شماره پشتیبانی ایتا شبانه روزی

شماره پشتیبانی ایتا شبانه روزی
  • 1402/12/8
  • گویا آی تی
  • 0

احتمالا همه شما تا حالا برای یک بار هم که شده ، اسم پیام رسان ایتا به گوشتان خورده و برای شما آشناست . همراه رایانه در این پست وبلاگ قصد دارد برای شما همراهان عزیز ، به بررسی کلی پیام رسان ایتا پرداخته و ریز به ریز جزئیات آن را با شما آشنا کند .

شما می توانید جهت حل مشکلات خود در ایتا و رسیدن به پاسخ سوالات ایتای خود با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت ، بدون هیچگونه کد و پیش شماره تماس گرفته تا با کارشناسان خبره همراه رایانه در ارتباط باشید .

برای ارتباط با پشتیبانی ایتا ، تنها یک روش وجود دارد و آن نیز تنها از برنامه ایتا صورت می گیرد . پشتیبانی کاربران برای ارتباط با پشتیبانی تنها می توانند از طریق ربات های داخل برنامه با پشتیبانی ایتا ارتباط برقرار کنند .

اما اصلا نگران نباشید . همراه رایانه این مشکل را برای شما حل کرده است .

همراه رایانه از کارشناسان خبره ای برخوردار است که به زیر و بم پیام رسان ایتا آشنا بوده و می توانند به راحتی به تمامی سوالات شما درباره پیام رسان ایتا پاسخ داده و به بررسی و حل مشکلات شما بپردازند .

شما میتوانید از پشتبیبانی شبانه روزی ایتا را در همراه رایانه دنبال کنید .

پیام رسان ایتا

در ادامه این مقاله قصد داریم برای شما پیام رسان ایتا را به طور کامل بررسی کرده و به توضیحی کامل و جامع دراین باب بپردازیم . تنها کافیست با همراه رایانه ، همراه باشید .

پیام رسان ایتا ، یکی از پیام رسان های محبوب و ایرانی ست . امروزه به طور معمول از هر ده نفر ، هفت نفر از آن ها جزء کاربران این پیام رسان محبوب به حساب می آیند . این برنامه در سال ۱۳۹۶ ساخته شد و توانست پس از گذشت دو سال به بهترین پیام رسان ایرانی تبدیل شود ، محبوبیت این پلتفرم به گونه ای شکل گرفت که گویی انگار از شکل گیری آن سال های زیادی گذشته است .

این پیام رسان ، علاوه بر قابلیت پیام رسان ، از امکانات بسیار زیادی برخوردار بوده به طوری که با هر آپدیت و بروزرسانی جدید ، کاربران زیادی را از آن خود می کند . اگر بخواهیم منصفانه عمل کنیم ، ایتا تنها برنامه ای بودن که از ابتدا پا به پای کاربرانش آمده و نسبت به نسخه انتشار شده اولیه آپدیت ها و امکانت بسیاری را از آن خود کرده است .

با شیوع کرونا اتفاقات زیادی در زندگی روزمره ما رخ داد به طوری که موجب شد دنیای اینترنتی کاربران بسیار گسسترده شود و بسیاری از انسان ها جذب شبکه های مجازی شدند . افراد بسیاری مجبورشدند تا فعالیت ها و کسب و کار های حضوری خود را به کسب و کار های اینترنتی تبدیل کنند ، آموزش دانش آموزان و دانشجویان نه تنها در سراسر ایران بلکه به صورت جهانی به شکل های مجازی انتقال یافت و به طور کلی حظور اینترنت و برنامه های مجازی در زندگی ما نقش بسیار پررنگی را از آن خود کرد .

در این بین ایتا ، یکی از معدود پیام رسان هایی بود که حظور پررنگ آن در زندگی بسیاری از مردم حس می شد . حال مدت زمان زیادی از آن نگذشته است و ایتا نه تنها محبوبیت خود را در بین کاربران حفظ کرده بلکه کاربران و طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است .

شما می توانید جهت ارتباط با مشاوران همراه رایانه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت تماس گرفته و به حل مشکلات ایتا خود بپردازید .

ویژگی های ایتا

اگر برای شما هم سوال است که اصلا ایتا ساخته چه کسی ست و با چه هدفی پا به عرصه شبکه های مجازی گذاشته است با ما همراه باشید .

ایتا در سال ۱۳۹۶ توسط شرکت اندیشه یاوران تمدن امروز ساخته شد و توانست در همان ابتدای کار کاربران بسیاری را جذب خود کند . جالب است بدانید که نام این پیام رسان از حروف ابتدایی نام این شرکت برگفته شده است .

پیام رسان ایتا در ابتدای انتشار با نقض های زیادی همراه بود اما به تدریج با پبشرفت های زیادی رو به رو شد که موجب افزایش کارایی های فراوان این برنامه شد به طوری که هم اکنون در فعالیت های بسیاری از این پیام رسان استفاده می شود .

البته که همچنان انتظار کاربران این پیام رسان چیزی فراتر از ویژگی های امروز آن است که توقع ما اینم است در آپدیت های بعدی ، پیام رسان را به اوج خود ببرد . در ادامه با امکانات ویژه این پیام رسان ، مزایا و معایب آن را آشنا شوید .

مزایا ایتا

  • قابلیت انتقال مالکیت کانال و گروه
  • ویژگی پخش زنده
  • وجود کانال های درختی
  • ربات های درون برنامه
  • داشتن تمامی سیستم عامل ها
  • ایجاد تایید دو مرحله ای ایتا
  • محیط کاربری ساده و روان
  • شخصی سازی تم ( پوسته ) پیام رسان

معایب ایتا

  • نداشتن تماس صوتی و تصویری
  • نداشتن پشتیبانی تلفنی
  • نبود قابلیت دیدن اعضا بیش از ۱۰۰ نفر
  • نداشتن قابلیت تغییر شماره
  • خراب بودن گزینه بازنشانی ایتا

شما می توانید جهت اطلاع از آخرین ویژگی ها و امکانات پیام رسان ایتا با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید ، تنها لازم است با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون پیش شماره و کد تماس بگیرید .

نسخه های ایتا

یکی از بهترین ویژگی های پیام رسان ایتا ، پشتیبانی از تمامی سیستم عامل هاست . به طوری که شما می توانید به روی تمامی تلفن های هوشمند و رایانه ها برنامه ایتا را نصب کرده و به بهترین نحوه ممکن از آن بهره مند شوید .

به عنوان مثال شما می توانید برای نصب ایتا از موارد زیر استفاده کنید .

برای نصب به روی تلفن های هوشمند خود از سیستم عامل های اندروید و ای او اس ( IOS ) استفاده کنید .

برای نصب یه روی رایانه خود از سیستم عامل های ویندوز ، مک و لینوکس استفاده کنید .

کارشناسان همراه رایانه تمامی نسخه های پیام رسان ایتا را درون سایت همراه رایانه قرار داده اند ، شما می توانید با مراجعه به وبسایت همراه رایانه ، نسخه مورد نظر ایتای خود را دانلود کرده و به نصب آن بپردازید .

جهت پشتیبانی و بازدید و دانلود ایتا از سایت همراه رایانه و بررسی مشکلات ایتا و ویژگی ها و امکانات ایتا میتوانید به سایت ما مراجعه کنید

 

سلب مسئولیت رپورتاژ: این مقاله به عنوان رپورتاژ آگهی تبلیغاتی در وبسایت گویا آی تی منتشر شده و وبسایت گویا آی تی در مورد تایید یا رد صحت محتوای آن مسئولیتی ندارد

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *