دستگاه لیزر پلاتینیوم از کجا خریداری کنیم؟

دستگاه لیزر پلاتینیوم از کجا خریداری کنیم؟
  • 1400/12/11
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

دستگاه لیزر پلاتینیوم از جمله دستگاه های پیشرفته و نسل جدید دستگاه های لیزر موهای زائد در سطح جهان محسوب می شود. دستگاه لیزر پلاتینیوم توسط کمپانی سوپرانو کره جنوبی به بازار جهانی و ایران عرضه شده است. این دستگاه لیزر مجهز به فناوری های جدید است که در ادامۀ متن قصد داریم به صورت کلی و با جزئیات دقیق تر به قابلیت های این دستگاه بپردازیم. فروشگاه طاهر تاج لیزر به عنوان یکی از مراکز معتبر و با سابقه در زمینۀ فروش دستگاه های لیزر موهای زائد در حال فعالیت می باشد. این مجموعه به صورت تخصصی توانسته فعالیت خود را در سراسر ایران گسترش داده و امکان خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم را برای مراکز زیبایی پوست و مو فراهم نموده است.

 

دستگاه لیزر پلاتینیوم مجهز به سه طیف برده

دستگاه لیزر پلاتینیوم سه طیف طول موج را پشتیبانی می کند که می توان به طول موج ۸۰۸ نانومتر با عنوان لیزر دایود، طول موج ۷۵۵ نانومتر با عنوان لیزر الکساندرای و طول موج ۱۰۶۴ نانومتر با عنوان لیزر ان دی یانگ اشاره نمود. بدین وسیله قابلیت دستگاه لیزر موهای زائد را برای درمان هر نوع پوست تیره و روشن امکان پذیر می سازد. در ادامۀ متن بیشتر به جزئیات قابلیت های دستگاه لیزر پلاتینیوم می پردازیم، تا بدین وسیله مؤسسان کلینیک های تخصصی زیبایی پوست و مو بتوانند با آگاهی کامل اقدام به خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم نمایند. از ویژگی های مهم دستگاه لیزر پلاتینیوم می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • قابلیت حذف موهای زائد برای پوست برنزه
  • تسریع زمان درمان و کاهش تعداد جلسات
  • حذف موهای زائد در قسمت های مختلف بدن
  • طراحی خاص و فوق العاده دستگاه با کاربری آسان
  • مناسب ترین دستگاه جهت حذف دائمی موهای زائد
  • قابلیت تابش سه طول موج متفاوت با یک اپلیکاتور واحد
  • برخورداری از سیستم خنک کننده و اجرای لیزر بدون درد
  • ایمنی بالا جهت از بین بردن موهای زائد برای هر رنگ پوست
  • عدم نیاز به گذراندن دورۀ نقاهت و اجرای هر فعالیت روزمره پس از انجام لیزر

دستگاه لیزر پلاتینیوم از جمله دستگاه های لیزر پیشرفته به شمار می رود و به سهولت طول موج ۷۵۵ نانومتر را پشتیبانی نموده و جهت از بین بردن موهای زائد دارای بازدهی بالا می باشد و بهترین گزینه جهت کاهش رویش موهای زائد در نواحی مختلف بدن و یا حذف دائم آنها می شود. در گذشته از بین بردن موهای زائد با دیگر دستگاه های لیزر با استفاده از طول موج منحصر به فرد صورت می گرفت و تمام تمرکز تابش لیزر در یک جهت می باشد. دستگاه لیزر موهای زائد توانایی لازم را جهت تاباندن بر روی رنگدانه های پوست دارد و می تواند انرژی تابانده شده را به طور مستیم بر روی فولیکول مو متمرکز سازد. استفاده از قابلیت دستگاه لیزر می تواند باعث کاهش تعداد جلسات درمان می شود. هم اکنون مراکز تخصصی زیبایی پوست و مو می توانند جهت خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه طاهر تاج لیزر با قیمت مناسب همراه با گارانتی سفارش دهید. در این صورت می توانید با ارائه بهترین سرویس به مراجعین محترم، رضایت مندی آنان را جلب نمائید.

قابلیت های اصلی دستگاه لیزر پلاتینیوم

از قابلیت های اصلی دستگاه لیزر پلاتینیوم می توانید به جذب مؤثر انرژی لیزر توسط ملانین در پوست اشاره نمود و بدین وسیله اثر تخریب پذیری حذف فولیکول مو افزایش می یابد. از قابلیت های اصلی دستگاه لیزر موهای زائد پیشرفته همچون دستگاه لیزر پلاتینیوم می توان به از بین بردن موهای زائد نازک و ضمخت اشاره نمود. این نوع دستگاه به دلیل پشتیبانی از سه طول موج به صورت همزمان صرفه جویی مالی را برای بیماران مهیا می سازد. به عبارتی به دلیل قدرت نفوذپذیری بالای دستگاه لیزر پلاتینیوم، تعداد جلسات درمان کاهش می یابد و بدین وسیله فرد با آسودگی خاطر می تواند از مزایای چنین دستگاه های لیزری، جهت حذف دائم موهای زائد در قسمت های مختلف بدن نمایند.

امروزه توانسته اند دستگاه های لیزر پلاتینیوم را به سیستم خنک کننده تجهیز نمایند. به عبارتی این دستگاه دارای قابلیت اسپری کریوژن هوای سرد بر روی ناحیۀ لیزر می گردد. بدین وسیله شرایط مساعدی را جهت کاهش درد بیمار هنگام انجام لیزر فراهم می سازد. در این صورت فرد حین جلسات لیزر مو به راحتی می تواند گرمای تابش لیزر دستگاه را تحمل نموده و بدین وسیله فرد به نتیجۀ بهتری دست پیدا می کند. به دلیل مزایای گسترده ای که دستگاه های لیزر موهای زائد پیشرفته دارد، کلینیک های تخصصی پوست و زیبایی می توانند از طریق فروشگاه طاهر تاج لیزر اقدام به سفارش دستگاه لیزر پلاتینیوم با قیمت مناسب نمایند.

قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم

قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم را می توانید به صورت آنلاین از طریق واحد فروش طاهر تاج لیزر به صورت تلفنی و یا اینترنتی استعلام نمائید. این مجموعۀ معتبر با امکاناتی که در اختیار دارد، قادر به پشتیبانی سفارشات صاحبان مراکز و کلینیک های تخصصی زیبایی در تهران و شهرستان ها می باشند. تحویل فوری و در اسرع وقت دستگاه های لیزر خریداری شده به مشتریان یکی از اهداف اصلی این مجموعۀ معتبر به شمار می رود. با توجه به افزایش دستگاه های لیزر موهای زائد در بازار جهانی و داخل ایران، مشورت نمودن با کارشناسان فروش طاهر تاج لیزر به شما کمک می کند که بتوانید متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، مناسب ترین دستگاه لیزر زیبایی را با قیمت مناسب و شرایط عالی خریداری نمائید.

عملکرد دستگاه لیزر پلاتینیوم

عملکرد کلی دستگاه لیزر پلاتینیوم به نحوی است که با فرآیند گرم کردن تدریجی غشاء میانی پوست، به فولیکول های مو نفوذ نموده و بدون آسیب رساندن به پوست خارجی، شرایط را برای حذف موهای زائد و رشد مجدد آنها مهیا می سازد. همانطور که گفته شد، فرآیند کلی تابش لیزر توسط دستگاه لیزر پلاتینیوم بدون کمترین آسیب دیدگی به بافت پیرامون محل لیزر می باشد. تکرار بالایی از پالس های کوتاه به عمق غشاء پوست نفوذ می کند و به صورت بالینی و با ایجاد گرما اندوزی مؤثر، می تواند امکان حذف موهای زائد را در قسمت های مختلف بدون درد فراهم سازد.

اجرای فرآیند حذف موهای زائد از طریق فولیکول مو بسیار تأثیرگذار می باشد و ماندگاری بالایی دارد. بنابراین به بهره گیری از ترکیب سه طول موج مجزا در یک اپلیکاتور می تواند قابلیت جذب انرژی قدرتمندتری را بر روی کروموفور ملانین پوست داشته باشد و طیف های وسیعی از موهای زائد نازک و ضخیم را پوشش دهد. با استفاده از مزایای دستگاه لیزر پلاتینیوم می توان به سهولت موهای زائد نازک کنار ابرو و لب بالایی را از بین برد و از تأثیرپذیری بالایی برخوردار است.

 

فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم

در حال حاضر با فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم که قادر به پشتیبانی سه طول موج همزمان می باشد، توانسته اند کلینیک های تخصصی زیبایی پوست را به پیشرفته ترین دستگاه های لیزر موهای زائد تجهیز نمایند. در این صورت بیش از گذشته می توانند شرایط را جهت جلب رضایت مراجعه کنندگان فراهم سازند. با قابلیت سیستم خنک کننده، دیگر بیمار حین انجام عملیات لیزر، گرمای تابانده شده بر روی پوست برای فرد درد آور نمی باشد و راحت تر می تواند طول درمان را سپری کند. فروشگاه طاهر تاج لیزر به عنوان یکی از مراکز شناخته شده و معروف در سراسر ایران، امکان خرید اینترنتی دستگاه لیزر پلاتینیوم را برای مدیران کلینیک های زیبایی پوست فراهم نموده است. تحویل فوری دستگاه لیزر پلاتینیوم در سراسر کشور با قیمت مناسب و همراه با خدمات پس از فروش و گارانتی از اهداف اصلی این مجموعۀ معتبر محسوب می شود.

https://tahertajlaser.com/

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *