فیس بوک برنده یکپارچه سازی با Dropbox

فیس بوک برنده یکپارچه سازی با Dropbox
  • 1391/7/7
  • سعيد
  • 0

dropbox2

شما هم اکنون می توانید فایل های Dropbox  را با گروه های فیس بوک به اشتراک بگذارید.

فیس بوک Facebook  ویژگی جدیدی را ارایه داده است تا کاربرانش بتوانند فایل های موجود در سرویس Dropbox را با یکدیگر و در گروه های فیس بوک به طور مستقیم به اشتراک بگذارند.

Dropbox سرویس ذخیره سازی مجازی بر روی وب است. برای آشنایی بیشتر می توانید مطلب جعبه ی جادویی و برای طریقه اشتراک گذاری در دیگر سرویس ها میتوانید راهنمای به اشتراک گذاردن پوشه ها در  Dropbox را مطالعه کنید.

برای استفاده از این ویژگی، کاربران فیس بوک باید حساب کاربری خود را در فیس بوک را به حساب Dropbox خود لینک کنید.

بعد از این کار شما قادر به اشتراک گذاری اسناد، عکس ها و ویدیوهایی که در پوشه Dropbox خود دارید با گروه های فیس بوک خواهید شد. بعد از انتخاب هر فایل خیلی سریع  در روی دیوار فیس بوک به نمایش گذاشته خواهد شد و دیگر اعضای گروه می توانند آن را کامل ببینند و اظهار نظر (Comment)داشته باشند.

fb_dropbox_-100005946-large

در اوایل سال جاری، فیس بوک به شما اجازه فقط 25MB آپلود برای هر فایل در گروه را در اختیارتان میگذاشت.حال با استفاده از این ادغام Dropbox  میتوانید فایل های بزرگتری از لحاظ حجم در گروه بگذارید و آن را با بقیه به اشتراگ بگذارید.

هر فایلی که شما در سرویس Dropbox قرار بدهید میتوانید از طریق تلفن های هوشمند smartphones و همینطور تبلت ها به آن دسترسی داشته باشید و آن را مشاهده کنید. هنگامی که شما فایل جدید را بروز رسانی کنید و یا فایلی تازه آپلود کنید  میتوانید به اعضای گروه اجازه مشاهده آن را بدهید.

fb_dropbox_-1000059Chris Varenhorst یک از کارمندان Dropbox در وبلاگ خود نوشته : ویژگی جدید که از روز چهار شنبه به فیس بوک اضافه شده است در هنگامی که کاربران برای اضافه کردن فایل به گروه اقدام می کنند برای آنها بارگذاری از Dropbox نیز نمایش می یابد و میتوانند فایل را بر روی دیوار گروه خود نمایش بدهند.

مشکل حریم خصوصی

Dropbox در خصوص اطلاعات شخصی اعلام کرده که کاربران فیس بوک فقط به فایل های که شما به اشتراک می گذارید دسترسی دارند و جای نگرانی برای دیگر اطلاعات نیست.  Dropbox در هنگام اشتراک گذاری فایلها، به شما دو لینک ارایه میدهد. یک لینک نمایش عمومی و یک لینک قابل نمایش فقط برای اعضای گروهتان. همچنین در هر بار یک لینک منحصربفرد برای شما ساخته می شود تا احتمال حدس زدن نیز از بین برود.

اما شما لینکی را که در اختیار اعضای گروه میذارید هر یک از اعضا اگر آن را منتشر کند دیگران نیز می توانند به فایل دسترسی داشته باشند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *