چگونه یک فعالیت تجاری موفق را شروع کنیم؟

چگونه یک فعالیت تجاری موفق را شروع کنیم؟
  • 1395/9/30
  • زهرا معبودی
  • 0

بعضی از افراد دائما در حال تغییر شغل هستند. یک روز یک پیشه را در دست می گیرند و روز بعد آن را به دیگری محول کرده و کار دیگری بر می گزینند. البته این دسته از افراد ممکن است به علت عجول بودن دست به چنین کاری می زنند چرا که از کار خود انتظار پاسخ سریع دارند. اما اگر می خواهید برای اولین و آخرین بار وارد یک عرصه تجاری شوید و در آن بمانید و از این شاخه به آن شاخه نپرید، باید اصولی برای کار خود در نظر داشته باشید. امروز گویا آی تی به شرح و بسط این اصول خواهد پرداخت. با ما همراه باشید:

تلاش های سخت و پشتکار داشته باشید

تلاش های اولیه ی کار شما نشان دهنده ی این است که شما نسبت به کار جدیت دارید و به آینده آن فکر می کنید. سعی کنید موفقیت های کوچک و خرد را به دست آورده و با کنار هم چیدن آن ها به اعتماد به نفس بیشتری دست پیدا کنید..

کارهای جدید داشته باشید

زمانی که ذهن و مغز خود را به کار اندازید قطعا می توانید یک سری نو آوری هایی داشته باشید که به شما کمک می کند، در کار خود و در میان رقبا شاخص باشید. همیشه نیاز به تغییرات در هر بعدی از زندگی وجود دارد. فراموش نکنید که بزرگترین اختراعات حاصل جمعی از تغییرات کوچک هستند. در هر حیطه ای که هستید سعی کنید برای نو آوری وقتی داشته باشید. این یک کلید موفقیت عالی و بزرگ است.

موفقیت تجاری

برای دیگران مفید باشید

سعی کنید یکه نگر نباشید. اگر برای دیگران مفید واقع شوید دیگران در شمار زیادی نیز برای شما مفید واقع خواهند شد. اگر سعی کنید ۱۰۰ تجارت را بهبود ببخشید، مطمئن باشید که ۱۰۰۰ تجارت به موفقیت شما کمک خواهند کرد. این یک تجربه شخصی است که باید به آن ایمان بیاورید.

حساب مالی تان را چک نکنید

هرگز شمارش حساب بانکی تان را به طور وسواس گونه در دست نداشته باشید. بدانید که اگر نیاز باشد که شما چیزی خریداری کنید یا هزینه ای کنید، ابتدا پولش فراهم خواهد شد البته روش کسب درامد در شرایط بحرانی، کار کردن سخت است. مهم این است که شما کارهای بزرگی انجام دهید نه اینکه بزرگترین رقم از ثروت در حساب مالی تان داشته باشید. وقتی که به دنبال برنامه های بلند مدت هستید، مطمئنا رقم حسابتان چنان که باید در اوایل کار مهم نیست.

به توانایی هایتان اعتماد داشته باشید

باید به این باور برسید که مانعی بر سر راهتان همیشه پیش خواهد آمد و این شما هستید که می توانید یا به تنهایی و یا با کمک افراد درست آن را حل کنید. قرار نیست مشکلی پیش بیاید که شما را از میدان بازی خارج کند.

موفقیت تجاری

و اما کلام آخر..

اگر فکر می کنید که توانایی های شما خیلی زیاد هستند، پس باید دست به کار شوید و در جهت علایقتان، و با تجربه دیگران و گرفتن مشاوره وارد کار شوید. قرار نیست در آینده حسرت بخورید. امروز یک ایمیل برای من ارسال شد، که در آن نوشته بود، هر وقت با خودتان می گویید فلان کار سخت است و نمی توانم مطمئن باشید که افراد زیادی همان زمان در حال انجام همان کار هستند. پس نگذارید حسرت آینده را بخورید..

نظرتان در مورد راهکارهای ارائه شده ی بالا چیست؟ به نظر شما در شروع یک کسب و کار بیش از هر چیز به کدام یک از گزینه های بالا احتیاج دارید؟ آیا آیتم دیگری وجود دارد که در مورد آن صحبت نکرده باشیم؟ تجربیات ارزشمند تان را در اختیار دوستان خود در این مجله خبری قرار دهید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *