اضافه کردن فونت زیبا به تصاویر در آیفون

اضافه کردن فونت زیبا به تصاویر در آیفون
  • 1391/6/29
  • امين قاسمي‌زاده
  • 3

چندین ماه گذشته با برنامه Textgram آشنا شدیم، که به کاربران اجازه ساخت نوشته منحنی شده بر روی عکس را می‌داد. از زمانی که این برنامه انتشار شده روز به روز بر محبوبیتش اضافه شده است و کاربران کم و بیش از این برنامه برای نوشتن متن‌های زیبا بر روی عکس استفاده می‌کنند، اما بعضی مواقع نوشته‌های ساخته شده تصویر زمینه را بد جلوه می‌دهند که می‌توان با تغییر فونت از این مشکل جلوگیری کرد. تنها نقطه ضعف این برنامه کمبود فونت بود، محدودیت در فونت بود که نارضایتی کاربران را به همراه داشت. حال با برنامه جایگزین Font Art آشنا بشوید، Font Art برنامه iOS می‌باشد که به شما اجازه می‌دهد به راحتی متن‌های زیبا به عکس خود اضافه کنید، برتری این برنامه را می‌توان رفع محدودیت Textgram دانست، بدین معنا که دیگر محدودیت فونت و استایل در این برنامه دیده نمی‌شود و شما می‌توانید هر چیزی که خواهان هستید بر روی عکس بنویسید. نکته جالب Font Art اینجاست که شما می‌توانید ‍‍پس از تهیه عکس آن را مستقیماً توسط برنامه بر روی فیس‌بوک بارگذاری کنید. به غیر موارد ذکر شده، Font Art توانایی اصلاح و ویرایش عکس هم دارا می‌باشد که نمی‌توان آن را به خوبی Photoshop دانست اما برای یک برنامه کاربردی به نظر خوب می‌آید.

صفحه منوی Font Art بسیار ساده و زیباست، منوی خانگی این برنامه تمام آپشن‌ها را در یک فرمان دایره‌ای شکل به نمایش گذاشته است که بهتر از طرح لیستی می‌باشد. برای شروع شما می‌توانید عکس‌های فیسبوک یا ‍پیکاسا خود را وارد برنامه کنید، فقط کافی اجازه دسترسی به این اکانت‌ها به برنامه داده شود، بعد از انجام این کار با انتخاب تعداد کمی آپشن تصویر مورد نظر برای ویرایش آماده می‌شود. اگر می‌خواهید فقط متن به تصویری که بر روی آیفون یا آی‌پد خود دارید اضافه کنید، فقط کافی است بر روی دوربین در صفحه اصلی برنامه رفته و عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید. همانطور که بیان شده شما قبل از اضافه کردن متن می‌توانید عکس را مثل فتوشاپ ویرایش کنید، این ویرایش می‌تواند شامل تنظیم نور، چشم قرمز، افکت تصویر، بریدن و غیره باشد.

وقتی ویرایش تصویر به پایان رسید، بر روی پیکان کشیده شده واقع در بالا سمت راست بروید. این بخشی می‌باشد که شما می‌توانید متن را اضافه و ویرایش کنید. برای شروع دو بار بر روی Text Box تپ کرده و نوشته مورد نظر برای وارد شدن به عکس را تایپ کنید. بعد از نوشتن می‌توانید سایز یا موقعیت نوشته را بروی عکس تغییر دهید. برای تغییر رنگ بر روی جعبه رنگی واقع در پایین سمت راست رفته و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. در صورت فعال کردن Gradient می‌توانید دو رنگ را انتخاب کنید تا Font Art‌دو رنگ را با هم ترکیب کند و یک رنگ جدید به شما بدهد که باعث به وجود آمدن دید جدید در تصویر خواهد شد، همچنین برای انتخاب Font صفحه فونت، برای شما فوت‌های فراوانی به نمایش می‌گذارد. فراوانی فونت بسیار بالاست که حتی مشکل‌پسند‌ها هم راضی می‌کند.

عکس‌های ویرایش شده توسط Font Art را می‌توان هم بر روی دیوایس یا از طریق اینترنت بر روی شبکه اجتماعی همانند فیس‌بوک ذخیره گردد. Font Art برای iPhone و iPod Touch تعبیه شده است. این برنامه برای سه روز گذشته مجانی ارایه شد اما متأسفانه از امروز این برنامه با قیمت 1$ به فروش می‌رسد.

لینک  Font Art For iOS

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. سلام و وقت بخیر وقتی تو اپ استور این اپ رو سرچ میکنم تعداد اپ هایی که معرفی میشن خیلی زیادن من اگر همینی رو که معرفی کردید بخوام چی رو باید سرچ کنم و آیکونشزتو اپ استور چه شکلیه؟ممنونم

  2. عالی بود کارم حل شد ممنونم. من میخواهم طراحی سایت یاد بگیرم برنامه های مربوط به سایت بلد نیستم اگر بتونید کمکم کنید خیلی ممنون میشم از لطف شما.منتظر جواب تونم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *