تصاویر جدید از ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند، چگونگی پیگیری فعالیت فیزیکی کاربران را نمایش می دهند

تصاویر جدید از ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند، چگونگی پیگیری فعالیت فیزیکی کاربران را نمایش می دهند
  • 1394/1/3
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 0

مجموعه ای از اسکرین شات ها از ویندوز ۱۰، در کنار رونمایی از برخی ویژگی های جدید، نشان می دهند که چگونه حسگرهای جدید در این نسخه از ویندوز فعالیت فیزیکی کاربران را ردیابی می کنند. ارائه ای جدید در WinHEC (جامعه مهندسی سخت افزاری ویندوز) در شنژن نشان می دهد که نسخه جدید سیستم عامل مایکروسافت برای موبایل دارای لیستی بلند از حسگرهای جدید خواهد بود.

فهرست حسگرهای مشخص شده در WinHEC شامل بارومتر(فشارسنج)، حسگر نزدیکی (حضور انسان)، حسگر بلند برد، حسگرهای شخصی سازی شده، محیطی (مانند دما، رطوبت، دی اکسید کربن، اشعه فرابنفش و …)، حسگر بیومتریک (از جمله ضربان قلب)، حسگرهای تشخیص و رهگیری فعالیت ها (راه رفتن و دویدن)، ارتفاع سنج و گام شمار هستند.

حسگرهای تشخیص فعالیت به تلفن هوشمند اجازه می دهند تا بفهمد که کاربر در حال دویدن، دوچرخه سواری، راه رفتن و یا راندن ماشین است. این حسگر همچنین می تواند قرار گرفتن تلفن در دست، جیب لباس، شلوار و یا پالتو را تشخیص دهد. همچنین می تواند وجود دستگاه در خانه، کیف یا کوله پشتی را نیز تعیین کند. ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند می تواند داده های فعالیت فیزیکی کاربر را تا ۳۰ روز مدیریت نماید.

در ادامه می تونید اسکرین شات های ارائه شده برای ویندوز ۱۰ موبایل را مشاهده کنید. در این تصاویر می بینید که سیستم عامل نه تنها می تواند آغاز و توقف یک فعالیت را تشخیص دهد، بلکه می تواند نوع فعالیت در حال انجام را نیز مشخص کند.

Activity-detection-coming-to-Windows-10-for-Phones Activity-detection-is-supported-on-Windows-10-for-Phones Screenshots-show-how-a-Windows-10-for-Phones-powered-handset-can-detect-the-activity-you-are-doing-and-also-knows-when-you-stop

[منبع: PhoneArena ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *