مخفی شدن در جستجوی فیسبوک ( مطابق با تغییرات جدید )

مخفی شدن در جستجوی فیسبوک ( مطابق با تغییرات جدید )
  • 1390/6/21
  • علیرضا
  • 114

این سوالی است که در قسمت نظرات مطالب مربوط به فیسبوک که در گویا آی تی منتشر میشوند ، بارها پرسیده شده است و امروز قصد داریم تا به این سوال پاسخ دهیم تا از پرسیدن دوباره آن جلوگیری شود .

فیسبوک قابلیتی برای مخفی شدن در قسمت جستجو را فراهم کرده است . اگر کسی بخواهد شما را در سیستم جستجوی فیسبوک پیدا کند ، معمولا از دو روش استفاده خواهد کرد :

1- جستجوی نام شما : جستجوی نام کاربری شما در فیسبوک ممکن است فرد جستجو کننده را به پروفایل شما هدایت کند .

2- جستجو از طریق آدرس ایمیل : این روش دقیق تر از روش قبلیست . چون ایمیل یک شناسه ی یکتاست و هرگز دو کاربر در فیسبوک نمیتوانند از یک ایمیل استفاده کنند . پس اگر فرد جستجو کننده آدرس ایمیل شما را در فیسبوک جستجو کند ، شما را پیدا خواهد کرد .

به منظور مخفی شدن در جستجوی فیسبوک مراحل زیر را طی کنید .

1- از قسمت بالا و سمت راست فیسبوک ، از منوی Account ، زیر منوی Privacy Settings را انتخاب کنید .

2- اکنون در نیمه پایینی صفحه ، بخشی به نام How You Connect وجود دارد . لینکی با عنوان Edit Settings در مقابل این گزینه قرار دارد که با کلیک بروی آن ، پنجره ای جدید باز خواهد شد و پس آن شما توانایی اعمال تغییرات در قسمت های مختلفی را دارید .

3- در پنجره ای که باز شده است ، گزینه ای با عنوان Who can look up your profile by name or contact info وجود دارد . این گزینه همان گزینه ی مربوط به مخفی شدن شما در سیستم جستجوی فیسبوک است . کافیست منوی کشویی مقابل این گزینه را کلیک کرده و از بین سه گزینه ی موجود ، گزینه آخر یعنی Friends را انتخاب کنید .

در این صورت فقط دوستان شما قادرند تا شما را در سیستم جستجوی فیسبوک پیدا کنند .

به غیر از گزینه Everyone که مربوط به نمایش پروفایل شما برای همگان است ، گزینه ای دیگر با نام Friends of Friends وجود دارد . در صورت انتخاب این گزینه ، دوستانِ دوستان شما نیز میتوانند پروفایل شما را در بخش جستجوی فیسبوک پیدا کنند .

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 114 دیدگاه
  1. سلام. من اسمم از جستجو حذف شده تمام تنظیماتشم درسته تو رو خدا کمکم کنین کلافه شدم

  2. سلام من يه حساب دارم بعد اومدم يه حساب ديگه با همون ايميل ساختم الان ديگه پروفايل قبليم نمياد بالا . چطوري ميتونم برشگردونم لطفا راهنمايي كنيد ممنون

  3. ﺳﻼﻡ
    ﻣﻦ ﺣﺪﻭﺩ ﻳﮏ ﻫﻔﺘﻪ ﺗﻮ ﻓﻴﺴﺒﻮﮎ ﻋﻀﻮ ﻳﮏ ﮔﺮﻭﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﻭﻟﻲ ﺩﻗﻴﻘﺎ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻳﮏ ﻫﻔﺘﻪ ﺍﺯ ﻋﻀﻮﻳﺖ ﺍﻭﻥ ﮔﺮﻭﻩ ﺧﺎﺭﺝ ﺷﺪﻡ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﮔﺰﻳﻨﻪ ﺗﺮﮎ ﮔﺮﻭﻩ ﺭﻭ ﻧﺰﺩﻡ, ﺣﺎﻻ ﻫﺮﭼﻲ ﺑﺎ ﺍﮐﺎﻧﺖ ﻓﻴﺴﺒﻮﮐﻢ ﺍﺳﻢ ﺍﻭﻥ ﮔﺮﻭﻩ ﺭﻭ ﺟﺴﺘﺠﻮ ﻣﻴﮑﻨﻢ ﺍﻭﻥ ﮔﺮﻭﻩ ﺭﻭ ﭘﻴﺪﺍ ﻧﻤﻴﮑﻨﻢ , ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻲ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﮐﺎﻧﺖ ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﻲ ﺍﺳﻢ ﺍﻭﻥ ﮔﺮﻭﻩ ﺳﺮﭺ ﻣﻴﺸﻪ ﻭ ﻣﻴﺘﻮﻧﻪ ﻋﻀﻮ ﺑﺸﻢ. ﻣﺸﮑﻞ ﺍﺯ ﮐﺠﺎﺳﺖ؟
    ﭼﻄﻮﺭ ﻣﻴﺘﻮﻧﻢ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﮔﺮﻭﻩ ﺭﻭ ﭘﻴﺪﺍ ﮐﻨﻢ ﻭ ﻋﻀﻮ ﻫﻤﻮﻥ ﮔﺮﻭﻩ ﺷﻢ؟
    ﺁﻳﺎ ﺍﻭﻥ ﮔﺮﻭﻩ ﻣﻨﻮ ﺑﻦ ﮐﺮﺩﻩ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﺻﻮﺭﺕ ﻭﺍﺳﻢ ﺩﺭ ﺍﻭ ﻣﺪﻩ ؟ ﺁﺧﻪ ﺧﻼﻑ ﻗﻮﺍﻧﻴﻦ ﮔﺮﻭﻩ ﻋﻤﻞ ﻧﮑﺮﺩﻡ
    ﻣﻤﻨﻮﻥ ﻣﻴﺸﻢ ﮐﻤﮑﻢ ﮐﻨﻴﺪ

  4. سلام
    من تو فیس با شخصی دوست بودم،ایشون منو از فهرست دوستانش حذف کرد،با اینکه فیسش فعاله ولی من نمیتونم اکانتش رو ببینم و دوباره درخواست دوستی بدم
    لطفا راهنمایی کنید

  5. با سلام من دوستم رو نمیتونم پیدا کنم در حالیکه مطمعنم تو فیسبوک هست لطفا کمکم کنید خواااااههههههش میکنم

  6. سلام من برای یکی از دوستام یک پیج درست کردم ولی ادرس ای میل خودمو دادم الان صفحه من باز نمیشه و با ادرس ای میل من صفحه اون باز میشه ممکنه کمکم کنید چجوری میشه درستش کنم ممنون

  7. با سلام میخواستم بپرسم چگونه از طریق داشتن ایمیل یه شخصی اونو در فیسبوک پیدا کنیم ممنون میشم اگر میدونید جوابش را برام ایمیل کنید با تشکر . ( آرین)

    1. با سلام،

      کافیست که در بخش جستجو، ایمیل شخص مورد نظرتون رو وارد کنید. پروفایل اون شخص برای شما نمایش داده خواهد شد. اگر نتونستید پیدا کنید، سه دلیل زیر ممکن است:
      ۱. ممکن است این شخص ایمیل دیگه‌ای داره و با اون ثبت‌نام کرده!
      ۲. ممکن است شخص با استفاده از شماره همراهش در فیسبوک ثبت نام کرده و ایمیلی رو مشخص نکرده.
      ۳. ممکن است که شخص در تنظیمات حریم خصوصی‌اش، گزینه «یافتن من از طریق ایمیل»‌ را غیرفعال کرده باشد.

  8. سلام.میخواستم بدونم اگه اکانتمونو تو فیس حذف کنیم اسم پروفایلمون تو تو قسمت چت صفحه کسایی که باهاشون چت کردیم چه جوری نشون داده میشه؟؟؟همونجور مثل قبل اسم پروفایلمونه یا نه اسم دیگه ایه؟؟اگه اسم دیگه ایه اون اسم چیه؟؟

    1. سلام دوست عزیزم،

      اسم شما باقی می‌مونه، اما از حالت لینک خارج میشه!

  9. سلام من برای یکی از دوستام یک پیج درست کردم ولی ادرس ای میل خودمو دادم الان صفحه من باز نمیشه و با ادرس ای میل من صفحه اون باز میشه ممکنه کمکم کنید چجوری میشه درستش کنم …

    1. سلام دوست عزیز،

      لطفاً با مراجعه به تالار پرسش و پاسخ، سوال خودتون رو مطرح کنید تا سریع‌تر به جواب برسید.
      ممنونم.

  10. سلام
    سوال من اینه:
    چند وقت پیش به یکی از بچه ها message دادم.الان میخوام اسمم تو inbox اون دیده نشه. یعنی اینکه اون نتونه اسم منو تو inbox خودش ببینه. چی کار باید بکنم؟ بلدی؟

  11. سلام من پسوردمو فراموش کرده بودم اشتباهی ی صفحه جدید درست کردم
    تا مدتی میتونستم از طریق صفه جدید قبلی رو ببینم اما دیگه قبلیه نیست
    نمیدونم چطوری پیداش کنم دیگه سرج میکنم نیست پسوردشم نمیدونم

  12. با سلام خدمت استاد بزرگوار . مدتیه سرچ فیسبوک برام عوض شده مثلا دیگه نمیتونم بنویسم who like this page که افرادی که این پیجو لایک کردن ببینم یا مثلا who live in tehran همچین لینکایی رو به من نمیده. شما اطلاعاتی در این زمینه دارید؟ با تشکر از زحمات شما..

  13. با سلام حسابی در فیسبوک ایجاد کردم و به دلیل مسائلی ان را به طور کامل حذف کردم اما قضیه حذفم به این صورت بود همان روزی که تمام مراحل مربوط به حذف اکانتم را انجام دادم و کاملا از ان خارج شدم دوباره بدان انکه وارد حساب قبلیم شده باشم یا اصلا کلا اونو از ذهنم بیرون کردم در فیسبوک یک حساب جدید باز کردم حال می خواستم بدانم این دو قضیه که کاملا جدا از هم انجام شده ایا ایجاد حساب جدیدم بر حذف اکانت قبلیم اثر می گذارد؟ یعنی حساب جدیدم که بر روند حذف اکانت قبلی اثری نمی گذارد که ؟ چون برای حذف نباید وارد حساب بشی منم این کار را نکردم فقط یک حساب جدید و کاملا مجزا ساختم که هیچ ارتباطی با حساب قبلی نداشت.خواهش می کنم جواب دهید خیلی مهمه.

  14. سلام
    چه شکلی میتوانیم دوستانمان در کامینت مینشن نماییم از طریق موبایل میشه اما از طریق کامپیوتر که آن بشم نمیتونم دوستانم در کامینت مینشن کنم
    اگه راهنمایی کنید ممنون میشم

  15. سلام
    من عضو فیس بوک نیستم با اینحال میخوام از قسمت جستجوی افراد لیست دوستان همسرم رو در بیارم ، اما بدون ثبت نام این اجازه به من در فیس بوک داده نمیشه ، راهی هست که بتونم به خواسته ام برسم؟ممنون

  16. سلام..
    ببخشید قسمت سرچ(search) فیسبوکم مشکل پیدا کرده.. یعنی هی چی میخام چیزی داخلش بنویسم نمیشه.. ممنون میشم راهنمایی کنید .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *