معرفی و بررسی بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال دنیا

معرفی و بررسی بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال دنیا
  • 1400/10/8
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

حوزه ارز های دیجیتال یکی از حوزه‌هایی است که این روزها در بازارهای مالی سر و صدای زیادی به پا کرده است. افراد بسیاری در تلاش هستند وارد دنیای گسترده رمزارز ها شوند، اما نکته‌ قابل توجه این است که بدون استفاده از ابزارهای مناسب و کسب دانش و مهارت کافی، در این زمینه موفق نخواهید شد.

در این راستا تعدادی از بهترین اپلیکیشن های دنیای ارز دیجیتال را به شما معرفی می کنیم تا در نهایت با آگاهی و ابزارهای مناسب در این مسیر قدم بگذارید.

معرفی بهترین اپلیکیشن های دنیای ارز دیجیتال

در زیر به معرفی تعدادی از اپلیکیشن‌های برتر دنیای ارز دیجیتال در زمینه معامله‌گری، سرمایه‌گذاری، خرید و فروش، کسب اطلاعات و دنبال کردن قیمت می‌پردازیم. همچنین شما می توانید با مراجعه به این لینک به بررسی و مقایسه نرم افزارهای مختلف حوزه ارز دیجیتال بپردازید و بهترین نرم افزار را برای انجام معاملات خود انتخاب کنید.

۱٫     کوین‌ بیس (coinbase)

به طور کلی کوین بیس به عنوان کاربردی‌ترین و بهترین اپلیکیشن ارز دیجیتال شناخته‌شده است. برای سرآمد بودن در بازار ارز دیجیتال باید در هر زمینه آن عالی باشید، کوین بیس به شما در این زمینه کمک می‌کند.

این نرم‌افزار امکانات متعددی به شما ارائه می‌دهد. تعدادی از این خدمات عبارتند از:

  • شیوه‌های پرداخت تجارت الکترونیک،
  • خدمات مشتریان،
  • حساب‌های سود‌ده،
  • امکان معامله (Coinbase Pro)
  • پیشنهاد راهکارها و موسسه‌های حوزه ارز دیجیتال

کوین بیس دارای اپلیکیشن‌های کاربردی بسیاری است که به بیش از ۳۵ میلیون کاربر خود در سرتاسر جهان اجازه می‌دهد به خرید فروش و ذخیره هر نوع ارزی مثل بیتکوین (bitcoin)، اتریوم (ethereum)، لایت‌کوین (litecoin) تتر(tether) و غیره بپردازند.

کیف پول coinbase یکی از بهترین اپلیکیشن های دنیای ارز دیجیتال

۲٫     بلاک فای (blockfi)

Blockfi  حساب‌های سود‌ده معروفی دارد  و می‌توان از آن به عنوان دربردارنده بهترین حساب‌های سرمایه‌گذاری با بیشترین بازده یادکرد. سود مشارکت آن برای ذخیره ارزها بین ۳ تا ۵/۷ درصد شناور است.

استفاده از بلاک فای مزیت‌های بسیاری دارد که ۲ مورد از مهم‌ترین مزایای آن را در ادامه مشاهده می‌کنید. اول اینکه شما می‌توانید با نگهداری ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین سودی برابر با ۴ درصد (سالانه) بگیرید. دوم اگر به اندازه کافی ریسک‌پذیر نیستید، در حساب خود ارزهای پایدار مانند تتر ذخیره کنید و از ۵/۷ درصد سود سالانه بهره‌ ببرید.

۳٫     سایت بلاک چین Blockchain.com

بلاک چین یکی از بهترین اپلیکیشن‌ های دنیای ارز دیجیتال است که امکاناتی از قبیل خرید، فروش و ذخیره ارزها را به کاربران می‌دهد. وجود ۶۲ میلیون کاربر و بیش از ۶۲۰ میلیون دلار تراکنش، اپلیکیشن بلاک چین را در دسته محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ارز دیجیتال قرار داده است.

یکی از دلایل محبوبیت این برنامه، تنوع تعداد ارزهای دیجیتال آن است. استفاده از بلاک چین بسیار راحت بوده برای همین این برنامه بین افراد تازه‌کار طرفداران زیادی دارد. از دیگر امکانات آن می‌توان به تبادل ارز به ارز تنها با چند حرکت اشاره کرد.

۴٫     تلگرام (telegram)

دنیای ارزهای دیجیتال روزبه‌روز در حال گسترش یافتن است. برای اینکه از فرصت‌های معاملاتی و تجربه‌های معامله‌گران حرفه‌ای مطلع باشید، نیاز به محیطی دارید که تلگرام آن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال از این برنامه به دلیل امنیت و سرعت آن برای پیشبرد پروژه‌های خود، برقراری ارتباط با دیگران و پشتیبانی استفاده می‌کنند. .

تلگرام یکی از ‌ بهترین اپلیکیشن های دنیای ارز دیجیتال

۵٫     Nomic

بسیاری از برنامه‌های ارز دیجیتال قیمت ارزها و عملکرد آن‌ها را گزارش می‌دهند. آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که اطلاعات نقدشوندگی ساختگی‌اند یا خیر؟

باید بدانید که ۵۰ تا ۷۰ درصد اطلاعات مربوط به نقدشوندگی ارزهای دیجیتال شفاف نیستند. به‌این‌ترتیب، کاربر بین دستور معاملاتی و از دست دادن پول به علت ارائه اطلاعات نادرست مردد می‌شود.

۶٫     بلاک فولیو (blockfolio)

با استفاده از بلاک فولیو دیگر نیازی به اپلیکیشن‌های واسطه برای دنبال کردن مشخصات ارزهای دیجیتال ندارید. این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن های دنیای ارز دیجیتال در حوزه ارائه مشخصات ارزها است.

این اپلیکیشن رایگان قابلیت‌های متنوعی از جمله پشتیبانی ۱۰ هزار ارز دیجیتال را دارد.

۷٫    Exodus

اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که از نظر بصری قوی و کاربردی باشد و به‌راحتی تنظیم شود، Exodus مناسب‌ترین گزینه است.

این اپلیکیشن ویژگی‌های دیگری نیز دارد که آن را از سایر رقیب‌ها متمایز می‌کند. کیف پول Exodus از ۱۲۵ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و قابیلت خرید و فروش درون برنامه‌ای دارد.

برنامه Exodus از بهترین اپلیکیشن های دنیای ارز دیجیتال

۸٫    Parity

Parity  به واسطه کاربردهای خاص آن در فهرست بهترین اپلیکیشن های دنیای ارز دیجیتال قرار می‌گیرد. با استفاده از این برنامه می‌توانید تلفن همراه خود را به کیف پول سخت‌افزاری امن تبدیل کنید. این قابلیت در دنیای ارز دیجیتال نسبتا تازه بوده و هنوز در حال گسترش است.

برخلاف کیف پول‌های آنلاین، به‌محض نصب کردن Parity امکان استفاده از این نرم‌افزار به صورت آفلاین را دارید. تمام کلیدهای امنیتی تا وقتی که برای احراز به آن‌ها نیاز نداشته باشید، به صورت امن در برنامه نگهداری می‌شوند.

۹٫    eToro

اگر شما علاقه چندانی به نگهداری طولانی‌مدت ارزهای دیجیتال در کیف پول خود ندارید و فقط به دنبال معامله کردن هستید، باید سراغ یکی از اپلیکیشن‌های کارگزاری‌محور مثل eToro یا نمونه‌های مشابه آن مانند  Revolut و Robinhood بروید.

این برنامه قابلیت معامله ۹۰ جفت ارز را دارد. مهم‌ترین ویژگی آن برای کاربران امکان کپی کردن استراتژی‌های معامله‌گران موفق است. eToro در معامله‌ها از شما کمیسیون نمی‌گیرد، اسپرد (spreads) شناور دارد و استفاده از آن بسیار راحت است.

این نرم‌افزار به عنوان یکی از بهترین کارگزاران ارز دیجیتال و برنامه‌ای کاربردی برای ذخیره بیت کوین شناخته می‌شود.

نرم‌افزار eToro از بهترین اپلیکیشن های دنیای ارز دیجیتال

جمع‌بندی

هیچ فرقی ندارد که به‌تازگی با ارزهای دیجیتال آشنایی پیدا کرده‌اید یا مدتی طولانی در این حوزه مشغول به کار بوده‌اید، در هر صورت با استفاده از بهترین اپلیکیشن های دنیای ارز دیجیتال عملکرد بهتری خواهید داشت. با به‌کارگیری هر یک از این اپلیکیشن‌ها به سودهای کلان دست یابید و جای پای خود را بین متخصصان رمزارزها محکم کنید.

منبع : زینسی

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *