کفش ایمنی مقاوم و با کیفیت: رادین ایمن

کفش ایمنی مقاوم و با کیفیت:  رادین ایمن
  • 1400/12/11
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

کفش ایمنی از انواع تجهیزات ایمنی است که در محیط های کاری باید از آن استفاده کرد. کفش ایمنی در تنوع بالایی و مناسب با مشاغل مختلف از جمله ساخت و ساز ،صنعت نفت و گاز ،کوهنوردی، کشاورزی، کار با دستگاه های صنعتی و غیره به تولید می‌رسد. استفاده از کفش مناسب به هنگام کار بسیار ضروری بوده و برای هر فعالیتی باید کفش‌کار مناسب استفاده کرد تا از آسیب رسیدن به پاها جلوگیری کرد که می‌ توانند در برابر حوادثی مانند فرو رفتن اشیا به پا ،بریدگی ،افتادن اجسام بر روی پا، برق گرفتگی و غیره از پا ها محافظت کند.

کفش نگهبان چیست؟

کفش نگهبان یکی از انواع کفش ایمنی است که برای مشاغل مختلف در قسمت نگهبانی از آن استفاده می شود. کفش نگهبان دارای مزیت های بسیار مهمی است که موجب شده این کفش، ایمنی کافی را برای شغل نگهبانی داشته باشد. رویه ی کفش نگهبان از چرم طبیعی تهیه شده است و این کفش داره سرپنجه فلزی و مقاوم می باشد تا در برابر برخورد اجسام محافظت کاملی داشته باشد. زیره ی کفش نگهبان از مواد پلی یورتان می باشد تا در برابر لغزش و سرخوردگی مقاومت بالایی داشته و  این کفی بسیار مقاوم بوده و در عین حال انعطاف کافی را دارد. کفش ایمنی برای نگهبان در مقابل آب و رطوبت بسیار مقاوم است و ماندگاری بسیار بالایی دارد. این نوع کفش کار در مقابل اجسام تیز و برنده می تواند بسیار مقاوم باشد و سوراخ شدن جلوگیری کند. رادین ایمن انواع تجهیزات ایمنی از جمله کفش نگهبان را با قیمت ارزان و کیفیت بالا به فروش می‌رساند.

ویژگی کفش ایمنی استاندارد

  • امنیت کفش ایمنی

کفش ایمنی باید بتواند امنیت را برای پای شما ایجاد کند، این کفش باید از نظر مقاومت و استحکام، بسیار مقاوم باشد و بتواند در برابر حوادث مختلف از پاها محافظت نماید.

  • بهداشت و راحتی

کفش ایمنی و به طور کلی تجهیزات ایمنی باید به صورت بهداشتی و راحت مورد استفاده قرار گیرند. برخی از کفش‌ ها تهویه مناسبی را برای پا ها ایجاد نمی کنند و موجب تعریق پاها و رسیدن صدمه به پا می‌ شود بنابراین انواع تجهیزات ایمنی از جمله کفش نگهبان باید آستری مناسبی را برای جذب تعرق داشته باشد همچنین انعطاف پذیری بالا و قوس مناسب کف پا از ویژگی‌های دیگر کفش کار می باشد.

  • دوام بالا

دوام و ماندگاری کفش کار از سایر ویژگی های یک کفش مناسب و در صورتیکه کفش از چرم طبیعی ساخته شده باشند ، ماندگاری بالاتری نسبت به سایر کفش ها دارد. کفش ها از قبیل پلاستیک ، کتان و پنبه و غیره تولید شده‌اند که بسیار مهم است کیفیت بالایی داشته باشند.

  • حفاظت در برابر سوختگی

سوختگی یکی از خطراتی است که باید در مقابل آن از تجهیزات ایمنی از جمله کفش ایمنی مناسب استفاده کنید. کفش ایمنی باید مقاومت لازم را در برابر سوختگی برای مشاغل مرتبط داشته باشد.

کفش ایمنی

پیشگیری از حوادث در هر شغل و فعالیتی مهم بوده و در هر فعالیتی حوادثی غیر منتظره ممکن است به وجود آید که باعث آسیب رسیدن به نیروی کار شود اما در صورتی که از تجهیزات ایمنی مناسب استفاده شود، می توان تا حد بسیار بالایی از این حوادث جلوگیری کرد. برخی افراد برای شروع فعالیت ها از تجهیزات ایمنی مناسب استفاده نمی کنند و ممکن است برایشان اتفاقات ناگواری به وجود آید به همین جهت باید حتماً تجهیزات ایمنی را جزئی از کار دانست و با انتخاب مناسب این تجهیزات از جمله کفش ایمنی مناسب از آسیب به جان افراد جلوگیری نمود.

  • مقاومت بالا در برابر خطرات برق

کارگران در مشاغل مختلف در مقابل خطرات احتمالی برق قرار می‌گیرند اما برای جلوگیری از این خطرات باید از تجهیزات مناسب مانند کفش کار مناسب استفاده کرد. رادین ایمن با فروش اینترنتی انواع تجهیزات ایمنی، فعالیت خود را در سراسر کشور گسترش داد و افراد می توانند از این مجموعه معتبر خرید تجهیزات ایمنی و لوازم کار را به آسانی انجام دهند همچنین قیمت های در نظر گرفته شده برای تجهیزات ایمنی بسیار مناسب بوده و مناسب برای انواع شغل ها می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در رادین ایمن تماس بگیرید.

  • مقاومت در برابر خستگی

خستگی یکی از مشکلاتی است که برای کارگرانی که ساعت ها به فعالیت می پردازند مسئله مهمی بوده و در صورتی که از کفش های نامناسب استفاده شود عضلات پا و کمر و سایر قسمت های بدن با مشکل روبرو شده و خسته می شوند بنابراین یک کفش مناسب باید در برابر خستگی مقاومت بالایی را ایجاد نماید و استفاده از آن بسیار آسان باشد.

فروش انواع کفش ایمنی

رادین ایمن با توجه به نیاز بازار و مشاغل مختلف انواع تجهیزات ایمنی از جمله کفش نگهبان را در نظر گرفته و این تجهیزات را با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رساند. انواع تجهیزات ایمنی که برای فعالیت های مختلف در نظر گرفته شده با کیفیت بسیار بالا به تولید رسیده و در طراحی و ساخت تجهیزات ایمنی ، استاندارد های لازم رعایت شده است. رادین ایمن فعالیت خود را در حوزه توزیع تجهیزات ایمنی آغاز نمود و سال‌ ها در این عرصه فعالیت دارد و تجهیزات ایمنی از جمله کفش کار را با قیمت بسیار ارزان به دست مصرف کنندگان می رساند.چنانچه شما هم قصد خرید تجهیزات ایمنی با کیفیت و بادوام را دارید به سایت رادین ایمن مراجعه نمایید و این محصولات را با بهترین قیمت تهیه کنید. برای تهیه کفش کار مناسب برای توجه کنید که چه نوع کفشی نیاز دارید و این کفش ایمنی باید دارای چه ویژگی هایی باشد زیرا با توجه به اینکه مشاغل مختلفی وجود دارد ، انتخاب کفش ایمنی برای هریک فعالیت ها متفاوت از سایر فعالیت ها می باشد. در زمان خرید کفش به دوام و ماندگاری آن باید دقت داشته باشید و کفش‌ ایمنی از جمله کفش نگهبان باید طول عمر بالایی داشته باشد. به طور کلی کفش ها از نظر کاربری در انواع کفش پرسنلی، کفش ایمنی، کفش نظامی، چکمه های پلاستیکی و غیره می باشد.

  1. کفش پرسنلی

کفش پرسنلی از انواع کفش مناسب کار است که برای کارکنان و پرسنل ادارات از آن استفاده می شود. این کفش ها مانند کفش های معمولی بوده و طوری طراحی شده اند که در ساعت های طولانی مدت، به پاها و سایر قسمت‌ های بدن آسیبی وارد نکند.

  1. کفش ایمنی

کفش ایمنی برای مشاغل خاص و برای حفاظت از پا ها استفاده می‌شود. شما می‌ توانید برای مشاغل مختلف از قبیل ساختمان سازی ، کار های صنعتی و معدنی ، کارهای مرتبط با آهن و فولاد و غیره از آن استفاده کنید. این کفش ها همانطور که گفته شد در تنوع بالایی هستند تا بتوانند از آسیب‌های احتمالی به پاها جلوگیری کند. کفش نگهبان یکی از این کفش های ایمنی می باشد.

  1. پوتین ایمنی

پوتین ایمنی یکی از انواع کفش های مناسب کار می باشد که از پاها و همچنین ساق پا محافظت می‌کند. این پوتین ها برای فعالیت هایی که با مواد روغنی و نفتی و یا رطوبت سر و کار دارند ، استفاده زیادی می شود و کارکنان شرکت‌های نفت، حفاری بتن ،شیمیایی و… معمولاً از پوتین ایمنی استفاده می‌کند.

  1. پوتین نظامی

پوتین نظامی نوع دیگر کفش کار بوده و برای کارهای نظامی از آن استفاده می شود. این پوتین ها دارای ماندگاری و دوام بالا بوده و وزن سبکی دارد و پوتین نظامی از چرم طراحی و ساخته می شود و انعطاف پذیری لازم را برای آزادی عمل افراد دارد.

کفش ایمنی

https://radinimen.com/

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *