خرید فرش ۷۰۰ شانه با بهترین قیمت و کیفیت

خرید فرش ۷۰۰ شانه با بهترین قیمت و کیفیت
  • 1401/2/11
  • گویا آی تی
  • 0

خرید فرش ۷۰۰ شانه با بهترین قیمت و کیفیت

خرید فرش ۷۰۰ شانه همیشه به عنوان یکی از فرش های مهم برای مشتریان به حساب می آید. البته پیش از خرید این فرش، ابتدا بهتر است در مورد ویژگی های آن بیشتر بدانید. اول اینکه منظور از فرش ۷۰۰ شانه فرشی است که هفتصد گره را در یک متر از عرض خود جای داده است. به شکل معمول تراکم این نوع فرش  معادل ۲۱۰۰ است. البته فرش های ۷۰۰ شانه با تراکم های بیشتر از  ۲۱۰۰ مثل ۲۵۵۰ نیز عرضه می شوند.

فرش کاشان

چرا فرش ۷۰۰ شانه گزینه مناسبی برای خرید است؟

واقعیت این است که خرید فرش کاشان با تراکم و شانه بالاتر  به معنای طول عمر بالای فرش و کیفیت بیشتر است. به عنوان مثال فرش ۱۲۰۰ شانه از کیفیت، زیبایی و البته دوام و طول عمر بیشتری نسبت به فرش ۷۰۰ شانه برخوردار است. شانه فرش یکی از پارامترهایی است که در قیمت گذاری فرش ماشینی کاشان نیز از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

فرش 700 شانه
فرش ۷۰۰ شانه

فرش ۷۰۰ شانه برای افرادی مناسب است که تمایل دارند از یک فرش مقرون به صرفه و اقتصادی بهره‌مند شوند اما در عین حال یک فرش با کیفیت، زیبا و بادوام نیز خریداری کرده باشند این فرش نسبت به سایر فرش ها از قیمت مناسبی برخوردار است.  شرکت های تولید کننده و عرضه کننده فرش های ۷۰۰ شانه، طول عمری برابر با ۱۵ سال را برای آن ها در نظر می گیرند. البته ضمانت ۱۰ ساله در مورد فرش هایی با تراکم بالا موضوعی کاملاً منطقی و درست است. در واقع این فرش ها با توجه به تراکم قابل توجهی که دارند، می‌توانند در برابر خوردگی مقاومت بیشتری داشته باشند و همینطور بیشتر عمر کنند.

فرش ۷۰۰ شانه کاشان را به عنوان بافت نرم و ضخیم نیز می شناسند. علت این نامگذاری به دلیل خواب بلندی است که این نوع فرش دارد. خواب فرش های ۷۰۰ شانه برابر با ۱۰ میلی متر است. این خواب با سبک زندگی هر ایرانی هماهنگی و تطابق قابل توجهی دارد. به همین خاطر بیشتر خریداران نیز از چنین فرشی رضایت دارند.

مسلماً اگر به جای فرش ۷۰۰ شانه، فرش ۱۲۰۰  شانه را انتخاب کنید، دیگر خبری از خواب بلند نیست. هرچه ضخامت و تراکم فرش بیشتر شود، به همان نسبت ارتفاع خواب فرش نیز کاهش پیدا می‌کند و فرش حالت ظریف به خود می‌گیرد. این یک موضوع کاملاً با قاعده و قانونی در مورد تولید فرش های ماشینی است.

خرید فرش از فروشگاه فرش امیرکبیر

فرش امیرکبیر انواع مختلفی از فرش های ۷۰۰ شانه را با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و ضمانت کالا به مشتریان عرضه می کند. ضمن اینکه ارسال این فرش ها به شکل رایگان انجام می‌شود و امکان پرداخت در محل برای مشتری فراهم شده است. ابعاد و طرح های مختلفی برای فرش های ۷۰۰ شانه فرش امیرکبیر در نظر گرفته شده است که مشتریان می توانند با توجه به نیازی که دارند، مدل های مختلف آن را خریداری کنند. هر کدام از این فرش ها ترکیب متفاوتی از زیبایی و ظرافت را با هم ارائه می کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *