طول عنوان ایمیل: آیا استفاده از عناوین کوتاه بهتر است؟ (گزارش تحقیق)

طول عنوان ایمیل: آیا استفاده از عناوین کوتاه بهتر است؟ (گزارش تحقیق)
  • 1396/9/1
  • مهدی پیوندی
  • 0

بر اساس نتایج یکی از تحقیقاتی که اخیراً انجام شده، نرخ بازشدن و نرخ کلیک ایمیل هایی که از عناوین کوتاه تری استفاده می کنند به طرز قابل توجهی بالاتر است.

تحقیق مورد اشاره با تکیه بر اطلاعات کسب شده از بررسی بیش از ۷ میلیارد ایمیلی انجام شد که در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ توسط پلتفرم ایمیل مارکتینگ شرکت محقق ارسال شده بود.

این بررسی نشان داد که ایمیل هایی که طول عنوان آنها بین یک تا ۲۰ کاراکتر است به طور متوسط دارای بیشترین نرخ بازشدن (۱۸٫۵ درصد)، نرخ کلیک منحصر به فرد (۲٫۴ درصد) و نرخ کلیک به بازشدن (۱۲٫۹ درصد) هستند.

در عین حال، میانگین نرخ بازشدن، نرخ کلیک منحصر به فرد و نرخ کلیک به بازشدن ایمیل هایی که از عناوین طولانی استفاده می کنند (بیش از ۶۱ کاراکتر) در مقایسه با آن دسته از ایمیل هایی که طول عنوان آنها متوسط و معمولی محسوب می شود (۲۱ تا ۶۰ کاراکتر) اندکی بیشتر است.

تقریباً ۷۴ درصد از کمپین های ایمیلی که مورد بررسی قرار گرفتند دارای عناوین ۲۱ تا ۶۰ کاراکتری بودند، ۲۱ درصد از آنها از عنوان هایی با طول بیش از ۶۱ کاراکتر استفاده کرده بودند و تنها طول ۵ درصد از عناوین ایمیل های مورد بررسی بین یک تا ۲۰ کاراکتر بود.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *