قیمت رولبرینگ | استعلام قیمت رولبرینگ در دیجی برینگ

قیمت رولبرینگ | استعلام قیمت رولبرینگ در دیجی برینگ
  • 1400/8/27
  • محمد عالی
  • 0

قیمت رولبرینگ را از دیجی برینگ بخواهید. فروشگاه اینترنتی دیجی برینگ بزرگ ترین عرضه کننده انواع بلبرینگ و رولبرینگ در ایران است که این محصولات را با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار می دهد. تمام تلاش تیم بزرگ دیجی برینگ، ارائه محصولات باکیفیت از برندهای معتبر و با قیمت مقرون به صرفه به مشتریان است. دیجی برینگ همچنین در زمینه آگاهی رسانی و ارائه اطلاعات مهم و ضروری حوزه انواع برینگ فعالیت می کند تا ضمن افزایش آگاهی مخاطبان خود، گامی بلند را در صنعت بلبرینگ و رولبرینگ ایران بردارد. شما می توانید برای استعلام قیمت رولبرینگ، به وب سایت فروشگاه اینترنتی دیجی برینگ مراجعه فرمایید.

رولبرینگ یکی از قطعات اصلی در صنعت است که از ایجاد اصطکاک بین دو بار در حین حرکت جلوگیری به عمل می آورد. شاید این سوال به وجود آید که تفاوت رولبرینگ با بلبرینگ چیست. در پاسخ به آن باید گفت که هر دو وظیفه کاهش مقاومت غلتشی در حین حرکت نسبی دو بار را بر عهده دارند. اما شدت غلتش در رولبرینگ ها بیشتر از بلبرینگ ها بوده و همین مساله کاربرد آن ها را وسیع تر کرده است. از طرفی میزان تحمل هر یک از این قطعات و شدت مقاومت آن ها در مقابل انواع مختلف بارها یکی از وجه تمایزهای مهم بین رولبرینگ ها و بلبرینگ ها به حساب می آید.

جهت استعلام قیمت رولبرینگ و نحوه عملکرد آن ها لازم است به یک مرجع معتبر مراجعه نمایید. در حال حاضر دیجی برینگ به عنوان یکی از بهترین وبسایت های فروش رولبرینگ در ایران در حال فعالیت است. از این رو جهت دریافت قیمت رولبرینگ و خرید انواع آن می توانید به این وبسایت مراجعه کنید.

 

قیمت انواع رولبرینگ های موجود در بازار

رولبرینگ های متنوعی در بازار وجود دارند که برای کاربردهای خاص طراحی شده اند و شما می توانید آن ها را از طریق دیجی برینگ خریداری کنید. برخی از مهم ترین اشکال مختلف رولبرینگ موجود در این فروشگاه عبارتند از:

  • رولبرینگ استوانه ای
  • رولبرینگ مخروطی
  • رولبرینگ سوزنی
  • رولبرینگ بشکه ای

هر کدام از رولبرینگ های یاد شده در بالا، ابعاد و ساختار متفاوتی با دیگری دارد. از این رو، قدرت تحمل بارهای محوری و شعاعی متفاوتی نیز از خود نشان می دهند. برای مثال، رولبرینگ های استوانه ای برای بارهای شعاعی سنگین استفاده می شود. در صورتی که رولبرینگ بشکه ای کف گرد برای بارهای محوری مناسب تر خواهد بود. بر همین اساس با توجه به عملکرد مورد نیاز خود می توانید مناسب ترین نوع رولبرینگ را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که قیمت رولبرینگ ها با توجه به جنس، قدرت تحمل و نوع عملکرد ان ها تعیین می گردد. برای دسترسی و استعلام قیمت رولبرینگ های مختلف می توانید به وبسایت دیجی برینگ مراجعه نمایید.

جنس روبرینگ و تأثیر آن بر قیمت

رولبرینگ ها همگی از جنس آلیاژهای کروم دار و پر کربن ساخته می شوند. این فولادهای آلیاژی باید با استحکام بالا و سختی قابل توجهی تولید شوند تا برای ساخت رولبرینگ مناسب باشند. حلقه ها و ساچمه هایی که در ساخت رولبرینگ به کار می روند، معمولا از فولادهای بسیار سخت تولید می گردند. مهم ترین آلیاژهایی که برای این منظور به کار می روند عبارتند از:

  • فولاد آلیاژی سخت با ترکیب ۱ درصد کربن، ۱٫۵ درصد کروم، ۱۵ درصد سیلسیوم و ۳ درصد منگنز
  • فولادهای سمانته ای
  • فولادهای ضد زنگ و غیر مغناطیسی
  • آلیاژ برنز

جنس قفسه هایی که در ساختار رولبرینگ ها و بلبرینگ های کوچک وجود دارند، از ورق های فولادی یا برنجی در نظر گرفته می شود. لازم است بدانید که مواد مورد نیاز برای ساخت رولبرینگ ها معمولا در تولید بلبرینگ ها هم به کار می روند، اما در پاره ای از موارد اختلاف هایی بین این دو وجود دارد.

دقت کنید که هرچه جنس رولبرینگ بهتر و مرغوب تر باشد، قیمت آن افزایش پیدا می کند، اما این به معنای هزینه اضافه بر دوش شما نیست. شما با خرید رولبرینگ باکیفیت (هرچند کمی گران تر) در هزینه های احتمالی ناشی از خسارت و خرابی درآینده جلوگیری می کنید.

استعلام قیمت رولبرینگ در دیجی برینگ

دیجی برینگ به عنوان یکی از توزیع کنندگان انواع رولبرینگ در ایران شناخته می شود. مشتریان می توانند جهت خریدهای عمده و یا خرد خود به وبسایت دیجی برینگ مراجعه نمایند. همچنین خریداران می توانند جهت اطلاع از قیمت بلبرینگ و یا سفارش خرید رولبرینگ استوانه ای، رولبرینگ سوزنی، رولبرینگ مخروطی و رولبرینگ بشکه ای را در فروشگاه دیجی برینگ ثبت کنند. علاوه بر این ها شما می توانید در هر زمانی از شبانه روز قیمت رولبرینگ را از طریق وبسایت دیجی برینگ استعلام کنید.

جهت ارتباط با کارشناسان فروش دیجی برینگ، به قسمت تماس با ما در وبسایت دیجی برینگ مراجعه کرده و اطلاعات تماس را دریافت نمایید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *