کاشی البرز | لیست قیمت کاشی البرز در کاوه سرام

کاشی البرز | لیست قیمت کاشی البرز در کاوه سرام
  • 1400/10/6
  • محمدرضا مرتضایی
  • 1

کاشی البرز از جمله برندهای ارائه شده در کاوه سرام می باشد. یکی از کفپوش هایی که این روزها استفاده می کنیم، کاشی است. از کاشی می توان برای طراحی محیط های مختلف منزل از جمله هال، پذیرایی، آشپزخانه، دستشویی، حمام و … استفاده کرد. اما برای خرید و تهیه این محصول دو مسئله وجود دارد. اول اینکه از چه برندی خریداری کنیم. خیلی اوقات افراد فکر می کنند برای خرید یک محصول باید حتما از برند خارجی کنند تا کیفیت و طرح مد نظر خود را پیدا کنند؛ در صورتی که این روزها برندهای تولید کننده کاشی و سرامیک نیز پیشرفت بسیاری کرده اند و شما می توانید با هزینه ای بسیار کمتر، سرامیک مورد نظر خود را با همان طرح یا حتی زیباتر و با کیفیت بسیار خوب خریداری نمایید.

یکی از این برندهای ایرانی، البرز است. برند ایرانی البرز، با نزدیک به نیم قرن فعالیت در این حوزه و کسب تجربه های بسیار، دیگر سلیقه مشتری دستش آمده و به خوبی می داند که او چه می خواهد. مورد بعدی مرکزی است که از آن می خواهیم کاشی و سرامیک بخریم. سایت اینترنتی کاوه سرام یکی از جامع ترین سایت های اینترنتی فروش کاشی و سرامیک است. شما در این وب سایت می توانید تمامی محصولات برندهای مختلف ایرانی اعم از برند البرز و دیگر برندها و همچنین برندهای خارجی را در کنار هم مشاهده و مقایسه کنید. شما می توانید هر نوع کاشی و سرامیک را در این سایت اینترنتی پیدا کنید. تنوع طرح و قیمت در این سایت انتها ندارد.

شما می توانید از طریق سایت کاوه سرام اقدام به خرید انواع کاشی البرز در سایز کوچک، سایز بزرگ، انواع کاشی های لعاب دار مات، براق، ضد اسید و غیر لغزنده خود را با اشکالی مربع شکل در اندازه های ۷/۵×۷/۵، ۵×۵، ۲/۵×۲/۵، ۱/۷×۱/۷ سانتی متر، اشکال مستطیل مانند در اندازه های ۵×۲۰، ۵×۱۰، ۲٫۵×۵ سانتیمتر و نیز یک شکل شش ضلعی را به قطر ۳/۳ سانتیمتر در بیش از۷۵ نوع رنگ مختلف نمایید.

کاشی البرز

بیایید از همان ابتدا شروع کنیم: کاشی و سرامیک چیست و این نوع کفپوش از چه چیزی ساخته شده است؟ در دنیای باستان، سرامیک ها صرفا موادی بودند که از خاک رس ساخته می شدند، مانند سفال. یک مثال سنتی می‌تواند سفال های سفالی باشد، که حاصل پخت یا «پختن» خاک رس در کوره در دمای پایین است. در دنیای مدرن، پیشرفت های تکنولوژیکی تعریف این واژه را گسترش داده است. امروزه بسیاری از کارخانه های تولید کننده کاشی و سرامیک که کاشی البرز هم جزو آن هاست، از مواد جدیدی برای ماندگاری بیشتر و کیفیت بهتر سرامیک ها و کاشی ها استفاده می کنند.

خود کاشی ها معمولا از مخلوط آب، ماسه و خاک رس ساخته می شوند. با این حال، فضاهای بین کاشی ها که به «گروت» معروف هستند، با مخلوط جداگانه‌ای از آب، ماسه و مواد «سیمان» پر می شوند. در برخی از تاسیسات، دوغاب کاشی به جای سیمان از اپوکسی ساخته می شود.

لیست قیمت کاشی البرز در کاوه سرام

کاشی و سرامیک بسیار متنوع هستند، گزینه های بی شماری از ظاهر سنگ طبیعی گرفته تا رنگ های متنوع در اندازه های مختلف. همانطور که ممکن است در حین جستجوی کاشی و سرامیک متوجه شده باشید، طرح های جالب زیادی وجود دارد که با کاشی و سرامیک ایجاد شده اند. سنگ زیباست اما می تواند قیمت بالای آن به صورتی است که ممکن است در توان همه نباشد. به همین دلیل البرز به فکر تولید کاشی با طرح سنگ افتاد. کاشی با طرح سنگ طبیعی در حال حاضر در طراحی آشپزخانه و حمام مرسوم است. کاشی طرح سنگ قیمتش مانند قیمت گزاف سنگ نیست. کاشی در ظاهر سنگ طبیعی تمام زیبایی طراحی سنگ را بدون داشتن قیمت بالا فراهم می کند.

از دیگر طرح های کاشی البرز می توان به کاشی های شش ضلعی ها و سایر اشکال کاشی که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، مانند مستطیل یا مربع اشاره کرد. برای دستیابی به حالت اول، تولیدکنندگان از ماشین‌هایی استفاده می‌کنند که لبه‌های دقیق و یکنواختی ایجاد می‌کنند و در نتیجه محصولی به نام کاشی اصلاح شده تولید می‌کنند.

علاوه بر این، کاشی ها در سایزهای مختلف تولید می شوند. برای مثال این روزها کاشی های بزرگ پر طرفدارتر از کاشی های کوچک هستند. هر یک از این کاشی ها و سرامیک ها دارای لیست قیمتی هستند که با توجه به ویژگی و اطلاعات آنها مشخص شده است. شما می توانید این لیست قیمت را از طریق سایت اینترنتی کاوه سرام مشاهده نمایید. همچنین می توانید برای آگاهی از قیمت دقیق کاشی البرز استخری، با کارشناسان کاوه سرام تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. خرید کاشی سرامیک داخل اصفهان رو پیشنهاد میکنید. بازرگانی کاشی البرز همون کارخانه سرامیک البرزه تو اصفهان؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *