۶ توصیه پیرِ میلیاردرِ دنیا، دیوید راکفلر برای زندگی شخصی و تجاری

۶ توصیه پیرِ میلیاردرِ دنیا، دیوید راکفلر برای زندگی شخصی و تجاری
  • 1395/10/11
  • زهرا معبودی
  • 0

 از کودکی به این موضوع علاقه داشته ام که پای صحبت و درس بزرگتر ها بنشینم چرا که معتقدم که آن هت تجربیاتی دارند که حاصل یک عمر زندگی شان است! این گونه می توانم جلوی اشتباهاتم را بگیرم و حتی تاریخ آنان را به درستی زندگی کنم. اما اگر شما نیز مثل من با این کار موافق هستید و دوست دارید ثروت زیادی بیندوزید می توانید از طریق این مقاله گویا آی تی پای صحبت پیرترین میلیاردر دنیا بنشینید. او چندین توصیه دارد که می تواند نمودی از موفقیت برای تمام ابعاد زندگی تان باشد. البته گویا آی تی برای درک بهتر کاربران دستورالعمل های دیوید راکفلر را کمی بسیط تر بیان کرده است که می توانید از آن ها بیشترین استفاده را ببرید. دیوید راکفلر می گوید:

دیوید راکفلر

۱.همیشه به سود آوری فکر کنید

سود در تمام ابعاد زندگی مهم است. این سود است که به زندگی شخصی و تجاری تان قوت می بخشد تا بدین صورت بتوانید شعله انرژی درونی تان را برای کار به کار گیرید. البته به سود رسیدن، هزینه های خاص خود را دارد. اگر فکر می کنید هنوز مرد میدان نیستید تا بتوانید یک موضوع را به چالش بکشید این عرصه را رها کنید چرا که دنیای تجارت دنیای پر چالشی است.

۲.مسافرت های کاری را غنیمت بدانید

گاهی لازم می شود که از محیط کاری تان دور شوید و به مسافرت های دور و دراز بروید. او معتقد است که تا کنون بیش از ۱۰۳ کشور را دیده و برای کارهای معمولی هزینه های زیادی پرداخت کرده است. این میلیاردر کهن سال معتقد است که دور بودن از محل کار به افزایش سود کمک می کند. البته این به این خاطر بوده که دیدارها و قرار های سفرهایش همه تجاری بوده اند.

۳.اعتماد سازی و وفاداری یعنی موفقیت

باید کار مثل یک رفیق و دوست نزدیک باشد. باید به کار اعتماد داشته باشید و در پروسه اجرای آن وفاداری و درک متقابل بین افراد طرح ریزی شده باشد. او معتقد است بزرگ ترین سازمان های سود بخش بر این اساس راه اندازی شده اند و به موفقیت رسیده اند.

۴.نظرات بی مبنای دیگران را رد کنید

برخی از افراد انرژی منفی می دهند و دوست دارند طوری القا کنند که شما هرگز با تلاش به این مقام نرسیده اید. این افراد معتقدند که شما از اسم و رسم تان است که به این مرحله رسیده اید. باید بگوییم که باید به این تیپ افراد کاملا بی توجه باشید.

۵. با سرگرمی به داد کودک درون برسید

سرگرمی های شخصی به شما کمک می کند تا بتوانید روحیه خود را شاداب نگه دارید و کودک درونتان را فعال نگه دارید. این کار کمک می کند ذهن خلاق تری داشته باشید و شما نیز خوب می دانید که ذهن خلاق از لازمه های کار آفرینی و رسیدگی به دنیای تجارت است.

سرگرمی های شخصی و خاص خودتان دقیقا همین کار را برایتان انجام می دهند بنابراین بیشتر به خودتان و روحیه تان اهمیت دهید.

۶٫ تاسف گذشته ها و رخداد ها را نخورید!

این دستور هم کاملا واضح است که نباید تاسف آن چه که گذشته را بخورید چرا که بدین صورت روحیه خود را خراب و انرژی های تان را در جهت منفی هدایت می کنید و آن ها را تلف می کنید!

شاید این دروس ساده باشند اما به عنوان مهم ترین عامل هایی که در یک لحظه به ذهن یک فرد ثروتمند آمده باید از ارزش ویژه ای برخوردار باشد. اگر بسیاری از ما افراد همین چند عامل ساده و آشکار را در زندگی مان پیاده سازی می کردیم مطمئنا می توانستیم هر سال چندین بار رشد و موفقیت مان را نسبت به سطوح قبلی مان، جشن بگیریم!

نظر خود را در این باره با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *