افزوونه Webpage Faster برای پیمایش صفحات وب از طریق صفحه کلید

  • 1391/3/28
  • حدیث دلبرد
  • 1

گاهی اوقات نیاز دارید در یک صفحه از وب سایت به طور سریع به لینک ها و یا مطالب مورد علاقه و مورد نیاز خود سریعتر دسترسی پیدا کنید .

افزونه Webpage Faster که برای مرورگر گوگل کروم طراحی شده است به شما کمک می کند تا به بهترین شیوه با استفاده از دکمه ای که پس از نصب آن بر مرورگر گوگل کروم مشاهده می شود صفحه وب را پیمایش و به محتواو لینک های مهمو مورد علاقه و مورد نیاز خود دست یابید .

این افزونه مفید و کاربر پسند همچنین دارای یک کلید میانبر برای استفاده از پیمایش در صفحه کلید است و برای کسانی که فقط از صفحه کلید استفاده می کنند و یا قادر به استفاده از ماوس نیستند  بسیار مفید است

زمانی که این افزونه را نصب می کنید یک دکمه آبی بر روی صفحه وب سایت مشاهده می کنید . با قرار دادن اشاره گر موس بر روی آن می توانید لیست تمام لینک ها را که در وب سایت موجود است برای شما قابل مشاهده می کند .این منو با دو دکمه S  و M قابل تنظیم است .

دکمه  M برای حرکت دادن این منو و دکمه S  برای چسباندن و تثبیت ان به کار می رود در پایین نیز می توانید لیستی از کلید های میانبر مشاهده کنید یکی دو نمونه از این دو دکمه ها کلید های Alt + X و ALT + Z است . این افزونه مفید برای افرادی که با صفحه کلید سازگاری بیشتری دارند طراحی شده است و در اغلب اوقات برای کاربران مفید است .

دانلود  افزونه Webpage Faster

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. جالبه و مناسب …. اما اینم مثل هر چیز دیگه ای اگر بطور افراطی ازش استفاده بشه؛ اوضاع رو بهم میریزه …. مثلا اگر یک مقداری بیش از حد لینک های متفاوت رو دوست داشته باشیم؛ صفحه مرورگرمون از نظر زیبایی دچار مشکل میشه …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *