آموزش تعمیرات کولر گازی و پکیج با آموزشگاه فنی پارس

آموزش تعمیرات کولر گازی و پکیج با آموزشگاه فنی پارس
  • 1400/10/27
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

آموزش تعمیرات کولر گازی و آموزش تعمیرات پکیج دو رشته پرطرفدار فنی هستند که به دلیل بازار کار عالی که دارند بسیار مورد توجه بوده و در صورتی که مهارت های مورد نیاز آن را بیاموزید می توانید شغلی پردرآمد و پولساز برای خود راه اندازی کنید.

اگر از علاقه مندان به مشاغل فنی هستید و می خواهید در بازار کار شغل نصب و تعمیرات کولر گازی و پکیج فعالیت داشته باشید اما نمی دانید باید از کجا شروع کنید و چگونه به بازار کار این شغل ورود پیدا کنید، نگران نباشید ما در این مطلب قصد داریم شما را با نحوه یادگیری این دو رشته پردرآمد آشنا کنیم.

بسیاری از افراد برای آنکه نحوه عیب یابی کولر گازی و پکیج را یاد بگیرند به فکر خرید جزوه آموزشی یا مشاهده فیلم و ویدئو هستند. تعمیرات پکیج و کولر گازی امری تخصصی و مبتنی بر دانش و مهارت است و برای یادگیری آن لازم است به صورت عملی بر روی کولر گازی و پکیج کار و تمرین کنید. بنابراین خواندن جزوه یا تماشا فیلم انتخاب درستی برای آموزش مهارت های این رشته نیست.

بهترین راه برای آموزش تعمیرات کولر گازی و پکیج روشی است که طی آن امکان تمرین و کار عملی داشته باشید و در مدت زمانی کوتاه به صورت حرفه ای مهارت های مورد نیاز را به شما آموزش دهد. اگر می خواهید وارد بازار کار این مشاغل شده و درآمد بالایی کسب کنید، آموزش تعمیرات کولر گازی و آموزش تعمیرات پکیج آموزشگاه فنی می توانید به شما کمک بسیاری کند.

چگونه آموزش تعمیرات کولر گازی را شروع کنیم؟

تعمیرات کولر گازی یکی از بهترین مشاغل و رشته های فنی است که به دلیل افزایش نصب کولر گازی در سال های اخیر بازارکار آن رونق بسیاری یافته است. اگر قصد ورود به بازار کار این شغل پردرآمد را دارید بهتر است تعمیرات کولر گازی را به صورت حرفه ای یاد بگیرید تا بتوانید به خوبی انواع برند و مدل کولر گازی را عیب یابی و تعمیر کنید.

آموزشگاه فنی حرفه ای فنی پارس یکی از بهترین روش هایی است که از طریق ثبت نام در دوره آموزش تعمیرات کولر گازی آن می توانید صفر تا صد نحوه عیب یابی و تعمیرات کولر گازی را یاد بگیرید. نتایج بررسی ها نشان می دهد که بیشتر کارآموزان این آموزشگاه پس از اتمام دوره توانسته اند وارد بازار کار شده و درآمدزایی داشته باشند.

آشنایی با دوره تعمیرات کولر گازی فنی پارس

این دوره آموزشی در آموزشگاه فنی پارس به صورت عملی و در کارگاه مجهز برگزار می شود. سرفصل های این دوره به گونه ای تدوین شده است که کلیه افراد علاقه مند به تعمیرات این دستگاه بتوانند در این دوره شرکت کرده و در پایان انواع برند و مدل کولر را عیب یابی و تعمیر کنند. آموزش باز و بسته کردن پنل های کولر گازی، نحوه عیب یابی قطعات و اجزا الکترونیکی و مکانیکی، تعویض لوله مسی، عیب یابی برد، شناساییی کدهای خطا و نحوه رفع آنها و . . . برخی از سرفصل های آموزشی در دوره آموزش تعمیرات کولر گازی فنی پارس است. شیوه برگزاری این دوره به گونه ای است که بتوانید پس از آموزش استاد، به صورت عملی بر روی کولر تمرین کرده و زیر نظر استاد رفع اشکال نمایید.

آموزش تعمیرات پکیج را چگونه آغاز کنیم؟

تعمیرات پکیج دیواری یکی از دیگر مشاغل فنی پرطرفدار و پردرآمد محسوب می شود. جالب است بدانید اگر عیب یابی و تعمیرات پکیج را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و مهارت های خود را در این زمینه افزایش دهید می توانید صاحب شغلی پولساز شوید. برای یادگیری تعمیرات پکیج روش های گوناگونی وجود دارد، از آنجایی که این شغل جز مشاغل فنی و مهارت محور است بهترین راه برای آموزش تعمیرات پکیج روشی است که به صورت عملی نحوه عیب یابی و تعمیر پکیج را آموزش دهد.

در آموزشگاه فنی پارس دوره تعمیرات پکیج به صورت کارگاهی برگزار شده و طی دوره فرصت خوبی برای تمرین و تکرار برای شما عزیزان فراهم می شود. عملی بودن آموزش ها در این دوره باعث شده تا بیش از ۸۰ درصد کارآموزان پس از پایان یافتن دوره بتوانند به بازار کار این رشته ورود پیدا کنند.

مزایای یادگیری تعمیرات کولر گازی و پکیج با فنی پارس

۱٫دوره های پکیج و کولر گازی در این مجتمع به صورت عملی است. عملی بودن آموزش ها شما را با چالش های این مشاغل آشنا کرده و این موضوع باعث می شود در بازار کار ورود موفق تری داشته باشید.

۲٫این آموزشگاه برای آموزش سرفصل های این دوره از اساتید متخصص و حرفه ای بهره گرفته است. این موضوع باعث می شود در بازار کار ورود موفق تری داشته و ار فرصت های شغلی بهتری برخوردار باشید.

۳٫ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای از دیگر مزایای است که با شرکت در دوره های آموزشگاه فنی پارس به دست خواهید آورد.

۴٫این آموزشگاه در پایان دوره پشتیبانی نامحدودی به شما عزیزان ارائه می دهد.

۵٫در صورت یاد نگرفتن سرفصل ها می توانید به صورت رایگان در دوره های دیگر آموزشگاه حضور پیدا کنید.

مجتمع آموزشی فنی پارس علاوه بر دوره آموزش تعمیرات کولر گازی و پکیج کلاس های اموزشی متعدد دیگری را برگزار می کند. آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش برق ساختمان، آموزش مکانیکی، آموزش تعمیرات ایسیو، آموزش جوشکاری و . . . برخی از دیگر دوره های پرطرفدار در این آموزشگاه است.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در آموزشگاه فنی پارس

آموزش تعمیرات لوازم خانگی از دوره های محبوب در بخش تعمیرات است که نحوه عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی را به شما آموزش می دهد. از آنجایی که قیمت لوازم خانگی در سال های اخیر افزایش چشمگیری یافته می توان بازارکار عالی را برای این رشته و شغل متصور شد. در مجتمع فنی پارس این دوره به صورت عملی صفر تا صد عیب یابی و تعمیر انواع یخچال ساید، معمولی، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی ، جاروبرقی و . . . را آموزش می دهد. با شرکت در این دوره می توانید در یک بازه زمانی کوتاه هر آنچه که برای ورود به بازار کار تعمیرات لوازم خانگی مورد نیاز است یاد خواهید گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های این آموزشگاه و ثبت نام می توانید به سایت این مرکز به نشانی https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید.

همچنین می توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۹۳۷۱۵۷ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *