مجموعه رایگان فایل های گرافیکی

مجموعه رایگان فایل های گرافیکی
  • 1401/2/22
  • فاطمه مرادخانی
  • 0

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فضای مجازی، روش های مختلفی برای خرید و فروش اختراع شده است، بنابراین روش تبلیغات نیز تغییرات زیادی را تجربه کرده است. یکی از قوی ترین فضاهای تبلیغی اینستاگرام است که باعث ایجاد شغل های زیادی در جهان شده است. برای تبلیغات در اینستاگرام شما نیاز به دست آوردن مهارت های خاصی در طراحی می باشید. یک صفحه پست رایگان اینستاگرام که در بسیاری از وب سایت ها برای استفاده عمومی آماده شده است، برای پشتیبانی از شرکت ها ارائه می شود تا کسانی که مهارت های طراحی لازم را ندارند، بتوانند آگهی های برند خود را به راحتی انجام دهند. در این مقاله، ما شما را با فرم رایگان اینستاگرام بیشتر آشنا خواهیم کرد.

قالب پست اینستاگرام رایگان چیست؟

بارها در اینستاگرام شاهد تبلیغاتی زیبا و خلاقانه بوده اید که علاوه بر دریافت مشتریان جدید امکان ایجاد ارتباط بصری بهتری برای کسب و کار ایجاد نموده است. در بسیاری موارد ساخت و طراحی گرافیکی این پست های تبلیغاتی علاوه بر تخصص نیازمند صرف هزینه های زیادی نیز بوده است. جالب است بدانید که بسیاری از صاحبان کسب و کار از قالب های پست های اینستاگرام رایگان استفاده می کنند و با کمک برخی از نرم افزارهای گرافیکی که دسترسی به آنها آسان می باشد تبلیغات کسب و کار خود را به عهده گرفته اند. قالب های پست های تبلیغاتی توسط برخی از متخصصان آماده شده و برای تبدیل شدن به یک نام تجاری برای طراحی پست های مورد علاقه خود منتشر می شود.

 

قالب پست اینستاگرام psd رایگان در رنگ ها و سبک های مختلف آماده شده اند و به شما کمک می کنند تا اطلاعات بیشتری از کسب و کار خود را به کاربران ارایه نمایید. نکته قابل توجه این است که این قالب ها به صورت لایه باز ارائه می شوند و شما می توانید از آنها به عنوان رابط گرافیکی خود برای پیج های کاری استفاده کنید. با درج تصویر محصولات خود و متن مرتبط با کسب و کار مورد نظر طرحی زیبا از یک پوستر تبلیغاتی در اختیار خواهید داشت که می توانید در بسترهای مختلفی از جمله شبکه های اجتماعی از آنها استفاده کنید.

چگونه یک پست اینستاگرام تبلیغی بسازیم؟

با توجه به این واقعیت که فضای اینستاگرام به یک بستر پر کاربر رسیده است، افرادی که اخیرا می خواهند کسب و کار خود را در این فضا گسترش دهند، یکی از چالش های پیش رو ایجاد یک الگوی تاثیر گذار به منطور ارسال یک پیام تبلیغاتی حرفه ای می باشد. یکی از روش ها استخدام یک گرافیست با تجربه می باشد که پروسه طراحی و اجرای تبلیغاتی کسب و کار شما را به عهده بگیرد. روش بعدی بهره گیری از قالب رایگان اینستاگرام می باشد که علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها امکان مشاهده طرح مورد نظر را به صورت نمایشی ایجاد نموده است. امکان انتخاب از بین این قالب ها بسیار گسترده می باشد تا جایی که می توانید مرتبط ترین نمونه پست گرافیکی مرتبط با کسب و کار خود را در بین آنها بیابید. با استفاده از این روش، شما متوجه خواهید شد که طراحی قالب کار آنقدر دشوار نیست و با گذشت زمان، شما قالب های بسیار زیبا و پست های تبلیغاتی حرفه ای را با توجه به ویژگی های کسب و کار خود طراحی خواهید کرد.

نرم افزاهای طراحی کاور پست اینستاگرام رایگان

از مهم ترین ویژگی های قابل ذکر در این زمینه لایه باز بودن فایل ها ها به منظور امکان ویرایش کامل آنها می باشد. یکی از نرم افزارهایی که این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده است نرم افزار نام آشنای فتوشاپ می باشد.هنگامی که یک فایل با ویژگی لایه باز طراحی شده است، شما می توانید این فایل را ویرایش کنید و از آن بارها و بارها استفاده کنید و چندین پست حرفه ای را طراحی کنید .این فرمت ها اغلب PSD، AI، PNG و EPS هستند.رایج ترین فرمت ها PSD و EPS هستند که کار با این فرمت ها بسیار آسان است. توصیه ما این است که اگر با برنامه فتوشاپ آشنا هستید، از فرم پست رایگان اینستاگرام استفاده کنید تا مانورهای بیشتری در طراحی پست به دست آورید.

امکان دانلود رایگان فایل های گرافیکی آماده

 

همانطور که قبلا ذکر شد، استفاده از پست های آماده رایگان در اینستاگرام بهترین راه برای کسب و کارهای نوپا برای جمع آوری مشتریان زیادی در فضای اینستاگرام است. شما می توانید قالب های آماده را در سایت های مختلف پیدا کنید و به دلیل تنوع آنها می توانید بهترین قالب ها را انتخاب کنید.

 

استفاده از عکس های پس زمینه

 

گاهی اوقات شما فقط باید یک متن را منتشر کنید و خواندن متن هدف شماست. متن های خشک و خالی جذاب نخواهند بود و احتمالا بسیاری از کاربران ارتباط بصری کافی را به محتوای شما برقرار نخواهند کرد. ترکیبی از متن با عکس های پس زمینه جذابیت پست را دو برابر می کند و بسیاری از مردم پست شما را دوست خواهند داشت.

 

اضافه کردن عناصر کلیدی

علاوه بر دانلود یک پست تبلیغی آماده می توانید از تگ های گرافیکی زیبا نیز بهره مند باشید تا جلوه جالب دیگری به طرح تبلیغاتی خود اضافه نموده باشید. در این سایت شما می توانید از عناصر تزئینی برای طراحی پست خود استفاده کنید. با استفاده از عناصر تزئینی، شما می توانید لوگو تجاری خود را قرار دهید و کسب و کار خود را در این فضا تبلیغ کنید. با استفاده از نمونه از پیش آماده این پروسه با راحتی بیشتر قابل انجام خواهد بود.

 

نرم افزاهای دیگر

 

هرگز به استفاده از یک نرم افزار برای طراحی پست ها محدود نشوید. اگر شما یاد گرفته اید که چگونه با برنامه CANVA به خوبی کار کنید، بهتر است پس از تسلط بر این برنامه، برنامه Photoshop را یاد بگیرید. نرم افزار VSCO نیز یکی از برنامه های با ویژگی های بالا است که شما می توانید از آن استفاده کنید. با جستجو در اینترنت، شما همچنین می توانید با برنامه های جدید دیگر آشنا شوید. با دانلود قالب ایمیل در اینستاگرام و آشنایی با نرم افزار های مختلف، کار ایجاد ایمیل بسیار آسان است.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *