چرا باید از تلفن های ابری در ایران استفاده کنیم؟

چرا باید از تلفن های ابری در ایران استفاده کنیم؟
  • 1401/5/2
  • گویا آی تی
  • 0

بدون شک یکی از اولین نیازهای هر مجموعه و کسب و کار تلفن ثابت است. بعضی از شرکت ها برای راحتی کار و پاسخگویی بهتر شماره موبایل خود را در وب سایت و تبلیغات قرار می دهند و از اهمیت استفاده از تلفن ثابت، در برندسازی و ارتباط بهتر با مشتریان آگاهی ندارند. در این مقاله به اهمیت استفاده از تلفن ثابت برای کسب و کارها می پردازیم.

چرا نباید از تلفن همراه برای کسب‌وکارها استفاده کرد؟

برخی از صاحبان کسب و کارهای نوپا، در ابتدای فعالیت خود به جای استفاده از تلفن ثابت، تماس های کاری را از طریق شماره تلفن همراه شخصی خود برقرار می کنند.

در وهله ی اول این موضوع ممکن است نیازهای ارتباطی کسب و کار را فراهم کند اما با رشد آن استفاده از تلفن همراه راهکار مناسبی نیست و حتی ممکن است به برند نیز آسیب برساند.

در این مقاله دلایل نیاز کسب و کارها را به تلفن ثابت بیان می کنیم و بهترین راهکار را به شما معرفی خواهیم کرد.

از دلایل مناسب نبودن شماره تلفن شخصی برای کسب‌وکارها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ساعت و روز کاری معنایی ندارد

پاسخگویی و پشتیبانی محصولات و خدمات یکی از مهم ترین نیازهای هر کسب و کاری است. اما با قرار دادن شماره تلفن شخصی خود مشتریان در هر ساعت از شبانه روز و خارج از تایم کاری با نیروهای شما تماس خواهند گرفت. همین موضوع ممکن است باعث ایجاد حس منفی نسبت به کار و برقراری ارتباط با مشتریان در کارکنان شما شود.

با تلفن ثابت شما قادر خواهید بود تا ساعت و روزکاری تعریف کنید و تماس های خارج از ساعت کاری را به صندوق صوتی یا شماره ای خاص منتقل کنید. با بکارگیری این روش علاوه بر پاسخگویی مرتب، آرامش کارمندان شما سلب نخواهد شد.

با استفاده از تلفن ثابت ابری در انتهای پاسخگویی به مشتریان می توانید به صورت خودکار متن تشکر از خرید را به مشتریان ارسال کنید و ارتباط حرفه ای تری را برقرار کنید.

نظارتی بر تماس ها صورت نمی گیرد

بهبود ارائه خدمات، نیازمند نظارت بر فرایندهای دریافت خدمات و عملکرد کارمندان است. امکان نظارتی به روی تلفن های شخصی کارمندان شما وجود ندارد و همین موضوع می تواند ظاهر غیر حرفه ای و نا هماهنگ برای کسب و کار شما ایجاد کند.

بی ثباتی باعث کاهش بهره وری می شود

یکی از لازمه های کسب و کارهای نوپا حفظ ثبات است. استفاده از تلفن همراه به عنوان ابزار ارتباطی یک کسب و کار نشان دهنده ی بی ثباتی آن است و برای رشد کسب و کار مناسب نیست. همچنین تشخیص تماس های شخصی از بین تماس های کاری و پاسخگویی به تمامی آن ها بسیار دشوار خواهد بود.

عدم اعتماد به کسب و کار شما!

بسیاری از مشتریان در هنگام بازدید از سایت کسب و کارها تماس با شماره تلفن ثابت را ترجیح می دهند. تلفن و سر شماره ثابت ظاهری حرفه ای تر به کسب و کار شما می بخشد و باعث جلب اعتماد در مخاطبان می شود.

تلفن ثابت ابری جایگزین تلفن های همراه

با توجه به دلایلی که عنوان شد، تلفن ثابت ابری بهترین راهکار برای کسب و کار شما است. تلفن ثابت ابری جایگزین مناسبی برای تلفن های همراه و حتی تلفن های ثابت معمولی است.

تلفن ابری ثابت بدون نیاز به تجهیزات و هزینه های بالای مخابرات برقراری تماس را بر بستر اینترنت برای کسب و کارها فراهم می کند

از مزایای تلفن ابری برای کسب و کارها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاهش هزینه ها

کاهش نیروی انسانی

مدیریت تماس و یکپارچگی

مدیانا ابزار ارتباط با مشتری

مدیانا جامع ترین ابزار ارتباطی در کشور است که در یک پلتفرم یکپارچه ابزارهای ارتباط با مشتری مانند پنل پیامک، تلفن ابری و پیام صوتی را به صاحبان کسب و کارها ارائه می دهد و آن ها را از داشتن چندین پلتفرم به صورت جداگانه بی نیاز میکند.

ویژگی های مدیانا:

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • ۱۰ سال سابقه فعالیت
  • مشاوره رایگان
  • پنل پیامکی
  • پیام صوتی و…

جمع بندی

اگر به دنبال ارتقای ابزارهای ارتباط با مشتری و راه اندازی یک کسب و کار هستید یا هنوز برای کسب و کار خود از تلفن همراه شخصی استفاده می کنید. تلفن ابری مدیانا می تواند یک انتخاب هوشمندانه برای کسب و کار شما باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید تلفن ابری و پنل اس ام اس از طریق فرم مشاوره مدیانا اقدام کنید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *