دستگاه خانگی و خودرو BT InCharge محصول اکستریم‌مک جهت پخش بی‌سیم موسیقی

  • 1390/3/5
  • ITTeach
  • 0

این روزها دیگر کافی نیست که کاربران را قادر سازید روی دستگاه‌های جیبی خود به موسیقی گوش دهند. هر دستگاه  آی‌پاد یا گوشی موبایلی می‌تواند چنین کاری کند. مسئله کنونی این است که بتوان همین کارکرد را به خودروها آورد. اکستریم‌مک (XtremeMac) یک شرکت طراحی لوازم جانبی است که چند سالی است به این کار مشغول بوده و آخرین محصول این شرکت به کمک برق و بلوتوث قابلیت پخش موسیقی در خودروها را ارتقا می‌بخشد. این محصول٬ که  InCharge Auto & Home Bluetooth نام دارد٬ دستگاهی برای شارژ کردن پخش‌کننده موسیقی و ارسال موسیقی به صورت بی‌سیم است و به کاربران اجازه می‌دهد که همزمان با شارژ کردن آی‌پاد٬ آیفون یا آی‌پد خود به پخش موسیقی از طریق سیستم استریو خانگی یا رادیو خودرو بپردازند.

مدل‌های خانگی و خودرو این محصول «برای آی‌پاد٬ آیفون و آی‌پد طراحی شده‌اند». مدل خانگی به عنوان یک دریافت‌کننده صدای بی‌سیم و شارژر USB ۱۰ وات عمل می‌کند. کاربران می‌توانند به وسیله کابل AUX  دستگاه InCharge Home BT را به استریوی خانگی متصل کرده و آن را به سرعت و سهولت تبدیل به یک دریافت‌کننده صدای بلوتوث کنند. بعد از این٬ کاربران می‌توانند سیستم استریو خود را با آیفون٬ آی‌پاد یا آی‌پد خود تلفیق کرده و به صورت بی‌سیم به پخش موسیقی بپردازند. این محصول دارای یک نشانگر LED وضعیت بلوتوث و یک پورت خروجی دوم است. این خروجی به یک کابل USB متصل می‌شود که برای شارژ کردن پخش‌کننده موسیقی به کار می‌رود.

مدل خودرو به ورودی پخش‌کننده اتومبیل متصل شده و سه عملکرد مختلف را در یک دستگاه کوچک به ارمغان می‌آورد – امکان تماس تلفنی هندزفری٬ پخش موسقی به صورت بی‌سیم و شارژر ۱۰ وات. کاربران از طریق دکمه چند کاره آن می‌توانند به تماس تلفنی پاسخ داده و پخش موسیقی از طریق بلوتوث را آغاز یا متوقف کنند. از دیگر امکانات این محصول می‌توان به یک فیوز راه‌اندازی مجدد خودکار جهت حفاظت از دستگاه و یک اتصال استاندارد USB جهت حداکثر سازگاری آن با بیشتر دستگاه‌های مجهز به USB اشاره کرد.

هر دو مدل با قیمت ۷۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسند. با پرداخت این مبلغ می‌توانید هر جا که می‌روید موسیقی مورد علاقه‌تان را با خود ببرید.

منبع: hothardware

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *