پایپ کالا تامین کننده انواع اتصالات گالوانیزه

پایپ کالا تامین کننده انواع اتصالات گالوانیزه
  • 1398/10/7
  • گویا آی تی
  • 0

بیشترین مورد مصرف اتصالات گالوانیزه در سیستم آبرسانی است، سیستم توزیع آب در داخل ساختمان‌ها، مجتمع‌ها و… عموما در محیط‌های زیر خاک و مرطوب صورت می‌گیرد و از این رو اتصالات فلزی به شدت مورد خوردگی و زنگ خوردگی واقع می‌شوند.

استفاده از اتصالات گالوانیزه می‌تواند طول عمر سیستم لوله کشی را بالا ببرد. پایپ کالا به عنوان نماینده و تامین کننده اتصالات گالوانیزه در ادامه توضیحایت تخصصی در خصوص اتصالات گالوانیزه ارائه داده است.

برای آبرسانی و توزیع آب بین بخش‌های مختلف یک مجموعه باید از لوله و اتصالات گالوانیزه استفاده شود. اتصال بین لوله گالوانیزه و اتصالات آن به صورت دنده‌ای است. اتصالات گالوانیزه را هیچگاه به صورت جوشکاری نباید متصل کرد زیرا حرارت جوشکاری باعث از بین رفتن لایه محافظتی گالوانیزه آن می‌شود.

انواع مختلف اتصالات گالوانیزه

اتصالات گالوانیزه برای موارد مختلفی به کار می‌روند و باید برای هر یک از هدف‌های لوله کشی از اتصالات مخصوص به آن استفاده شود، اتصالات گالوانیزه برای موارد زیر استفاده می‌شود:

  1. زانوی گالوانیزه: این نوع از اتصالات گالوانیزه را برای هدایت جریان به مسیر دیگری و به صورت ۹۰ درجه و ۴۵ درجه مورد استفاده قرار می‌گیرد .زانویی گالوانیزه از هر دو طرف به صورت داخل دنده یا توپیچ است ، نوع دیگری از زانویی گالوانیزه به نام چپقی وجود دارد که از یک طرف روپیچ و از سمت دیگر توپیچ است.
  2. سه راهی گالوانیزه : سه راهی گالوانیزه برای انشعاب مورد استفاده قرار می‌گیرد و بدان معناست که اگر نیاز به انشعاب گرفتنن از خط اصلی لوله باشد باید از سه راهی گالوانیزه استفاده شود، سه راهی‌ها به دو صورت سه راهی مساوی و سه راهی تبدیلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. سه راهی‌های گالوانیزه تماما به صورت توپیچ بوده و هر سه مجرای آن از داخل دنده می‌خورد.
  3. تبدیل گالوانیزه: برای تغییر سایز در خطوط لوله کشی باید از تبدیل استفاده کرد. تبدیل‌های گالوانیزه از یک طرف به صورت توپیچ و از سمت دیگر به صورت روپیچ هستند.
  4. درپوش گالوانیزه : برای مسدود کردن لوله گالوانیزه از درپوش استفاده می‌شود، درپوش‌های گالوانیزه به صورت توپیچ بوده و مناسب برای اتصال به لوله‌های گالوانیزه است که از بیرون دنده می‌شوند.
  5. مهره ماسوره گالوانیزه : برای سهولت باز و بسته کردن شیرآلت برنجی در خطوط دنده‌ای از مهره ماسوره که قابلیت تغییر طول دارد استفاده می‌شود.
  6. موارد دیگری در اتصالات گالوانیزه موجود هستند که کاربردهای خاص خود را دارند مانند مغزی گالوانیزه برای اتصال دو بخش توپیچ به یکدیگر، بوشن گالوانیزه برای اتصال دو بخش روپیچ به یکدیگر مانند اتصال دو لوله گالوانیزه به یکدیگر، روپیچ – توپیچ گالوانیزه و …

برندهای مختلف اتصالات گالوانیزه:

برندهای مختلف اتصالات گالوانیزه در بازار موجود هستند که پایپ کالا با توجه به کیفیت و قیمت آنها دسته بندی شده و لیست قیمت تمام برندهای اتصالات گالوانیزه در سایت موجود است. از جمله برندهای اتصالات گالوانیزه می‌شود به موارد زیر اشاره کرد:

– اتصالات گالوانیزه توپی برزیل: یکی از با کیفیت‌ترین اتصالات گالوانیزه است که با توجه به قیمت بالای آن از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار است.

– اتصالات گالوانیزه جورج فیشر

– اتصالات گالوانیزه مک

– اتصالات گالوانیزه چینی

لیست قیمت تمامی اتصالات در سایت پایپ کالا موجود است و همچنین در صورت وجود درصد تخفیف نیز می‌توان در سایت پایپ کالا از آن مطلع شد.

برای آب بندی بهتر و عدم نشتی از بین رزوه‌های اتصالات گالوانیزه و لوله گالوانیزه باید از اقلامی همچون نوار تفلن، خمیر لوله کشی، کنف و … استفاده کرد تا هیچ‌گونه نشتی اتفاق نیفتد.

برای اطلاع از مشخصات فنی و لیست قیمت محصولات می‌توان به سایت اینترنتی پایپ کالا به آدرس اینترنتی www.pipekala.com مراجعه کرد و یا با شماره ۰۲۱۵۵۶۹۶۸۰۸ تماس حاصل کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *