شارژ کپسول آتش نشانی در تهران:آتش گریز تهران

شارژ کپسول آتش نشانی در تهران:آتش گریز تهران
  • 1401/2/5
  • گویا آی تی
  • 0

کپسول آتش نشانی از تجهیزات ایمنی در ساختمان ها است که برای خاموش کردن حریق از آن استفاده می شود. با داشتن کپسول آتش نشانی در نوع و حجم مناسب و استفاده ی به موقع از آن ، می توان از صدمات ناشی از آتش سوزی جلوگیری کرد. برای استفاده از کپسول ها باید به صور ت دوره ای ، شارژ کپسول آتش نشانی را انجام دهید. کپسول های اطفاء حریق به وسیله ی دستگاه های مخصوص توسط متصدی دستگاه شارژ شده و شارژ کپسول آتش نشانی باید حتما به مراکز تخصصی و معتبر سپرده شود.

هر یک از کپسول باید با توجه به محتویات آن در بازه های یکساله، دو ساله، شش ماهه و… شارژ شوند و برای اطلاع از تاریخ شارژ مجدد ، باید به برچسب درج شده بر روی کپسول آتش نشانی مراجعه کنید. یکی از مواردی که باید به آن دقت داشته باشید ، بررسی بدنه ی کپسول در دوره ها می باشد ، باید از بدنه ی کپسول و الحاقیات آن اطمینان حاصل شود که سالم هستند و به خوبی عمل می کنند. این سرویس دوره ای برای کپسول های پودری باید به صورت ماهاهنه انجام شود. مواردی که در کپسول باید چک شود شامل کارتریج، سیلندر، مهره ها، ظاهر محفظه است که بسیار مهم هستند.

 

خدمات ایمنی آتش گریز تهران خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در تهران را با بهترین کیفیت ارائه می نماید. این مجموعه خدمات کامل شارژ کپسول آتش نشانی را به صورت فوری در نظر گرفته است و در ظول سال ها فعالیت صادقانه، همواره مشتریان از خدمات بسیار خوب این مجموعه رضایت داشته اند.

هزینه ی شارژ کپسول آتش نشانی در تهران

شارژ کپسول آتش نشانی برای هر یک از کپسول های آتش نشانی با توجه به محتویات آن انجام می گیرد بنابراین از فوم، پودر و.. برای شارژ کپسول ها استفاده می شود. کپسول های آتش نشانی دارای فشار گاز هستند تا در زمان استفاده ،محتویاتش با فشار و برد پرتاب در حدود ۲ تا ۷متر به بیرون تراوش کند. بنابراین فشار در نظر گرفته شده برای کپسول های آتش نشانی در حدود ۷atm یا ۱۰۰psi می باشد . به همین دلیل در زمان هایی که حتی اگر مقدار کمی از کپسول استفاده شود نیز باید مجدد شارژ کپسول آتش نشانی انجام شود تا فشار لازم نیز در کپسول با استفاده از گاز تامین گردد. هزینه ی شارژ کپسول آتش نشانی در تهران با توجه به نوع کپسول و حجم آن می تواند مختلف باشد. همچنین مراکز مختلف، قیمت های متفاوتی را ارائه می نمایند بنابراین در صورتی که می خواهید با بهترین هزینه ، شارژ کپسول آتش نشانی در تهران را انجام دهید، به سایت خدمات ایمنی آتش گریز تهران مراجعه نمایید و به صورت مطمئن از نظر کیفیت و قیمت ، خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در تهران را دریافت نمایید.

انواع شارژ کپسول آتش نشانی

برای این که انواع شارژ کپسول آتش نشانی را معرفی کنیم لازم است ابتدا انواع آتش سوزی را بشناسیم:

  • آتش سوزی جامدات و مواد خشک مانند پارچه، کاغذ ، چوب ، فرش، پلاستیک، الیاف و…..
  • آتش سوزی مایعات قابل اشتعال که دارای خاکستر نمی باشند و به صورت سطح سوز می باشند مانند نفت، گازوئیل، تینر، گریس، الکل، گلیسیرین و…
  • اتش سوزی گاز های قابل اشتعال مانند اتان، متان، هیدروژن، اکسیژن و…
  • آتش سوزی فلزات قابل اشتعال مانند سدیم، پتاسیم، منیزیم و…
  • آتش سوزی الکتریسیته ای مانند لوازم برقی، الکترونیکی، سیم و کابل و…
  • آتش سوزی ناشی از پخت و پز مثل روغن های خوراکی و…

مجموعه ی خدمات ایمنی آتش گریز تهران از مراکز با سابقه و معتبر در حوزه ی فروش و شارژ کپسول آتش نشانی در تهران می باشد. این مجموعه خدمات شارژ کپسول را به صورت فوری ارائه می نماید و همچنین خدمات ارائه شده با تضین کیفیت انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

 

همان طور که می دانید آتش سوزی به دلایل سوختن مواد قابل اشتعال مختلف اتفاق می افتد که برای آن که بتوانید آتش را مهار کنید باید اطلاعات لازم را در این زمینه داشته باشید و از خاموش کننده های مناسب استفاده نمایید. حال به انواع شارژ کپسول آتش نشانی می پردازیم:

  • شارژ کپسول آتش نشانی آبی

شارژ کپسول آتش نشانی آبی یکی از انواع ارزان ترن نوع کپسول های آتش نشانی است که محتویات آن شامل آب می باشد. این نوع شارژ کپسول آتش نشانی مناسب برای آتش سوزی در کلاس A کاربری است که برای جامدات و مواد خشک می باشد و معمولا برای بیشتر ساختمان های مسکونی از این نوع کپسول آتش نشانی استفاده می شود. این کپسول ها شامل جت‌ آبی ، اسپری آبی ، آب و افزودنی ، بخار آب یا مه می باشند.

  • شارژ کپسول آتش نشانی کف یا فوم

شارژ کپسول آتش نشانی کف یا فوم برای خاموش کردن حریق ها در کلاس A,B می باشند که شامل حریق های جامدات و مایعات می باشند. این نوع از خاموش کننده ها با جلوگیری از رسیدن اکسیژن به اتش ، موجب خاموش شدن آن می شود. از این کپسول برای آتش های مایعات سیال استفاده نمی شود.

  • شارژ کپسول آتش نشانی پودری

خاموش کننده ها در نوع پودری برای آتش سوزی در کلاس های A,B,C مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین برای تجهیزات الکتریکی نیز می توان از این نوع خاموش کننده ها استفاده کرد همچنین برای حریق های کلاس D که شامل آتش سوزی فلزات است  نیز می توان از شارژ کپسول آتش نشانی پودری استفاده کرد بنابراین می توان حریق های مختلفی را با استفاده از این خاموش کننده ها مهار کرد. توجه داشته باشید که پودر این نوع کپسول ها شیمیایی است و بر تنفس و بینایی تاثیر می گذارد.

  • شارژ کپسول آتش نشانی دی ‌اکسید کربن

شارژ کپسول دی اکسید کربن مناسب برای حریق های کلاس E می باشد. این کپسول ها برای مهار کردن آتش موجب نرسیدن اکسیژن به آتش شده و موجب خاموش شدن آن می شوند. این نوع خاموش کننده ها برای حریق های کلاس B نیز موثر هستند.

  • شارژ کپسول آتش نشانی هالوژنه

شارژ کپسول هالوژنه شامل مواد مضر برای انسان و محیط زیست بوده بنابراین در شرایطی استفاده از آن مجاز نمی باشد زیرا دارای مواد  متان و اتان می باشند.

  • شارژ کپسول آتش نشانی شیمیایی سرد

شارژ کپسول شیمیایی سرد برای حریق های کلاس F مورد استفاده قرار می گیرد که برای حریق های ناشی از پخت و پز است که برای منازل نیز استفاده می شود. این نوع از شارژ کپسول مناسب برای حریق های کلاس A ,B می باشد.

 

ارائه ی خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در تهران

خدمات شارژ کپسول آتش نشانی در تهران توسط خدمات ایمنی آتش گریز تهران با بالاترین سطح کیفی ارائه می شود و برای این که بتوانید شارژ کپسول آتش نشانی در تهران را با اطمینان انجام دهید، پیشنهاد ما به شما مرکز معتبر و تخصصی خدمات ایمنی آتش گریز تهران می باشد. این مجموعه از تجهیزات پیشرفته و متخصصین با تجربه بهره می برد و شارژ انواع کپسول ها را ارائه می کند. قیمت شارژ کپسول آتش نشانی در تهران در این مرکز بسیار مناسب در نظر گرفته شده است و مشتریان گرامی از طریق سایت می توانند از خدمات عالی ما برخوردار شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی شارژ کپسول آتش نشانی در تهران و فروش کپسول های آتش نشانی با ما تماس بگیرید.

https://sharjkapsol.com/

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *