نحوه پرداخت ارزی در هتل ها

نحوه پرداخت ارزی در هتل ها
  • 1402/9/22
  • گویا آی تی
  • 0

برای یک سفر خوب، آسودگی خیال از اقامت در محل مناسب بسیار حیاتی است. امروزه، رزرو هتل از سایت‌های خارجی برای ایرانی‌ها که به کشورهای خارجی می‌روند، یک ابزار بسیار مفید محسوب می‌شود. هر سال، تعداد زیادی از ما به تجربه سفر به مقاصد جدید می‌پردازیم. خوشبختانه، اکثر هتل‌های جهان امکان رزرو آنلاین را فراهم کرده‌اند. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که مکان اقامت خود را ماه‌ها پیش از سفر رزرو کنید. با این‌حال چگونه می‌توان پرداخت ارزی در هتل‌ها را انجام داد؟ فلای تودی به پاسخ این سوال می‌پردازد.

۲ روش رایج برای رزرو هتل و پرداخت ارزی

هدف اصلی هر سفر، آسایش و راحتی در محل اقامت است. انتخاب روش مناسب برای رزرو هتل از سایت‌های خارجی نقش مهمی در ایجاد این آرامش دارد. در این متن، دو روش معمول برای رزرو هتل به نام‌های Pay Later و Pay Now را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

در نظر داشته باشید که گردشگران خارج از کشور که قصد دارند به ایران سفر کنند و در یکی از هتل‌های معتبر مانند هتل فلامینگو کیش اقامت داشته باشند، باید روش پرداخت را مستقیم از این هتل جویا شوند.

روش Pay Later

در این روش، پس از انجام مراحل رزرو از سایت، معمولا مبلغی از کارت بانکی شما کسر نمی‌شود، بلکه تنها اطلاعات کارت به هتل ارسال می‌شود. این اقدام به‌منظور تایید صحت رزرو صورت می‌گیرد. برخی از هتل‌ها احتمال دارد برای تایید رزرو، مبلغ کمی از کارت شما کسر کنند، مثلا ۱۰ دلار یا هزینه یک شب اقامت. در این خصوص هنگام رزرو هتل، راهنمایی‌های فلای تودی را دریافت کنید.

در نظر داشته باشید که کل هزینه رزرو هتل به شما هنگام حضور در هتل ارائه می‌شود. این روش به‌ویژه برای افرادی که به تاییدیه هتل جهت مصاحبه سفارت یا اخذ ویزا نیاز دارند، مناسب خواهد بود. نکته حائز اهمیت در این روش این است که بعضی از هتل‌ها احتمال خواهد داشت مبلغ بیشتری از کارت شما کسر کنند و اگر موجودی کارت محدود باشد، رزرو هتل احتمال دارد کنسل شود.

روش Pay Now

در این روش، کل مبلغ رزرو هتل به‌صورت آنی از کارت شما کسر و رزرو شما به‌صورت قطعی انجام می‌شود. به عبارت دیگر، امکان کنسل شدن رزرو شما توسط هتل وجود ندارد. این روش از اطمینان بیشتری برخوردار است و از دغدغه‌های مربوط به پرداخت هزینه در هتل در زمان حضور در آن جلوگیری می‌کند.

اگر شما قصد سفر به خارج از کشور را دارید و تمایل دارید محل اقامت خود را از طریق رزرو هتل از سایت‌های خارجی تعیین کنید، باید اطلاع داشته باشید که بسیاری از هتل‌ها از طریق سیستم پرداختی داخلی اقدام به رزرو آنلاین می‌کنند. برای انجام این کار، کافی‌است با کارشناسان مجموعه فلای تودی ارتباط برقرار کنید.

چگونه پرداخت ارزی را انجام دهیم؟

روش‌های مختلفی برای پرداخت ارزی در هتل‌ها وجود دارد که در این بخش فلای تودی آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. از سویی دیگر، اگر علاقه‌ای به سفرهای خارجی ندارید، می‌توانید با رزرو هتل فلامینگو کیش، یک سفر بی‌نظیر به جزیره زیبای کیش و اقامت عالی را تجربه کنید.

پرداخت با کارت‌های اعتباری

در دنیای امروز، پرداخت‌های ارزی به ۳ دسته اصلی تقسیم می‌شوند. یکی از این دسته‌ها پرداخت با کارت‌های اعتباری است که عبارتند از مستر کارت و ویزا کارت. این کردیت‌کارت‌ها، کارت‌های اعتباری بین‌المللی هستند که دسترسی آسان به آن‌ها برای شهروندان ایرانی وجود ندارد. با این‌حال، پلتفرم‌های پرداخت آنلاین ارزی از این کارت‌های اعتباری برای انجام تراکنش‌ها و پرداخت‌های ارزی استفاده می‌کنند. از طریق فلای تودی برای رزرو هتل در هر جای دنیا اقدام کنید.

پرداخت با کیف پول الکترونیکی

یکی از روش‌های دیگر پرداخت و انتقال ارز، استفاده از کیف پول‌های الکترونیکی است. پی پال (PayPal) به‌عنوان یکی از معروف‌ترین کیف پول‌های الکترونیکی بین‌المللی شناخته می‌شود. اما توجه داشته باشید که افتتاح حساب کیف پول الکترونیکی پی پال برای شهروندان ایرانی ممکن نیست و پلتفرم‌های آنلاین پرداخت بین‌المللی می‌توانند به‌عنوان واسطه، پرداخت یا تراکنش‌های مالی را انجام دهند.

پرداخت با گیفت کارت

گیفت کارت‌ها یا کارت‌های هدیه مستقیما برای پرداخت و انتقال ارز به‌شمار نمی‌روند، اما ویژگی مهم آنها این است که مانند یک کارت اعتباری معتبر عمل می‌کنند که پیش از استفاده شارژ می‌شوند و برای خرید خدمات از وبسایت‌های مختلف می‌توانید از آنها استفاده کنید. از گیفت کارت اسپاتیفای (Spotify) به‌عنوان مثال برای شارژکردن حساب اسپاتیفای و از گیفت کارت مایکروسافت برای شارژ حساب کاربری مایکروسافت خود باید استفاده کنید. اگر به راهنمایی بیشتر برای پرداخت با این گیفت کارت‌ها نیاز دارید، کارشناسان فلای تودی شما را راهنمایی می‌کنند.

پرداخت ارزی هتل‌ها با ویزا کارت

ویزا کارت، یک کارت اعتباری بین‌المللی است که توسط شرکت ویزا ارائه می‌شود. این کارت اعتباری به‌عنوان یک شبکه بانکی بین‌المللی عمل می‌کند و به افراد این امکان را می‌دهد که تراکنش‌های مالی خود را در سراسر جهان انجام دهند. ویزا کارت جایگزین مناسبی برای پرداخت نقدی است و کاربران این امکان را دارند تا با آن انواع پرداخت‌های ارزی از جمله خرید از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و سایت‌های اینترنتی را انجام دهند.

ضمن آنکه با ویزا کارت می‌توان از دستگاه‌های خودپرداز خارج از کشور پول نقد برداشت کرد. ویزا کارت از فناوری رمزنگاری برای امنیت تراکنش‌ها بهره می‌برد و اطلاعات کاربران را هنگام استفاده و پرداخت محافظت می‌کند. علاوه‌بر این، ویزا کارت با ارزهای مختلف بین‌المللی سازگار است و حتی این امکان هست تا در سفرهای خارجی و برای انجام تراکنش‌های بین‌المللی از آن استفاده کرد.

در مجموع، ویزا کارت یک ابزار پرداخت مطمئن، سریع و راحت است که کاربران خواهند توانست در سراسر جهان خریدها و تراکنش‌های مالی خود را با استفاده از آن انجام دهند. این امکان را دارید سفر خود را با فلای تودی تنظیم کنید و هزینه‌ها را با ویزاکارت بپردازید.

فلای تودی، بهترین انتخاب برای سفرهای خارجی

آژانس مسافرتی فلای تودی بهترین گزینه برای سفرهای خارجی شما است. با سابقه‌ای معتبر و تجربه درخشان در ارائه خدمات مسافرتی، فلای تودی به شما امکان می‌دهد تا تجربه‌ به یادماندنی سفرهای خارجی را تجربه کنید. این مجموعه، با ارائه تورهای متنوع به مقاصد مختلف جهان، از جمله نقاط دلچسب، شما را به دنیای جدیدی هدایت می‌کند.

از زیبایی‌های مناظر طبیعی گرفته تا معابر تاریخی و فرهنگ‌های متنوع، این مجموعه تمامی اقسام سفرهای خارجی را ارائه می‌دهد. همچنین این امکان را دارید تا با این سایت معتبر، بهترین هتل‌ها مانند هتل فلامینگو کیش در داخل ایران و معتبرترین هتل‌ها در خارج از کشور را به‌راحتی رزرو کنید.

جمع‌بندی

در هتل‌ها، پرداخت ارزی به چند روش ممکن است. معمولا، این امکان وجود دارد تا هزینه های هتل را با کارت‌های اعتباری بین‌المللی یا کارت‌های بانکی پرداخت کنید. بعضی از هتل‌ها کیف پول‌های الکترونیکی و گیفت کارت‌ها را برای پرداخت ارزی قبول می‌کنند. انتخاب روش پرداخت بستگی به ترجیحات و نیازهای شما دارد. هنگامی که با فلای تودی سفر خود را تنظیم می‌کنید، راهنمایی‌های لازم را دریافت خواهید کرد.

سلب مسئولیت رپورتاژ: این مقاله به عنوان رپورتاژ آگهی تبلیغاتی در وبسایت گویا آی تی منتشر شده و وبسایت گویا آی تی در مورد تایید یا رد صحت محتوای آن مسئولیتی ندارد

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *