نکاتی قبل از خرید دوربین مخفی کوچک

نکاتی قبل از خرید دوربین مخفی کوچک
  • 1400/11/14
  • محمدرضا مرتضایی
  • 1

خوب در نگاه اول میتوان گفت که تفاوت اصلی دوربین بند انگشتی مینی دی وی با دوربین های مدار بسته ، این میباشد که دوربین های مدار بسته فقط با اتصال به دستگاه DVR قابلیت انتشار تصویر را دارد ، به طوری که برای فردی که به دنبال یک دوربین مراقبتی با قیمت بسیار مناسب است میتواند تفاوت قیمت زیادی ایجاد کند ، چرا که پایین ترین قیمت برای خرید یک DVR مناسب با کارایی های مناسب بسیار بیشتر از بهترین دوربین مینی دی وی میباشد ( با در نظر نگرفتن قیمت خود دوربین مدار بسته ) .

یکی دیگر از تفاوت های اصلی بین دوربین های مدار بسته و دوربین های بند انگشتی این نکته میباشد که سایز این دوربین ها بسیار کوچک تر از دوربین های مدار بسته میباشد پس به راحتی میتوان آن را در هر مکانی ، به طوری که کسی متوجه دوربین نشود ، جا گذاری کرد ، و همچنین در دوربین های مدار بسته ، چون دوربین باید از طریق سیم به DVR متصل باشد ، باعث میشود که تشخیص این دوربین های مدار بسته بسیار راحت باشد ، بنابراین نمیتوان از دوربین های مدار بسته به عنوان یک دوربین مراقبتی استفاده کرد.

در حال حاضر بالای ۷۰ نوع از دوربین های کوچک در بازار ایران موجود است ، و برای تمامی مدل ها ، نمونه تقلبی هم وجود دارد، در ادامه این مقاله گروه مینی دی وی پرو چند مورد از موارد اصلی برای تشخیص بهتر و راحت دوربین های کوچک اصلی از فرعی را ارایه میدهیم. برای خرید دوربین های اورجینال اینجا کلیک کنید.

بدنه دوربین

یکی از مشخصه های اصلی و آسان ترین راه برای تشخیص مدل فرعی این دوربین های کوچک بدنه ی آلمینیومی آن است ، تمام مدل های تقلبی دوربین ها با بدنه های پلاستیکی در بازار موجود است (بجزء چند مورد ) ، برای تشخیص این موضوع کافیست چند ضربه به بدنه ی دوربین بزنید تا متوجه شوید .

گستره‌ی دید

اکشن‌کمراها معمولاً از لنزهای بسیار واید استفاده می‌کنند تا بیشترین گستره‌ی ممکن از مناظر را ثبت کنند. گستره‌ی دید این دوربین‌ها بین ۱۲۰ تا ۱۷۰ درجه متغیر است. هرچه این عدد بیشتر باشد گستره‌ی دید بیشتری را در اختیار خواهید داشت، ولی اعوجاج تصویر نیز کمی بیشتر خواهد بود. البته برخی از دوربین‌ها مانند GoPro Hero 5 Black و Yi 4K این قابلیت را دارند که اعوجاج تصویر را به‌صورت نرم‌افزاری اصلاح کنند. معمولاً دوربین‌های گران‌قیمت زاویه‌ی دید وسیع‌تری هم دارند.

چراغ دوربین

در دوربین های اصلی برای هر حالت (فیلمبرداری – عکسبرداری – سنسور حرکتی) یک چراغ با رنگ خاص وجود دارد به عنوان مثال برای فیلمبرداری چراغ آبی ، ولی در دوربین های فرعی چراغ دو رنگ قرمز وآبی را برای هر حالتی نشان میدهد .

دوربین های به صرفه

یکی از اصول اصلی که همه عزیزان باید در خرید این دوربین های کوچک، به آن توجه داشته باشند عمر باطری این دوربین ها میباشد ، چراکه به خاطر سایز کوچک این دوربین باطری عضو حساسی میباشد، و یک باطری خوب میتواند تا چندین سال برای شما کار کند ، از این رو مینی دی وی پرو مدل های  MD80 و  QQ6 و  QQ5 را پیشنهاد میکند چراکه دارای باطری لیتیومی نسل جدید هستند که به هیچ عنوان خراب نمیشوند.

لوازم جانبی کامل

یکی از فاکتور هایی که در خرید باید به آن توجه داشته باشید لوازم جانبی این دوربین ها است ،به طوری که تمامی لوازم جانبی آنها با دفترچه راهنما مطابقت کامل داشته باشد،تا بتوان از تمامی قابلیت های دوربین به طور کامل استفاده کرد.

خرید با ضمانت نامه معتبر

یکی از فاکتور های مهم در خرید دوربین کوچک مینی دی وی ضمانت نامه ی آن است ، چرا که این دوربین ها ساختار پیچیده ای دارد و هیج تعمییرگاه متمرکز برای این دوربین ها وجود ندارد ، بنابراین بسیار مهم است که در خرید به گارانتی و خدمات پس از فروش توجه ویژه تری داشته باشید، کمپانی مینی دی وی پرو (www.minidvpro.com) با سابقه کار ۱۵ ساله و تعمییر کار های حرفه ای بهترین خدمات پس از فروش را برای جلب رضایت مشتریان عزیز ارایه میدهد ، که تمام کالاهای ما دارای یک سال گارانتی بدون قید و شرط میباشد.

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *