آیا برای اینستاگرام باید شماره مجازی بسازیم؟

آیا برای اینستاگرام باید شماره مجازی بسازیم؟
  • 1400/7/11
  • محمد عالی
  • 1

همه افراد به خوبی می دانند که برای وارد شدن به پلتفرم های مجازی مخصوصا اینستاگرام می بایست شماره خود را وارد کنید. حال عده از افراد هستند که تمایل ندارند با شماره خود وارد شبکه های مجازی به خصوص اینستاگرام شوند. قبل از هر چیزی ابتدا باید با آموزش اینستاگرام آشنا شده تا به خوبی از فوت و فن آن آگاه شوید سپس به چگونگی ساخت شماره مجازی در اینستاگرام خواهیم پرداخت.

آموزش اینستاگرام

برخی از افراد به بر این باورند که شروع فعالیت در اینستاگرام بسیار راحت می باشد در صورتی که می بایست به یکسری اصول پایبند باشید تا خطری اطلاعات و پیج شخصی شما را تهدید نکند. اگر می خواهید به راحتی یکی از کاربران اینستاگرام شوید، بهتر است تا پایان همراه ما باشید. اگر سوالی برایتان پیش آمد برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آموشی برتر آموز مراجعه کنید.

برای وارد شدن به برنامه اینستاگرام ابتدا می بایست این نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب کنید. بعد از این که برنامه نصب شد از شما می خواهد که اطلاعات خود را به طور دقیق وارد کنید.

برای وارد شدن به این صفحه باید بر روی گزینه sign up کلیک کنید. سپس وارد صفحه ساخت اکانت خواهید شد. در این قسمت یک نام کاربری برای خود انتخاب می کنید و حتما لازم نیست نام واقعی خود را ثبت کنید. خیلی از افراد نام مستعار خود را ثبت می کنند. سپس رمز خود و نام خود را وارد کرده و بر روی گزینه next کلیک کنید.

در مرحله بعدی از شما می خواهد که آیدی انتخابی خود را وارد کنید. هنگامی که یک آیدی برای خود انتخاب کردید، برنامه به شما پیشنهاد می دهد که برای پیدا کردن دوستان بیشتر، اکانت خود را به فیسبوک متصل کنید. اگر تمایلی به این کار نداشتید، می توانید با انتخاب کلمه skip از این مرحله گذر کنید.

در مرحله آخر اگر شما با شماره خود وارد این برنامه شده باشید، مخاطبان شما را اسکن می کند و هرکس از مخاطبان شما دارای اینستاگرام باشد را به شما معرفی می کند. اما اگر از شماره مجازی استفاده کرده باشید این قسمت برای شما خالی می باشد.

چنانچه می خواهید برای ورود به اینستاگرام از شماره مجازی استفاده کنید، تا پایان مقاله همراه ما باشید چرا که خبرهای خوبی برایتان داریم و می خواهیم در مورد ساخت شماره مجازی صحبت کنیم.

بعد از انجام تمامی مراحلی که در بالا شرح دادیم، تقریبا کار تمام است و شما می توانید وارد اینستاگرام شوید و صفحه شخصی خود را طراحی کرده و شروع به پست گذاری کنید.

آموزش ساخت شماره مجازی

برای این که بتوانید بدون ثبت شماره خود، وارد اینستاگرام شوید، استفاده از شماره مجازی بهترین انتخاب می باشد که در مورد صفر تا صد ساخت شماره مجازی را صحبت کرده ایم.

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی در واقع مانند شماره واقعی شما عمل می کند با این تفاوت که شما در شماره مجازی از هویت فیزیکی برخوردار نیستید و هیچ سیم کارتی با شماره مجازی بر روی گوشی شما فعال نیست. بهتر است بگوییم این شماره مجازی مانند دیگر برنامه های اینترنتی عمل می کند و برنامه ای تحت وب می باشد. به این نکته توجه کنید که برای استفاده از شماره های مجازی حتما باید دستگاه شما به اینترنت متصل باشد. برنامه های زیادی هستند که به کاربران یک سری شماره های مجازی رایگان را ارائه و در قبال آن هزینه هایی از کاربران دریافت می کنند. خوبی شماره های مجازی این است که برای خرید آنان هزینه کمتری نسبت به شماره های واقعی نیاز است. البته شماره های مجازی رایگان هم وجود دارد با این تفاوت که شماره های رایگان موقتی می باشند.

چه موقع از شماره مجازی استفاده کنیم؟

همانطور که در بالا توضیح داده ایم افراد برای ورود به برخی از برنامه ها باید اطلاعات شخصی از جمله شماره تماس خود را ثبت کنند مانند برنامه اینستاگرام. بسیاری از افراد تمایل به چنین کاری ندارند و از شماره های مجازی استفاده می کنند.

و یا اگر می خواهید با یک اکانتی تماس برقرار کنید به طوری که نخواهید کسی از شماره واقعی شما مطلع شود، می توانید یک شماره مجازی برای خود تهیه کرده و از آن برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده کنید.

معرفی ۴ برنامه که می توان با آن شماره مجازی ساخت

  • Talk2
  • ESIAtalk
  • nextplus
  • TextNow

با استفاده از این چند برنامه نامبرده می توانید به راحتی برای خود شماره مجازی بسازید. از این که تا پایان مقاله همراه ما بوده اید از شما سپاسگزاریم.

منبع: سایت آموزشی برتر آموز

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. اگر امکان داره آموزش ثبت نام ساخت شماره مجازی با نامبرکال را هم قرار بدید. باتشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *