ویدئو نگاه نزدیک به HTC One M9 قبل از معرفی لو رفت! [تماشا کنید]

ویدئو نگاه نزدیک به HTC One M9 قبل از معرفی لو رفت! [تماشا کنید]
  • 1393/12/10
  • مجتبی
  • 0

با توجه به اینکه انتظار داریم در روزهای آینده بالاخره شاهد معرفی رسمی تلفن هوشمند Htc One M9 از جانب اچ تی سی باشیم، حالا یک ویدئو منتشر شده که شخصی با این دستگاه در حال کار کردن است. اگر این ویدئو صحت داشته باشد که احتمال آنهم خیلی زیاد است، تغییر چندانی را در طراحی نسل جدید محصول مورد بحث شاهد نخواهیم بود و این گوشی نیز دنباله رو M8 یعنی پرچمدار کنونی شرکت تایوانی یاد شده است.

تغییراتی اما در بخش دکمه های کناری قابل مشاهده است و دکمه های تنظیم صدا حالا به صورت جداگانه در امده اند و دیگر خبری از دکمه یکپارچه کم و زیاد کردن صدا نیست. یعنی دو دوکمه جداگانه برای کم و زیاد کردن صدا در این گوشی قرار داده شده. همچنین دکمه خاموش/روشن دستگاه از بالای آن به کنار و در زیر دکمه های فیزیکی کنترل صدا منتقل شده.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

در پشت دستگاه نیز دوربین دوگانه قبلی اچ تی سی دیگر وجود ندارد و این شرکت اعلام نموده که محدودیت در مشخصات فنی باعث شده دیگر خبری از دوربین دوگانه نباشد. دوربین ۴ التراپیکسلی بکار رفته در M8 و M7 حالا به جلوی دستگاه آمده و در پشت آن شاهد یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی هستیم. این مورد را در شایعات و گزارشات گوناگونی که تا کنون منتشر شده بود بارها شنیده بودیم.

به یاد داشته باشید که آقای جف گوردون از اچ تی سی، گفته که مواردی در روز معرفی وجود خواهند داشت که حتی فکرش را هم نخواهید کرد. انتظار داریم که این شرکت از مدل بزرگتر M9 با نام Htc One M9 Plus و یک ساعت هوشمند هم همزمان با معرفی نسل جدید پرچمدارش، رونمایی کند. با گویا آی تی همراه باشید و اخبار لحظه به لحظه MWC 2015 را با ما دنبال کنید. در زیر می توانید ویدئو لو رفته از گوشی Htc One M9 را مشاهده کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *