آموزش حذف پیام های فیس بوک با یک کلیک

آموزش حذف پیام های فیس بوک با یک کلیک
  • 1391/5/27
  • محمد رشيدي
  • 52

حذف کردن پیام های دریافتی در فیس بوک به سادگی حذف کردن ایمیل ها نیست ، چرا که فیس بوک قصد نگه داشتن مکالمات و تاریخچه ی آن ها بدون هیچ کم و کاستی را دارد.

برای حذف کردن پیام هایتان در فیس بوک ، شما نیاز دارید تا یکی از پیام هایتان را باز کنید ، حال به options بروید و شروع کنید به انتخاب پیام هایی که می خواهید حذف کنید. اگر دارای پیام های بی شماری هستید ، زمان حذف کردن آن ها بسیار آزار دهنده خواهد بود . در غیر این صورت شما می توانید پیام ها را به صورت تک تک حذف کنید ، اما باید بدانید که با این کار پیام ها به طور کامل حذف نخواهند شد و به جای حذف شدن فقط به آرشیو منتقل می شوند و هنگامی که شخصی پیامی برای شما ارسال کند دوباره پدیدار خواهند شد!
اکنون ما به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید با استفاده از برنامه Facebook Fast Delete Messages که بر روی مرورگر کروم نصب می گردد پیام های فیس بوکتان را با یک کلیک حذف کنید.

حذف پیام ها در فیس بوک ( آهسته )
شما امکان باز کردن صفحه پیام هایتان را در فیس بوک و انتقال آن ها را به آرشیو دارید ، اما این امر فقط به صورت تک به تک امکان پذیر است. به هر حال با این روش پیامی که حذف می کند ابدا از بین نمی رود و به محض دریافت پیام جدید دوباره از آرشیو به صندوق پیام شما منتقل می شوند.

برای حذف پیام های تکی ، یک پیام را باید باز کنید ، این کار کار را با کلیک بر روی Action و Delete Messages انجام دهید.

با این کار شما تمامی پیام هایی که این دوستتان برای شما ارسال کرده را مشاهده خواهید کرد ، با استفاده از تیک کنار هر پیام ، آن هایی را که قصد حذف کردنشان را دارید انتخاب نمایید و یا اگر کلا می خواهید همه ی پیام های مربوط به این شخص حذف گردد بر روی Delete All کلیک کنید.

آیا کسل کننده به نظر نمی رسد ؟

حذف همه ی پیام ها در فیس بوک در یک لحظه
برای کنترل پیام ها باید با مرورگر کروم به Facebook Fast Delete Messages بروید و بر روی Add to Chrome کلیک کنید تا بر روی مرورگرکروم نصب گردد.

با این عمل ، این ضمیمه به طور کامل و خودکار بر روی مرورگر شما نصب خواهد شد. اکنون برای حذف کردن پیام های شخصی در فیس بوکتان بدون انجام عمل تک تک ، صفحه فیس بوک خود را باز کنید و به بخش پیام ها بروید. شما اکنون دو دکمه جدید را مشاهده خواهید کرد.
دکمه قرمز رنگی که در کنار هر پیام موجود است ، آن پیام را به طور کامل حذف خواهد کرد و در نوار ابزار بالای صفحه ، دکمه ی Delete All همه ی پیام های موجود را از بین خواهد برد.

سخن آخر
به کمک این افزونه ، شما دیگر نیازی به انجام عملیات طولانی برای حذف کردن پیام هایتان نخواهید داشت. اکنون از قابلیت حذف با یک کلیک لذت ببرید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 52 دیدگاه
  1. سلام : ) راهی هست که موقع deactive کردن یا تبدیل کردنِ پروفایل ب پیج همه چیت پاک شه ؟ یعـــــنی پی ام هایی ک به بقیه هم دادی پاک شه ؟ یعنی هیچ اثری ازت نمونـــــه

  2. با تشکر از راهنمایی ها و مطالتان ، سوال : چگونه میتوان چندین ایمیل (که از یک فرد یا سایت آمده ) را همزمان و بدون اینکه یکی یکی تیک بزنیم حذف (deldt ) کنیم . با سپاس فراوان

  3. سلام .مشکلم اینه که تو فیسبوک فن پیجی دارم که تو قسمت امتیاز دهی به من توهین کردن ولی نمی تونم پیغامارو پاک کنم .لطفا کمکم کنید

  4. سلام. برای کسی در فیسبوک پیام خصوصی داده ام، از کجا بفهمم پیام را خوانده یا نه؟

  5. سلام .. منون از مطلب مفيدتون . ميخواستم بدونم ايا راهي هست پيامهايي که فرستاديم ديگه از اينباکس طرف مقابل هم حذف بشه .. ممنون

    1. من هم همین درخواست رو دارم،هر چه زودتر میخوام پیام هایی که واسه طرفم فرستادم از باکس اون حذف بشه

  6. سلام اقاي رشيدي
    يك كمكي كن عزيزم ببين چيكار كنم اصلا كسي نتونه توي پست هام نظر بده يعني مي خواهم كامنت گذاشتن را قفل كنم ميشه؟ اصلا وقت خوندن و حذف كامنت را ندارم

  7. سلام . ميخواهيم بعضي ازدوستان را ازصفحه فيس بوك حذف كنم لطفا راهنمايي كنيد

  8. سلام.
    من تعدادی زیادی ایمیل دریافتی دارم(4000ایمیل) که میخوام تمامی آنها به جز تعداد محدودی از آنها حذف کنم.
    لطفا راهنماییم کنید.ممنون

  9. سلام…
    امکان داره به کسی که فرند من نیست پیام بدم ولی بهش نرسه؟؟؟
    من به یکی پیام دادم… نوشت باموفقیت ارسال شد… ولی هنوزبمن جواب نداده
    امکان داره بهش ارسال نشده باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  10. سلام
    چگونه میتوان پیام های را که برای دوستان مان فرستاده ایم حذف کنیم؟ طوری که طرف هم دیگر نتواند ببیند و بخواند.

  11. سلام
    خیلی وقته از تاریخ این مطلب گذشته یه سوال داشتم وقتی یک پیام رو حذف کنیم از صفحه طرف مقابل هم حذف میشه ؟ یا در صفحه اون باقی میمونه؟

  12. دوستان عزیز میخواستم بفهمم چطور میتوانم در فیسبوک طوری مسج هایم پاک شود که در نزد مخاطب نیز پاک شود ؟؟؟ ممنون تان

  13. سلام. من میخواستم بپرسم پیامها و عکسهایی که توسط مسنجر فیسبوک ارسال شده هم حذف میشود یانه؟ البته حذف دوطرفه. باتشکر

  14. سلام چطور میشه مسیج رو بیت کسی برات نامه نده منظور غیر دوستان هستند من دیدم کسانی رو این گزینه رو دارن نه اد فریند نه مسیج فقط …نقطه روی بروفایلشونه منم همینو میخوام چکار کنم

  15. با سلام خدمت دوستان، من در فیس بوک می خوام لایک بعضی از افراد را از روی پست هام حذف کنم نمی توانم پیکار کنم لطفا راهنماییم کنید.

    سپاسگذارم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *