نایلون حبابدار با قیمت مناسب: دریا پلاستیک

نایلون حبابدار با قیمت مناسب:  دریا پلاستیک
  • 1400/11/17
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

نایلون حبابدار یکی از انواع نایلون های پر کاربرد در صنعت بسته بندی می باشد که برای بسته بندی انواع لوازم می‌توان از آن استفاده کرد. نایلون های حباب دار برای محافظت از محصولات و جلوگیری از ضربه دیدن و آسیب رسیدن به آن ها مورد استفاده قرار می گیرد که در ابعاد و اندازه های مختلفی به فروش می رسد. این نایلون ها انعطاف پذیر بوده و شفاف می باشند. ضربه گیری بسیار خوب نایلون حبابدار باعث شده که بتوان از آن برای بسته بندی کالا های مختلف استفاده کرد. نایلون حبابدار سطحی پوشیده از حباب های هوا دارد که ضربه گیری قوی را دارد و به همین جهت در اکثر بسته‌ بندی ها این نایلون ها به چشم می خورند. نایلون حبابدار از مواد پلی اتیلنی تولید شده و در تنوع بالایی ساخته می ‌شود. سطح داخلی نایلون حبابدار نرم و لطیف بوده که در تماس با کالا ها می باشد و سطح بیرونی دارای حباب هایی است که بتواند محافظت کامل را از محصولات و لوازم ایجاد نماید. دریا پلاستیک از مراکز تولید و عرضه کننده ی انواع نایلون حبابدار در کشورمان است که این مجموعه معتبر با تولید انواع نایلون های بسته بندی توانسته این محصولات را به صورت مستقیم به دست مصرف کنندگان برساند.

نایلون حباب دار

نایلون حبابدار در انواع دو بعدی و سه بعدی تولید شده و در انواع یک یا چند لایه می باشند و مصرف ‌کنندگان این نایلون را با توجه به محصولات خود انتخاب می نمایند. نایلون حباب دار برای بسته بندی انواع کالا ها و لوازم از جمله کالا های چوبی، لوازم شیشه ای ، لوازم خانگی ، لوازم الکترونیکی، لوازم دکوری و غیره استفاده می شود. تنوع بالای پلاستیک حبابدار موجب استفاده از آن برای کاربرد های گوناگون شده و به همین جهت این نایلون پرطرفدار در صنعت بسته بندی است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی انواع نایلون های بسته بندی به سایت دریا پلاستیک مراجعه نمایید و یا با همکاران ما تماس بگیرید.

فروش نایلون حباب دار در تنوع بالا

نایلون حبابدار به طور کلی در انواع دو بعدی و سه بعدی به تولید می‌ رسد که در ادامه به کاربرد آن ها می پردازیم.

نایلون حبابدار دو بعدی

نایلون حبابدار دو بعدی به صورت رولی بوده و می توانید آن را در ابعاد و اندازه های مختلف تهیه نمایید و برای انواع ظروف ، مجسمه ها، تابلو و غیره از آن استفاده کنید.

نایلون حبابدار سه بعدی

نایلون حبابدار سه بعدی از دیگر انواع نایلون حبابدار است که برای کالا های مکعب شکل مورد استفاده قرار می‌ گیرند این نایلون ها را می توانید در ابعاد مختلف تهیه کنید و برای انواع کالا ها به شکل مکعب از جمله گاز، لباسشویی، یخچال و غیره استفاده کنید.

تایلون حبابدار

مزایای نایلون حبابدار

نایلون حبابدار از ویژگی‌ های بسیار خوبی برخوردار است و برای محصولات مختلف می توان از آن استفاده کرد. از مزایای نایلون حبابدار می‌توان به مقاومت آن در برابر نور خورشید اشاره کرد. همچنین نایلون حباب دار در مقابل ورود گرد و غبار و آلودگی‌و رطوبت به داخل بسته بندی جلوگیری می کند و یک بسته بندی عایق را ایجاد می نماید. نایلون حبابدار می‌ تواند چندین بار مورد استفاده قرار گیرد و در واقع تا زمانی که حباب های نایلون نترکیده باشد ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بنابراین این نایلون ها یکبار مصرف نیستند و می ‌توانند چند بار مورد استفاده قرار بگیرند که به همین جهت به محیط زیست نیز آسیب وارد نمی کند. نایلون حبابدار دارای وزن کمی بوده و به همین جهت بسته بندی های ایجاد شده توسط این نایلون بسیار سبک خواهند بود، به همین دلیل عرضه محصولات به مشتریان و حمل و نقل آن به سادگی امکان پذیر خواهد بود. نایلون حبابدار را می‌توان در تنوع بالایی تهیه کرد، این نایلون ها در انواع پاکتی ،فوم دار، چسبدار، رولی و غیره به تولید می‌ رسند که می توانید متناسب با نوع مصرفی که دارید، آن را تهیه کنید. از مزایای بسیار خوب نایلون حبابدار می‌توان به کاهش استرس اشاره کرد، تقریباً همه ما نایلون حبابدار را مشاهده کردیم و حباب های آن را ترکانده ایم و حباب های این نایلون کمک به کاهش استرس خواهد کرد.

انواع نایلون حبابدار

 نایلون حبابدار استاندارد

نایلون حباب دار استاندارد از انواع نایلون حبابدار می باشد که به منظور محافظت از کالاهای شکستنی و حساس استفاده می شود. نایلون حبابدار استاندارد نوع رایج نایلون هایی هستند که نسبت به سایر نایلون های حبابدار قیمت ارزان تری هم دارند بنابراین خرید آنها مقرون به صرفه خواهد بود. این نایلون حبابدار در ابعاد و اندازه های مختلفی به تولید رسیده و می ‌توانید آن را در انواع رولی و یا پاکتی خریداری کنید.

نایلون حباب دار فوم دار

از دیگر انواع نایلون حبابدار، نایلون حبابدار فوم دار است که این نایلون ها دارای لایه ای فوم می باشند که محافظت هرچه بیشتر را از محصولات ایجاد خواهد کرد. این نوع از پلاستیک حبابدار برای کالا های حساس به نور خورشید بسیار مناسب خواهد بود.

نایلون حبابدار آنتی استاتیک

پلاستیک حباب دار دارای الکتریسیته ساکن بوده و این امری طبیعی است که برای استفاده برای انواع کالاها هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند اما انواع لوازم مانند قطعات الکترونیکی و لوازم برقی می تواند حساس به الکتریسیته ساکن باشند.به همین جهت نایلون حبابدار آنتی استاتیک برای این نوع لوازم استفاده می شود.

خرید نایلون حبابدار مناسب

برای خرید پلاستیک حبابدار باید دقت زیادی داشته باشید تا بتوانید این نایلون ها را در نوع مناسب با استفاده ای که از آن خواهید داشت، تهیه کنید. تایر ها در تنوع بالایی به تولید می‌ رسند و از نظر اندازه ، ضخامت، اندازه حباب ، ابعاد ،شکل، رنگ و غیره در تنوع بالایی می باشند.به همین جهت پیش از خرید باید اطلاعات لازم را درباره انواع این نایلون ها داشته باشید و نوع مناسب را انتخاب کنید و حتما از مراکز معتبر اقدام به خرید انواع نایلون حبابدار نمایید. شرکت دریا پلاستیک یکی از عرضه کنندگان بزرگ پلاستیک حبابدار در نوع مرغوب و با کیفیت می باشد.بنابراین برای خرید انواع نایلون های بسته بندی به سایت دریا پلاستیک مراجعه فرمایید و نایلون ها را با ارزانترین قیمت خریداری کنید.

فروش نایلون حبابدار به صورت مستقیم

دریا پلاستیک محصولاتش را به صورت مستقیم عرضه می نماید و به همین جهت قیمت ‌گذاری بسیار مناسبی را در نظر گرفته است و شما با پرداخت کمترین هزینه می توانید انواع نایلون های بسته بندی را تهیه نمایید. پلاستیک حباب دار برای مصارف مختلف استفاده می‌شود و به همین جهت در انواع مختلفی به تولید می‌ رسد و شما با توجه به کاربردی که از این نایلون ها انتظار دارید، می‌توانید خرید خوبی را داشته باشید.انتخاب صحیح نایلون حبابدار باعث صرفه‌جویی هزینه‌ ها می شود.

نایلون حبابدار

قیمت نایلون حبابدار

نایلون حبابدار با توجه به تنوع بالایی که دارد از نظر تعداد لایه ، اندازه ، نوع، مدل و غیره با یکدیگر متفاوت هستند و به همین جهت قیمت های مختلفی دارد.باید توجه کنید که فروشندگان مختلف نیز قیمت‌ گذاری متفاوتی را بر روی محصولاتشان انجام می دهند و به همین جهت خرید از مراکزی که عرضه مستقیم این نایلون ها را ارائه می‌کنند ، صرفه اقتصادی دارد. دریا پلاستیک با فروش مستقیم نایلون های بسته بندی و حذف واسطه ها توانسته قیمت‌ های بسیار ارزانی را در نظر گیرد. برای اطلاع از قیمت نایلون حبابدار به سایت دریا پلاستیک مراجعه کنید و با کارشناسان فروش ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

https://daryapelastic.com/

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *