معرفی پرفروش ترین دستگاه کارتخوان در ایران توسط پوزاینجا

معرفی پرفروش ترین دستگاه کارتخوان در ایران توسط پوزاینجا
  • 1401/1/30
  • گویا آی تی
  • 1

پرفروش ترین دستگاه کارتخوان در بازار ایران کدام است؟ چه ویژگی های بارزی دارد؟ توسط کدام شرکتِ ارائه دهنده خدمات پرداخت، با پشتیبانی ۲۴ ساعته عرضه می شود؟ چه شرکتی می تواند اعتماد شما را جلب و با فروش بهترین کارتخوان و سرویس دهی عالی از کسب وکار شما حمایت کند؟ امروزه انواع دستگاه کارتخوان به یکی از عناصر اصلی تجارت الکترونیک تبدیل شده است. اگر شما هم شاغلید و یا صاحب یک کسب و کار هستید؛ بدون شک خرید کارتخوان تاکنون بخش زیادی از نیازهای شما را در حوزه خرید و فروش و مبادلات مالی برطرف کرده است. در این مطلب با ما همراه شوید تا علاوه بر معرفی پرفروش ترین دستگاه کارتخوان، شما را با بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات پرداختی آشنا کنیم.

 

 معرفی پرفروش ترین دستگاه کارتخوان

هر چه بازار فروش کارتخوان رونق بیشتری پیدا می کند روش های سنتی پرداخت مانند استفاده از صندوق، پول نقد و.. رنگ می بازد و طرفداران خود را از دست می دهد. این ابزار مدرن به عنوان یک دستگاه محبوب و کارآمد، نرخ انجام معاملات را بیشتر و در نتیجه رشد اقتصادی کسب و کارهای مختلف را تسریع بخشیده است. علاوه بر آن نمی توان از تاثیر دستگاه پوز در کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت نیز چشم پوشی کرد. مجموعه پوزاینجا با سابقه فعالیت و تخصص بالا در زمینه فروش کارتخوان توانسته است  محبوبترین و پرفروشترین دستگاه‌ها را در بازار عرضه کند.

نکسگوG2 ؛ نسل جدید کارتخوان !

یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین دستگاه کارتخوان سیار در حال حاضر نکسگو G2 می باشد. این دستگاه دارای ویژگی های بارزی از جمله سرعت تراکنش بالا، آنتن دهی بالا، سایز کوچک، شارژر اندرویدی و باتری با شارژدهی مناسب است. Nexgo G2  هم اکنون با صفحه لمسی و اپلیکیشن پرداخت الکترونیک پاسارگاد که توسط مهندسین تیم پوزاینجا، پایاپردازش و پرداخت سبز پیاده سازی شده است آماده عرضه به پذیرندگان می باشد. خوشبختانه در این فرآیند مهندسی شده و پیاده سازی اپلیکیشن، مشکلات قبلی دستگاه مرتفع شده است. به نحوی که امکانات غیر فعال نکسگو G2 اکنون فعال و در دسترس کاربران می باشد.

 

 

با سفارش و خریدNexgo G2  قبض پرداخت کنید، شارژ بخرید، موجودی دریافت کنید… و از سرعت بالای تراکنش ها لذت ببرید. این دستگاه به همه بانک های عضو شتاب متصل می شود.

نکسگو G3؛ تجربه یک فروش لذت بخش

از دیگر دستگاه های محبوب بازار می‌توان به نکسگو G3 اشاره کرد. این دستگاه کارتخوان سیار، دارای سرعت بالا و آنتن دهی رضایت بخشی است. اندازه کوچک آن، امکان جابجایی و حمل و نقل آن را بسیار آسان کرده است. Nexgo G3  در سه مدل معمولی، وای فای دار و لمسی موجود است.  در حال حاضر این دستگاه در دو حالت باتری معمولی و بزرگ برای استفاده های متوسط و طولانی مدت در بازار عرضه می‌شود. تمام پذیرندگان روی قدرت باطری این دستگاه اتفاق نظر دارند!

قیمت نکسگو G2 و نکسگو G3  

امکانات و مزایای دستگاه کارتخوان سیار نکسگو G2 و نکسگو  G3 تحولی بزرگ در کسب وکارهای مختلف خصوصا مشاغل سیار به وجود آورده است. این امکانات هم کار دارندگان کارت های بانکی را ساده کرده است و هم مورد رضایت پذیرندگان واقع شده است. قیمت پرفروش ترین دستگاه کارتخوان در بازار ایران با توجه به عوامل مختلفی از جمله کیفیت ساخت، برند، قابلیت ها، قدرت باتری و نحوه ارتباط با درگا ه های بانکی مشخص می گردد. برای استعلام قیمت نکسگو G2 و نکسگو G3 با کارشناسان واحد فروش کارتخوان پوزاینجا در ارتباط باشید. مشاوران و کارشناسان ما آماده اند تا شما را از بهترین و ارزانترین قیمت کارتخوان سیار یا بی سیم مطلع کنند.

 

آموزش استفاده از کارتخوان نکسگو  G2 و نکسگو  G3

کاربری این دو دستگاه بسیار ساده است و به کمک فرم های پیوست و راهنمای استفاده از دستگاه به راحتی فعال می شود. با این حال یکی از موارد مهمی که برای برخی پذیرندگان انواع دستگاه پوز از جمله کارتخوان Nexgo G2  یا Nexgo G3 وجود دارد برطرف کردن مشکلات ابتدایی کارتخوان است. مشکلاتی که شاید نیاز به اپراتور یا شرکت ارائه‌کننده نداشته باشد. بهر حال فرقی نمی کند پرفروش ترین دستگاه کارتخوان را خریده باشید یا از یک مدل ساده تر استفاده کنید .تیم پشتیبانی کارتخوان پوز اینجا با ارائه مقالات و ویدیو های آموزشی مفید و کاربردی در زمینه رفع مشکلات ابتدایی کارتخوان به شما این امکان را می دهد که آموزش‌های لازم را در این زمینه ببینید و بتوانید مشکلات ابتدایی کارتخوان خود را رفع کنید.

مراحل گرفتن کارتخوان در سال ۱۴۰۱

کسب و کارهای مختلف و برخی دارندگان دستگاه کارتخوان در اواخر سال ۱۴۰۰ با قطع شدن دستگاه های کارت خوان و در نتیجه ایجاد مشکلات و دردسرهای فراوانی مواجه شدند. علت اصلی این قعطی نداشتن کد رهگیری مالیاتی  و یا تکمیل نبودن آن بود که خیلی از دارندگان کارتخوان را به دردسرهای بزرگی انداخت .دارندگان کارت خوان جهت جلوگیری از قطع شدن دستگاه کارتخوان خود می بایست کد رهگیری خود را تا گام ۴تکمیل نموده و الصاق و پرونده می زدند.

ممکن است این سوال پیش بیاید که در سال ۱۴۰۱ مراحل گرفتن کارت خوان به چه صورت است یا انجام مراحل مالیاتی و الصاق پرونده همچنان برقرار است ؟ باید به اطلاع برسانیم که گرفتن کد رهگیری برای تمامی کارتخوان ها الزامی است ولی دردسرهای سال گذشته را ندارد. به این معنی که شما به یک شرکت معتبر درخواست کارتخوان می دهید و کلیه مراحل ثبت‌نام شما را انجام داده و دستگاه را به صورت کامل و بدون نیاز به درگیری با سامانه مالیاتی دریافت می‌کنید.

نحوه سفارش کارتخوان نکسگو G2 و نکسگو G3 از پوز اینجا

اگر برای خرید پرفروش ترین دستگاه کارتخوان و استفاده از خدمات ۲۴ ساعته پشتیبانی، فروشگاه اینترنتی دستگاه کارتخوان پوز اینجا را برگزیده اید؛ بهترین و مطمئن ترین راه را برای تحویل کارتخوان انتخاب کرده اید. مراحل تحویل کارتخوان نکسگو G2 ، نکسگو G3و سایر دستگاه های کارتخوان در این شرکت پس از ثبت سفارش مشتری عبارتند از:

  • دریافت اطلاعات شخصی مشتری
  • ارائه مدارک و اطلاعات هویتی مشتری به سیستم شاپرک بانک مرکزی
  • آماده به کار کردن دستگاه پس از بررسی و تایید کارشناسان سیستم شاپرک
  • تحویل دستگاه به مشتری

جمع بندی

در این مقاله سعی شد شما را با پرفروش ترین دستگاه کارتخوان آشنا کنیم. اگر قصد دارید برای پیشرفت کسب وکارتان بهترین کارتخوان سیار را خریداری کنید به شما مدل های نکسگو G2  و نکسگو G3 را معرفی می کنیم. بدون شک سرعت انجام تراکنش برای شما خیلی مهم است. ضمن اینکه نمی خواهید شارژ دستگاه، مدام شما را به دردسر بیندازد. پس به دنبال دستگاهی هستید که از ظرفیت باتری مناسبی برخوردار باشد. همه این ویژگی ها در کنار سبکی، وزن کم و قیمت مقرون به صرفه کارتخوان نکسگو G2 و نکسگو G3 را به مدل های بی رقیبی در بازار فروش دستگاه پوز ایران تبدیل کرده است.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. اگه دستگاه سیار کار راه انداز با ماندگاری شارژ باتری بالا وسرعت تراکنش زیر ۲ثانیه میخوای جی ۳ببر واقعا حرف نداره من دارم استفاده میکنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *