال گزینه ای به نام Manage Storage بگردید و وقتی وارد این بخش شدید در بخش Documents and Data بر روی یک آیتم بزنید. هر یک از آیتم هایی که نمی خواهید را به سمت چپ بکشید و سپس Delete را بزنید. بر روی Edit زده و Delete all را انتخاب کنید. این کار تمام دیتا های تجمع شده از اپلیکیشن ها را از گوشی شما پاک می کند.

راهکار دیگر

گوشی ایفون ۷ و ۷ پلاس را وارد حالت ریکاوری مود کرده و wipe cache partition را بزنید. پس از اینکه این دو فرایند تمام شدند گوشی را به یک دستگاه بلوتوثی متصل کنید.

با انجام دادن این دستور العمل ها دیگر مشکلات بلوتوثی شما را در استفاده از آیفون ۷ و ۷ پلاس آزار نخواهد داد. تجربیات و دیدگاه های خود را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید و این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *