دستگاه ارده گیری | خرید دستگاه ارده گیری

دستگاه ارده گیری | خرید دستگاه ارده گیری
  • 1400/10/6
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

دستگاه ارده گیری از جمله محصولات بکردانه است. این روزها افراد بیش از هر زمان دیگری به ارزش خوراکی های ارگانیک و سالم پی برده اند. به همین دلیل سعی بر آن دارند که تا جای ممکن از خوراکی های طبیعی استفاده کنند. از آنطرف به دلیل پیشرفت تکنولوژی از این دستگاه ها و ماشین ها بهره می گیرند تا محصولات در راحت ترین و کمترین زمان ممکن برای آنها حاضر و آماده شوند. یکی از مجموعه های ایرانی که در حال حاضر اقدام به تولید دستگاه هایی مانند دستگاه ارده گیری می کند، مجموعه بکردانه است. این برند ایرانی بیش از یک دهه است که در این زمینه فعالیت می کند و توانسته اعتماد مشتریان بازار را به خود جلب کند.

در سایت بکردانه انواع و اقسام دستگاه ارده گیری و دستگاه کره گیری در مدل ها و سایزهای متفاوت موجود هستند که شما می توانید برای مصارف خانگی یا شروع کسب و کاری اقدام به خرید آنها نمایید. شما توسط این دستگاه موجود در سایت بکردانه، می توانید به راحتی انواع دانه های روغنی و آجیل را به ارده و کره تبدیل کنید. برای خرید دستگاه ارده گیری و دستگاه کره گیری همین حالا به سایت بکردانه سر بزنید.

دستگاه ارده گیری یکی از دستگاه های امروزی است که برای تولید ارده و کره از دانه های روغنی استفاده می شود. ارده یکی دیگر از فراورده‌هایی است که از کنجد تولید می شود و خواص فراوانی دارد. مصرف ارده از قدیم الایام مورد توجه بسیاری از افراد بوده و از همان زمان آن را به روش سنتی از کنجد به دست می آوردند. با پبشرفت تکنولوژی، امروزه دستگاه ارده گیری این کار را آسان کرده و می‌توان با استفاده از آن عمل ارده گیری از کنجد را به ساده‌ترین شکل انجام داد.

دستگاه ارده گیری

دستگاه ارده گیری، ارده ساز یا کره گیر از دستگاه‌های عمل آوری مواد غذایی است که برای تهیه ارده و کره از دانه‌ های روغنی و گیاهی از جمله کنجد مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه ارده ساز یکی از پر کاربردترین دستگاه هایی است که با قابلیت ها و کاربردهای فراوان خود تحول عظیمی در صنایع غذایی به وجود آورده است. قطعات این دستگاه از ورق استیل با کیفیت و ضد زنگ تهیه شده و قابل شستشو است. از مهم ترین مزایای دستگاه ارده گیری بکردانه استفاده آسان از آن است. استفاده از این دستگاه بدون نیاز به نیروی کار انسانی و به شکل اتوماتیک کلیه عملیات ارده گیری و کره سازی را در کمترین زمان انجام می دهد. کارکرد دستگاه ارده گیری تولید شده توسط بکردانه کاملا بدون لرزش و صدا بوده و کره و ارده‌ای ارگانیک، خالص با بهترین کیفیت را ارائه می دهد.

دستگاه های ارده گیری با توجه به میزان بازدهی و سرعت موتور به ۲ مدل دستگاه ارده گیری خانگی و دستگاه ارده گیری صنعتی تقسیم می شوند. دستگاه ارده گیری خانگی با ظرفیت کمتر و قدرت موتور ضعیف تر نسبت به نوع صنعتی آن، برای مصارف خانگی، کسب و کارهای کوچک مانند کارگاه ها، مغازه ها و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه ارده گیری صنعتی از انواع ماشین آلات صنایع غذایی است که در ابعاد بزرگتر نسبت به نمونه قبلی طراحی می شود. با توجه به ظرفیت بالای این دستگاه می توان ارده را در حجم زیاد تولید کرد.

خرید دستگاه ارده گیری

اگرچه ارده گیری به روش سنتی نیز امکان‌پذیر است، اما با خرید دستگاه ارده گیری نه تنها سرعت فرایند ارده گیری را افزایش خواهید داد، بلکه محصول نهایی را با کیفیت بالاتری حاصل خواهید کرد. لذا با استفاده از دستگاه ارده گیری بکردانه چه از نوع خانگی و چه از نوع صنعتی آن می توانید به راحتی به کسب و کار خود رونق دهید. برای تهیه ارده یا کره ای با رنگ روشن، شفاف و غلظت بالا، در خرید دستگاه ارده گیری با بهترین کیفیت، باید دقت لازم را به عمل آورد. کیفیت دستگاه ارده ساز می‌تواند به شدت بر مرغوبیت ارده‌ای که از آن حاصل می‌شود تاثیر بگذارد.

اگر شما نیز برای تولید ارده‌ی مرغوب و با کیفیت در کمترین زمان، به دنبال خرید دستگاه ارده گیر هستید ما وب سایت بکردانه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با مراجعه به سایت اینترنتی بکردانه می توانید انواع دستگاه ارده گیری خانگی و صنعتی و همچنین دستگاه کره گیری را با قابلیت ها و ظرفیت های مختلف مشاهده کرده، محصول مورد نظر خود را انتخاب و تهیه نمایید. با خرید آنلاین دستگاه ارده گیری از این فروشگاه اینترنتی می توانید کیفیت کالای خود را تضمین کرده و آن را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. علاوه بر این می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی محصول مورد نظر خود با کارشناسان پشتیبانی بکردانه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *