بهترین تلویزیون ال جی ۲۰۲۲ و پرفروش ترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۲

بهترین تلویزیون ال جی ۲۰۲۲ و پرفروش ترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۲
  • 1401/6/19
  • گویا آی تی
  • 0

ال جی و سامسونگ, دو برند محبوب لوازم خانگی, سرانجام بهترین تلویزیون های ۲۰۲۲ خود را وارد ایران کردند. قطعا انتخاب تلویزیون ایده آل با وجود این همه تنوع در بازار کار آسانی نیست. چنانچه قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید, ما سعی کرده ایم در این مقاله, با مقایسه کامل و معرفی هر یک از بهترین تلویزیون ال جی ۲۰۲۲ و پرفروش ترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۲, شما را در تجربه خریدی خوشایند یاری کنیم. با ما همراه باشید.

 

پرفروش ترین و بهترین تلویزیون ال جی ۲۰۲۲

شرکت پرآوازه ال جی, در سال ۲۰۲۲ نیز مانند سال های قبل, چندین مدل تلویزیون با تکنولوژی های روز دنیا به بازار عرضه کرد. از پرفروش ترین و بهترین تلویزیون ال جی ۲۰۲۲ می توان به تلویزیون LG Nano796 , تلویزیون LG Nano84, تلویزیون LG UQ8000 و تلویزیون LG QNED85 اشاره کرد که در ادامه به بررسی دو عدد از بهترین های آن میپردازیم. همچنین پیشنهاد می کنیم در صورتی که مایل به تهیه تلویزیون ال جی ۲۰۲۲ هستید, به صفحه خرید تلویزیون ال جی از بانه سر بزنید.

تلویزیون ال جی QNED85

اگر دنبال تلویزیونی جدید در بازار می گردید که از برند معتبر با ویژگی های منحصر به فرد باشد؟ ما تلویزیون ال جی QNED85 را به شما پیشنهاد می دهیم. این تلویزیون از سری تلویزیون های Mini LED ال جی است که قیمت مناسبی دارد و می تواند با قابلیت های تصویری که دارد, هر کاربری را شگفت زده کند. از لحاظ طراحی شباهت زیادی به سایر تلویزیون های ال جی دارد, با این تفاوت که ضخامت فریم آن بسیار کمتر است. کیفیت تصویر ۴K می باشد و با رزولوشن بالا قادر است همه تصاویر را به صورت استاندارد و با وضوح بالا نمایش دهد. امکان ارتقاء کیفیت تصویر و بهبود داده های تصویر وجود دارد. سیستم عامل موجود در این تلویزیون نسخه ۲۰۲۲ webOS است که می تواند دنیایی از سرگرمی را با چاشنی لذت به شما هدیه دهد. ریموت کنترل این تلویزیون کاملا جدید و از نو طراحی شده است تا امکانات بی نظیری را در اختیار شما قرار دهد. مکمل مناسب پلتفرم webOS در این تلویزیون هوش مصنوعی است. این هوش با توجه به الگوریتم از پیش تعیین شده در ایجاد بستر مناسب پخش کمک رسان شما خواهد بود. نکته جالب در این تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی وجود خروجی صدا ۴۰ وات است. این در حالی است که اکثر تلویزیون های موجود در بازار ۲۰ وات هستند. ۲ بلندگو ۱۰ واتی با ۲ ووفر ایجاد کننده این صدا هستند. فناوری Clear Voice به خوبی نویز گیری را انجام می دهد. پردازنده نسل ۷ آلفا نیز در ویرایش صدا و تصویر به تلویزیون یاری می رساند.

تلویزیون ال جی UQ8000

تلویزیون ال جی UQ8000 یکی از محصولات ۲۰۲۲ شرکت کره ال جی است. این محصول میان رده با چاشنی تکنولوژی روز است. تلویزیون UQ8000 از سایز ۴۳ تا سایز ۷۵ قابلیت خرید را دارد. پردازنده آلفا نسخه ۵ این تلویزیون برگ برنده تلویزیون مذکور است. کیفیت تصویر در تمام سایز ها فورکی می باشد و با این پردازنده به خوبی پشتیبانی می شود. تصاویری که به بالا بردن کیفیت نیاز دارند به صورت استاندارد ارتقاء پیدا می کنند و در خور و شأن کاربر به نمایش در خواهند آمد. از لحاظ طراحی قاب و فریم بسیار باریک است. پایه ها از دو طرف و به خوبی پنل را پشتیبانی می کنند. همین طراحی باعث می شود که زاویه دید گسترده بخشی از قابلیت های تلویزیون ال جی ۲۰۲۲ فوق باشد. صدا در تمام تلویزیون ها ۲۰ وات است که برای تلویزیون های سایز ۶۵ اینچ و ۷۵ اینچ توان صدای پایینی است. ولی وجود قابلیت های جدید و به روز در این تلویزیون نقطه ضعف را پوشش داده است. به عنوان مثال حالت فشرده سازی و عبور فرکانس ها از کانال های بخصوص در بالا بردن خروجی صدا موثر هستند. تکنولوژی تقویت صدا در هنگام پخش دیالوگ بسیار کاربردی است. تلویزیون uq8000 هوشمند است و دارای سیستم عامل webOS است. نسخه سیستم عامل ۷ می باشد. کاملا راحت به اینترنت متصل شوید و ساعت ها به وب گردی مشغول شوید.

پرفروش ترین و بهترین تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۲

سامسونگ هم بی کار ننشسته و مثل رقیب کره ای, چندین مدل مختلف ۲۰۲۲ را به بازار عرضه کرده است. از بهترین مدل تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۲ می توان به تلویزیون Q70B Samsung, تلویزیون Q60B Samsung, تلویزیون BU8000 Samsung اشاره کرد که در ادامه به معرفی دو مدل پروفروش تر تلویزیون سامسونگ آن میپردازیم. توجه کنید که اگر می خواهید خرید تلویزیون زیر قیمت بازار را تجربه کنید, بد نیست که سراغ خرید تلویزیون سامسونگ از بانه بروید و از گارانتی ۵ ساله و مشاوره رایگان آن بهره مند شوید.

تلویزیون سامسونگ BU8000

تلویزیون سامسونگ BU8000 نسخه جدید AU8000 است که در سال ۲۰۲۲ وارد بازار شده است. می توان این سری از تلویزیون ها را نیز جزء تلویزیون های کریستالی نامید. نکته بسیار شگفت انگیز وجود سیستم عامل تایزن نسخه ۶٫۵ می باشد. این سیستم عامل بسیار روان و پرقدرت است و می تواند باعث سرگرمی کاربر شود. سامسونگ این محصول را از سایز ۴۳ اینچ تا سایز ۸۵ اینچ به بازار عرضه کرده است! سایز ۸۵ اینچ را می توان در سالن ها, رستوران و هتل مورد استفاده قرار داد. در بخش تصویر رنگ های زنده توام با تکنولوژی روز به خوبی به نمایش درخواهند آمد. کیفیت تصویر این تلویزیون ۴K می باشد و قابلیت ارتقاء تصویر به خوبی امکان پذیر است. پردازنده Crystal Processor 4K پشتیبان خوبی برای نمایش درجه یک و در خور و شان کاربر است. شاید تنها موردی که معمول است, سیستم صوتی ۲۰ وات می باشد. صدا کاملا فراگیر و با توجه به محیط انتشار می گیرد. حالت های صدا در این قسمت نقش بسزایی در هماهنگی صدا و تصویر ایفا می کنند. آخرین مورد در تلویزیون سامسونگ BU8000 که مورد توجه قرار می گیرد, طراحی ظریف و بی نظیر تلویزیون است. خود سامسونگ از این تلویزیون با نام AirSlim یاد می کند. این نشان دهنده طراحی ظریف و باریک محصول است. ضخامت فریم بسیار ناچیز است و می تواند زیبایی محیط را دوچندان کند. پایه ها از نوع دو طرف هستند و به شیارهایی جهت مدیریت کابل مجهز هستند. تمام این موارد می تواند دلیل خوبی برای انتخاب این تلویزیون باشند.

تلویزیون سامسونگ Q70B

تلویزیون سامسونگ Q70B اوج کار این شرکت برای نمایش بی نظیر تصویر و صدا در یک قاب است. این محصول نسخه ارتقاء یافته Q70A می باشد که می تواند سال ها کاربر را از سایر محصولات مشابه بی نیاز سازد. این تلویزیون شکیل را می تواند در هال و پذیرایی نصب کرد و از تماشای آن لذت برد. ساخت این محصول در ۴ سایز ۵۵, ۶۵, ۷۵ و ۸۵ اینچ صورت گرفته است. تمام این تلویزیون ها از یک نوع کارایی و قابلیت پیروی می کنند و تنها تفاوت آنها در سایز تلویزیون است. برای شرح این تلویزیون بهتر است از کیفیت تصویر شروع کنیم. صفحه نمایش این تلویزیون QLED می باشد و از فناوری کوانتوم در نمایش تصاویر بهره می برد. مشخصه بارز تصویر در این تلویزیون نمایش بی بدیل رنگ ها به صورت زنده است. تمام رنگ ها اعم از اصلی و فرعی نمایش زیبایی دارند و قادر هستند اصالت تصاویر را حفظ کنند. کیفیت تصویر در این تلویزیون ۴K می باشد و توسط پردازنده Quantum Processor 4K به خوبی مدیریت می شود. به لطف این تکنولوژی قابلیت ارتقاء تصویر و برجسته سازی جزئیات بسیار راحت است. نسخه سیستم عامل تایزن این تلویزیون ۶٫۵ می باشد. تنها تفاوت این سیستم عامل با نسخه های مشابه در بکارگیری نرم افزارهای بیشتر در بخش اسمارت است. این تلویزیون را می توان محصولی جذاب برای گیمرها دانست. کنسول های بازی نسل نهم به خوبی و کاملا روان به نمایش در می آیند تا شما ساعت ها به بازی و سایر موارد مشابه مشغول شوید. همچنین می توانید از جستجو صوتی و… نیز نهایت استفاده را ببرید. سیستم صوتی تلویزیون های Q70B تنها ۲۰ وات است. اما امکان نصب سینما خانگی و بلندگوهای بلوتوثی می تواند کمک شایانی به بالا خروجی صدا کند. از قابلیت های صدا می توان به حالت فشرده سازی و وجود پردازشگر قدرتمند با نام Quantum Processor 4K اشاره کرد. از بغل به این تلویزیون نگاه کنید تا ظرافت و زیبایی طراحی را به راحتی ببینید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *