زغال لیمو چیست و چه کاربردی دارد؟

زغال لیمو چیست و چه کاربردی دارد؟
  • 1400/12/11
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

زغال ها یکی از مواد اولیه مورد نیاز برای مصارف صنعتی و خانگی می باشند و با توجه به اینکه امروزه دسترسی به چوب و درست کردن آتش بسیار کمتر شده، استفاده از ذغال ها افزایش پیدا کرده است. زغال ها با توجه به چوب استفاده شده در آن ها و ابعاد و نوع آن ، دارای تنوع بالایی هستند و یکی از انواع ذغال های با کیفیت و مرغوب زغال لیمو می باشد. ذغال لیمو با سوزاندن تنه درختان مرکبات مخصوصاً لیمو به تولید می‌ رسد. زغال لیمو از انواع زغال های پرطرفداری است که به دلیل مزایای بسیار زیاد آن کاربرد گسترده‌ای دارد. از زغال لیمو برای درست کردن آتش برای گرم کردن، پخت انواع غذا ، کرسی و غیره استفاده می شود.

زغال لیمو سفره خانه ای (کنده)

ویژگی های زغال لیمو

ذغال لیمو به صورت آرام و یکنواخت می سوزد و از خود دود متصاعد نمی‌کند. زغال لیمو نسبت به سایر زغال ها دوام بالاتری داشته و مدت زمان روشن بودن آن بیشتر است ، این زغال بدون جرقه می سوزد و گازهای سمی بسیار کمی را از خود تولید می نماید.

فروش بهترین ذغال لیمو

سالار سوز جنوب یکی از فروشندگان مستقیم زغال از جمله زغال لیمو در کشورمان است که این مجموعه با بهره گیری از بهترین شاخه های درختان لیمو ، زغال ها را به دست مصرف کنندگان می رساند و ذغال ها در پک های مختلف و در تنوع بالا ارائه می شود که مصرف کنندگان با توجه به نوع مصارف این زغال را در نوع دلخواه تهیه می نمایند.

مزایای زغال لیمو

  • دوام بالا
  • حرارت بالا
  • عدم تولید دود
  • ماندگاری بالا
  • بدون جرقه
  • داشتن خاکستر بسیار کم

قیمت زغال لیمو

ذغال لیمو از انواع مرغوبترین زغال ها در بازار بوده و دارای دوام و ماندگاری بسیار زیادی بوده و یکنواخت می سوزند. این ذغال مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته و به همین جهت فروش زغال لیمو بسیار بالا می باشد. زغال لیمو با توجه به کیفیت، برند، نوع و غیره دارای قیمت های مختلفی بوده و در صورتیکه این ذغال ها به صورت فله ای تهیه شوند ، قیمت ارزان تری خواهند داشت. قیمت ذغال لیمو در مرکز سالار سوز جنوب بسیار مناسب است و این ذغال در بسته بندی های اقتصادی برای مصرف کنندگان در نظر گرفته شده است.

خرید زغال لیموی مناسب

زغال لیمو از چوب درختان مرکبات به ویژه درخت لیمو به تولید می‌رسد و این ذغال ها با کیفیت های متفاوتی ارائه می‌شوند و در زمان خرید باید به کیفیت زغال توجه زیادی داشته باشید که معمولاً برای تولید ذغال لیمو از چوب درختان بدون ترک استفاده می شود.این درختان شامل درخت پرتقال ، درخت نارنج و سایر مرکبات بوده که در صورتیکه از شاخه های باکیفیت استفاده شود، می‌توان زغال لیمویی با کیفیتی را به تولید رساند. سالار سوز جنوب یکی از انواع مراکز فروش زغال از جمله زغال سفید ، زغال کبابی، زغال سفره خانه ای ،زغال انجیر ، ذغال مصری، زغال لیمو، زغال چینی و سایر زغال ها می باشد که برای فروش محصولاتش قیمت‌ های بسیار مناسبی را در نظر گرفته است تا افراد بتوانند این زغال ها را با بهترین قیمت تهیه نمایند. این مجموعه ی معتبر زغال هایی با کیفیت را که با استفاده از بهترین شاخه های درختان و طی فرآیند تولید اصولی ساخته شده اند، به دست مصرف کنندگان می رساند و این ذغال ها بسیار بادوام و باکیفیت هستند.

فرآیند تولید زغال لیمو نیز بسیار مهم است که نحوه پخت آن ها و مراحل آن در مدت زمان مناسب با رعایت استاندارد ها انجام شود. در تولید زغال لیمو در صورتی که قطر چوب زیاد باشد زمان پخت نیز افزایش می‌یابد. در ابتدا زغال لیمو در کوره صنعتی پخته شده و پس از آن اسید زدایی انجام می گیرند که به این مرحله سرکه گیری نیز گفته می‌شوند که این سرکه چوب برای علف های هرز و آفات استفاده می شود. سپس عملیات کربنازیسیون و کندانسیون انجام می‌گیرد و تمامی مراحل باید تحت نظارت و کنترل انجام شود تا در نهایت زغال با کیفیتی به تولید برسد که مناسب برای مصارف گوناگون باشد.

فروش ذغال لیمو جهرم

ذغال لیمو جهرم یکی از با کیفیت ترین انواع زغال ها می باشد که از آن استفاده زیادی برای پخت و پز، درست کردن کباب و استفاده در کرسی و غیره می‌شود. زغال لیمو جهرم حرارت بسیار بالایی را از خود تولید می کند و به صورت یکنواخت می سوزد. این زغال دوام بالایی دارد و زود سرخ می‌شود. همچنین دیر خاموش شدن آن موجب می‌شود که ماندگاری بالایی داشته باشد و بتوان از آن برای مدت زمان بیشتر استفاده کرد. زغال لیمو جهرم بدون جرقه بود و دود نمی کند. یکی از فروشندگان معتبر انواع ذغال ها از جمله زغال لیمو ، مجموعه سالار سوز جنوب است که با قیمت مناسب انواع محصولاتش را برای شما در نظر گرفته و برای خرید زغال لیمو با کیفیت و ارزان قیمت می توانید به سایت سالار سوز جنوب مراجعه نمایید و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

 ویژگی ذغال لیموی خوب و مرغوب

ذغال خوب و با کیفیت دارای ویژگی هایی است که در صورتی که بتوانید تفاوت میان زغال خوب و مرغوب را از هم تشخیص دهید، می تواند موجب رضایتمندی شما از خرید تان شود. در ادامه به ویژگی های یک ذغال لیموی خوب و مرغوب اشاره می‌کنیم.

  • ظاهر براق

یکی از فاکتور هایی که در زمان خرید ذغال لیموی مرغوب باید در نظر بگیرید، ظاهر براق و درخشان زغال لیمو بوده که نشان دهنده مرغوب بودن زغال می باشد.

  • سفت بودن

یک زغال با کیفیت باید سفت باشد و به آسانی نتوان آن را خرد کرد زیرا این زغال از شاخه های متراکم و باکیفیت بدست آمده و می تواند ماندگاری بالاتری را در زمان استفاده داشته باشد و دیرتر خاکستر شود.

  • زود اشتعال

از نشانه های ذغال لیموی با کیفیت ، مشتعل شدن آن به سرعت می باشد بنابراین یک زغال خوب باید سریع روشن شود و بتواند حرارت خوبی را از خود ایجاد کند.

  • دود اندک

ذغال لیموی خوب زغالی است که دود نکند یا حداقل دود را داشته باشد و همچنین در زمان سوختن بویی از خود متصاعد نکنند اگرچه زغال لیمو با توجه به درختان به کار رفته در تولید آن بوی مطبوع دارد ولی فاقد بو های دیگر می باشد.

  • بدون جرقه بودن

زغال لیمو خوب باید بدون جرقه بسوزاند و در زمان سوختن یکنواخت بسوزد و به افراد آسیبی وارد نکند.

  • خاکستر کم

ذغال لیموی با کیفیت ، بادوام است و طولانی مدت می سوزد و به همین جهت خاکستری بسیار کمی را از خود تولید میکند.

سالار سوز جنوب مفتخر است که با ارائه محصولات با کیفیت و مرغوب توانسته موجب رضایتمندی مشتریان از خریدشان شود و این مجموعه معتبر آمادگی خود را برای ارائه انواع زغال به مجموعه های رستورانی، سفره خانه ای و غیره اعلام می دارد.

فروش اینترنتی زغال لیمو

لیمو در مجموعه سالار سوز جنوب به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد و این مجموعه سایت خود را در جهت گسترش فعالیتش در نظر گرفته است. انواع زغال ها در بسته های مختلف و اقتصادی از طریق سایت به فروش می رسد و افراد می‌توانند به راحتی زغال مصرفی مورد نظرشان را از این مرکز تهیه نمایند‌. قیمت‌های در نظر گرفته شده در سالار سوز جنوب بسیار مناسب و به قیمت عمده می باشد.

https://2khanshop.com/

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *