Krento، نام یک برنامه میانبر جدید.

  • 1388/11/11
  • سپهر خيري
  • 0

این نرم افزار یک میانبر هست که در اینجا میتوانید اطلاعات مربوط به میانبر ها را بخوانید : application launcher، این نرم افزار جدید اصل کارش میانبر هست که از اسمش پیداست چه کاری میکند ، یعنی شما میتوانید راحت تر و سریعتر به فایل ها و برنامه هایتان دسترسی پیدا کنید ، این نرم افزاز به صورت یک حوض میماند که در آن 12 شکل مربعی وجود دارد و شما میتواند آنها را با ماوس بچرخانید.

وقتی که نرم افزار Krento را اجرا کردید ، دکمه Win+C را فشار دهید ، و یک منو باز میشود که به صورت زیر میباشد (اسم این گزینه های مربع شکل Stone هست) :

krento[9]

البته فقط شکل ظاهری این نرم افزار اینگونه نیست و شما میتوانید پوسته های دیگری را در آن نصب کنید و شکل ظاهری نرم افزار را تغییر دهید. پوسته های زیاد و قشنگی برای این نرم افزار موجود هست و شما میتوانید از آنها استفاده کنید. شما باید به این نرم افزار تعدادی برنامه را معرفی کنید ، البته خود برنامه به صورت پیش فرض چندتا برنامه را در منوی خود دارد. معرفی کردن برنامه یا جایگزین کردن آن بسیار ساده هست و فقط شما باید برنامه مورد نظر خود را بکشید و در منوی نرم افزار بیندازید. اگر شما روی Stone ها کلیک راست بکنید میتوانید آدرس فایل را ویرایش کنید.

هر کدام از این Stone ها یک عدد مخصوصی دارند مثلا 2 ، 4 ، 7 و.. و برای اجرای کردن برنامه ها میتوانید به دو صورت آنها را اجرا کنید ، یکی اینکه روی این Stone ها کلیک کنید و دیگری اینکه دکمه CTRL و عدد مخصوص Stone را فشار دهید و بعد از زدن دکمه برنامه مورد نظر باز میشود. شما میتوانید 12 برنامه را به این نرم افزار معرفی کنید. در هر dock ، 12 Stone وجود دارد که اگر میخواهید برنامه های بیشتری را به آن اضافه کنید باید یک dock جدید بسازید تا بتوانید برنامه های بیشتری به آن اضافه یا معرفی کنید. شما همچنین میتوانید dock ها خود را سیو و لود کنید.

برای اجرای Krento احتیاج به Net Framework 2.0 دارید که قبلا باید آن را نصب کرده باشد. این نرم افزار با ویندوز های XP ، ویستا ، و ویندوز 7 سازگار هست.

دانلود : Krento

منبع: instantfundas.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *