تلفن هوشمند HTC Butterfly 3 از صفحه نمایش ۲k بهره خواهد برد [شایعه]

تلفن هوشمند HTC Butterfly 3 از صفحه نمایش ۲k بهره خواهد برد [شایعه]
  • 1393/11/30
  • مجتبی
  • 0

بر اساس مشخصاتی که تا کنون از Htc One M9 به بیرون درز یافته، مشخص گردیده که این دستگاه از صفحه نمایشی ۵ اینچی و با کیفیت FullHD بهره خواهد برد. اکنون این مشخصه شاید به نظر خیلی ها برای یک گوشی پرچمدار نا امید کننده باشد اما برخی دیگر از کاربران به این مسئله اهمیت چندانی نمی دهند و حتی به دلیل کمتر شدن مصرف باتری با صفحه نمایش های کم کیفیت تر از آنها بیشتر راضی باشند.

اما افرادی که صفحه نمایش های ۲k را می پسندند چه؟ بر اساس توییتی که از لو دهنده معروف جدید یعنی upleaks منتشر شده، تلفن هوشمند جدید HTC Butterfly 3 که قرار است تا چندی دیگر توسط اچ تی سی معرفی شود صفحه نمایشی ۵/۲ اینچی خواهد داشت که کیفیت WQHD را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

محصول مورد بحث قطعا جانشین نسل کنونی این سری یعنی HTC Butterfly 2 خواهد بود. دستگاه یاد شده به صورت داخلی و فقط در ژاپن عرضه شد و مشخصاتی شبیه به HTC One M8 را ارائه می کرد. در واقع بزرگترین تفاوت این گوشی با M8 در بدنه پلاستیکی‌اش بود که نسبت به بدنه فلزی و با کیفیت One M8 از کیفیت کمتری برخوردار بود.

حالا اما هنوز قطعا مشخص نیست که شرکت مورد بحث بخواهد باز هم سری Butterfly را فقط محدود به بازار ژاپن کند، ولی اگر اینچنین شود، کسانی که صفحه نمایش های ۲k را در دستگاه های تولیدی اچ تی سی می پسندند، احتمالا شانس داشتن آن را از دست خواهند داد. سایر مشخصات فنی تلفن هوشمند Butterfly 3 هنوز ناشناخته است اما در طی هفته ها یا ماه های آینده قطعا جزئیات بیشتری را از این دستگاه شاهد خواهیم بود.ش

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *