تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند HTC One E9+ به بیرون درز پیدا کرد

تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند HTC One E9+ به بیرون درز پیدا کرد
  • 1394/1/9
  • مجتبی
  • 0

دیروز تصاویری از گوشی هوشمند HTC E9+ منتشر گردید و امروز هم یک سری رندر جدید از این محصول به بیرون درز یافته اند که از نماهای مختلف آن را نشان می دهند. اچ تی سی قرار است در طی یک رویداد که در تاریخ ۸ آوریل قرار است برگزار شود، تعدادی محصول جدید از جمله HTC One E9+ را معرفی نماید. همچنین گفته شده که چند گوشی از سری E هم معرفی خواهند شد که همگی از بدنه ای پلاستیکی بهره می برند. البته E9+ فریمی فلزی هم دارد که نمای بسیار خوبی به آن بخشیده.

مشخصات دستگاه مورد بحث هم تا حدی معلوم شده. بنا به شایعات این گوشی از صفحه نمایشی ۵/۵ اینچی بهره می برد که رزولوشن آن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل یا همان QHD است. پردازنده اصلی تلفن هوشمند مورد اشاره هشت هسته ای ساخت شرکت مدیاتک است و از ۳ گیگابایت حافظه رم پردازشی و ۳۲ گیگاباید حافظه ذخیره سازی داخلی در آن استفاده شده. دوربین اصلی دسگاه ۲۰/۷ مگاپیکسلی بوده و دوربین جلو هم بنا به شایعات ۴ التراپیکسلی خواهد بود که قبلا آن را به عنوان دوربین اصلی One M8 دیده بودیم. اندروید ۵/۰/۲ مزین به رابط کاربری Sense 7 هم سیستم عامل پیشفرض دستگاه اعلام شده. قیمت حدودی تعیین شده برای گوشی مورد بحث ۴۸۲ دلار آمریکا اعلام شده.

New-renders-of-the-HTC-One-E9-are-leaked.jpg

اگر این گفته ها حقیقت داشته باشند پس One E9+ هم مدلی دیگر از پرچمدار گوشی های هوشمند اچ تی سی خواهد بود. البته بنا به ناحیه های مختلف از دو پردازنده مدیاتک هشت هسته ای و یا اسنپدراگون ۸۱۰ در گوشی یاد شده استفاده خواهد شد. همچنین دوربین جلویی سلفی هم قرار است یا ۱۳ مگاپیکسلی باشد یا همانطور که گفتیم ۴ الترا پیکسلی که در هر دو حالت یک انتخاب بسیار خوب برای طرفداران تصاویر سلفی است.

در زیر می توانید تصاوی بیشتری رندر شده از HTC One E9+ را مشاهده کنید.

 asss

۲

Renders-of-the-HTC-One-E9.jpg

[منبع: Phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *