چگونه بدون ارسال دیدگاه، برای هر پست فیس بوکی نوتیفی دریافت کنیم؟

چگونه بدون ارسال دیدگاه، برای هر پست فیس بوکی نوتیفی دریافت کنیم؟
  • 1395/6/16
  • زهرا معبودی
  • 0

هر چند خیلی ها معتقدند که عمر فیس بوک کم کم رو به اتمام است اما شمار یک میلیاردی کاربران فعال آن گویای چیز دیگری است. به هر حال گاهی پست ها چنان پر بحث و جذاب هستند که دوست داریم به طور لحظه ای فعالیت های روی آن ها را دنبال کنیم. امروز در این بخش از آموزش گویا آی تی، تصمیم داریم به شما روش دریافت نوتیفی ها، بدون ارسال پیام یا کامنت اولیه را آموزش دهیم.

آیا تا به حال به این مورد توجه کرده اید که افراد دیدگاه هایی را در پست فیس بوک ارسال می کنند و در کنار نام آنها عبارت following یا دنبال کردن به چشم می خورد؟ این گزینه به افراد اجازه می دهد  از به روزرسانی های انجام شده  در پست ها  آگاهی داشته باشند اما روش ساده تر و موثرتری برای دریافت به روزرسانی ها وجود دارد و این روش  به صورت درون ساخت در خود فیس بوک موجود است.

همه افرادی که می خواهند فرایند و پیشرفت یک پست را دنبال کنند سعی می کنند دیدگاهی در آن ارسال کنند. در این شرایط  برای هر دیدگاهی که در فیس بوک ارسال می شود یک اعلان دریافت می کنید و این امر برای برخی از افراد خسته کننده است . به جای اینکه زمان و تلاش خود را برای نوشتن دیدگاه در یک پست  صرف کنید، می توانید اعلانات مرتبط با به روزرسانی پست را دریافت کنید.

دریافت نوتیفی های فیس بوک

این قابلیت سال هاست که  در فیس بوک وجود دارد.  به هر پستی که دوست دارید بروید( اصلا مهم نیست این پست در گروه، تایم لاین دوستان  یا فید شما قرار دارد)  و روی پیکان کوچکی که در گوشه بالا و سمت راست قرار دارد کلیک نمایید. از میان گزینه های موجود، Turn on notifications for this post را انتخاب کنید.

دریافت نوتیفی های فیس بوک

حالا هر زمانی که پست به روزرسانی می شود اعلانی را دریافت خواهید کرد. اگر از اپلیکیشن های موبایلی استفاده می کنید فرایند کار تقریبا یکسان خواهد بود. در گوشه سمت راست و در بالای صفحه روی پیکان کوچک ضربه بزنید و گزینه Turn on notifications for this post را انتخاب کنید.

 

دریافت نوتیفی های فیس بوک

شما می توانید از این قابلیت برای متوقف کردن دریافت نوتیفیکیشن یا اعلان در هر پست استفاده کنید. همچنین می توانید اعلانات دریافتی از هشدارهای اصلی سایت را نیز خاموش کنید.

دریافت نوتیفی های فیس بوک

خوشبختانه این قابلیت در فیس بوک همانند سایر قابلیت های موجود ( همچون اعلان تولد یا پست های روزانه) آزاردهنده نیست.  این مشکل را می توان به راحتی حل کرد. برخی از افراد دوست دارند در پست های فیس بوک دیدگاه های خود را ارسال کنند اما اگر شما جزو این دسته از افراد نیستید می توانید از ترفندی که امروز در https://www.gooyait.com بیان کردیم  استفاده کنید.

نظر شما در مورد این آموزش چیست؟ آیا تا کنون با این معضل روبرو بوده اید؟ این مطلب را روی شبکه های اجتماعی تان به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز از این قابلیت کاربردی فیس بوک استفاده نمایند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *