۶ روش سریع بررسی و اعتماد به یک وب سایت خرید فالوور اینستاگرام

۶ روش سریع بررسی و اعتماد به یک وب سایت خرید فالوور اینستاگرام
  • 1401/2/31
  • فاطمه مرادخانی
  • 1

با افزایش روز افزون پیج های اینستاگرام فارسی و رقابت کسب و کارها و افراد مختلف تحت عناوین و موضوعات مختلف در اینستاگرام، بازارهای جانبی زیادی که مبتنی بر خدمات شبکه های اجتماعی هستند ایجاد شده است. که یکی از داغ ترین موضوعات این بازارها خرید فالوور اینستاگرام می باشد. اما طبیعی است که هر جایی منفعت مالی فراوانی باشد سر و کله افراد سودجو و کلاهبردار نیز پیدا خواهد شد و دام خود را پهن خواهند کرد!

در این مقاله سعی شده است تا راه های ساده ای که میتوان از صحت فعالیت یک وب سایت خرید فالوور اینستاگرام مطمئن شد را معرفی و توضیح دهیم.

قدم اول: فقط از وب سایت ها خرید کنید نه از پیج های فروش فالوور در اینستاگرام

متاسفانه تعداد زیادی از افراد فریب تبلیغات پیج های فروش فالوور را میخورند و از این پیج ها خرید میکنند. متاسفانه بیش از ۸۰ درصد پیج های فروش فالوور در اینستاگرام توسط افراد کم سن و سال و فاقد هرگونه دانش فنی مدیریت میشوند و باز هم متاسفانه با دریافت هزینه از افراد مختلف بدون ارائه هرگونه خدماتی فرد مذکور را بلاک میکنند!

یک خیال خام – شماره کارت فرد فروشنده را دارم پس خیالم راحت است که کلاهبرداری نمیکند !!

عده ای فکر میکنند با داشتن شماره کارت و نام فرد، دیگر میتوانند به او اطمینان کنند چون در صورت بروز هر گونه مشکل برای برنامه خرید فالوور اینستاگرام خریداری شده یا فرد مورد نظر، مشخصات مذکور را در اختیار پلیس قرار میدهند و شکایت میکنند. دوست عزیزم شما حاضرید برای ۱۰۰ هزار تومانی که از شما کلاهبرداری شده است چند روز در دادگاه و پلیس فتا وقت خود را صرف کنید و هزینه های بررسی پرونده و شکایت را پرداخت کنید؟! آیا حاضرید ده برابر هزینه های پیگیری قضایی و یکماه دوندگی را برای ۱۰۰ هزار تومانی که از دست داده اید را به جان بخرید؟! واضح است که این افراد کلاهبردار از این موضوع مطلع هستند و همیشه هم مبالغ کمی را کلاهبرداری میکنند که فرد قربانی از پیگیری و شکایت صرف نظر کند!

 

قدم دوم:  بررسی درگاه پرداخت آنلاین وب سایت مذکور

یکی از بسته های افزایش فالوور وب سایت مورد نظر تان را انتخاب کرده و تا مرحله وارد شدن به درگاه پرداخت جلو بروید. وارد درگاه پرداخت که شدید موارد زیر را بررسی نمایید:

 

درگاه پرداخت خرید فالوور اینستاگرام

 

با توجه به تصویر بالا موارد زیر را چک کنید:

  1. به لینک درگاه پرداخت در بالای صفحه مروگر توجه کنید که حتما باید با https شروع شده باشد نه http
  2. حتما توجه کنید که آدرس درگاه پرداخت شامل shaparak.ir باشه. توجه کنید که حروف دقیقا به همین شکل باشه گاهی با جابجا کردن حروف شما را فریب میدهند برای مثال از shaparac یا shaaparak یا shahparak و انواع و اقسام اسامی گوناگون دیگر.
  3. توجه کنید که نام وب سایت حتما در صفحه درگاه پرداخت ذکر شده باشد و اسم سایت دیگری درج نشده باشد. همچنین زمانی که رمز یکبارمصرف اینترنتی برای شما پیامک میشود نیز باید نام سایت مورد نظر در آن ذکر شده باشد.
  4. به قیمت درج شده در درگاه و قیمتی که همراه رمز یکبارمصرف برای شما پیامک میشود دقت کنید تا با مبلغ داخل سایت هم خوانی داشته باشد.

قدم سوم: جستجوی نام وب سایت خرید فالوور در گوگل

مطمئن باشید در مورد هر وب سایتی که از کاربرانش تحت عناوین مختلف مانند خرید فالوور واقعی فعال ایرانی بدون ریزش، کلاهبرداری کند در وب سایت ها و وبلاگ های دیگر مطالبی خواهید یافت. پس بهتر هست نام وب سایت مورد نظر در گوگل سرچ کرده و تجربه سایر مشتریانی که از این وب سایت قبلا خرید کرده اند و در وب سایت های دیگر ذکر کرده اند را مطالعه نمایید. رفته رفته که حرفه ای تر شوید به راحتی از طریق نتایج جستجوی گوگل میتوانید سابقه و صحت فعالیت یک وب سایت را در کمترین زمان ممکن متوجه شوید.

برای مثال میتوانید با سرچ جمله : ( خرید فالوور اینستاگرام از وب سایت فالووربالا ) به یکی از سایت های خوش نام در این حوزه دسترسی پیدا کنید. این سایت با نام “فالووربالا” از سال ۹۵ در حال فعالیت و ارائه خدمات می باشد.

همچنین از طریق جستجوی هشتگ نام سایت مورد نظر در اینستاگرام نیز میتوان مطالبی در مورد آن سایت یافت.

 

قدم چهارم: بررسی پشتیبانی تلفنی سایت مذکور

شک نکنید وب سایتی که قصد سو استفاده دارد هیچ گاه شماره تلفن تماسی به شما ارائه نمیدهد یا اگر هم بدهد از همان ابتدا با آن پاسخگو نخواهد بود. پس حتما قبل از خرید از سایت مذکور بررسی کنید که آیا شماره تماسی ارائه شده یا خیر و حتما با شماره مورد نظر تماس گرفته و چند دقیقه ای به بهانه سوال در مورد خدمات سایت با پشتیبانی گپ و گفتی بزنید!

 

قدم پنجم: خرید کم هزینه ترین بسته افزایش فالوور از سایت مورد نظر

بعد از بررسی تمام موارد قبلی حالا میتوانید خرید کنید اما باز هم نباید ریسک کرد. بهتر است کوچکترین و کم هزینه ترین بسته سایت را انتخاب کرده و آن را فعال کنید. هم از صحت انجام سفارش توسط سایت مطمئن می شوید و هم از کیفیت بسته ارسالی.

بعد از اطمینان از این خرید میتوانید خرید اصلی خود را با خیالی آسوده انجام دهید.

 

قدم ششم: عدم ارائه اطلاعات ورود به پیج

توجه کنید که به هیچ عنوان تحت هیچ شرایطی رمز عبور پیج اینستاگرام تان را به هیچ شخص یا وب سایتی ندهید. تمامی وب سایت ها خرید و فروش فالوور قادر هستند بدون نیاز به رمز عبور پیج برای شما فالوور ارسال کنند پس نیازی نیست که رمز عبورتان را در اختیار این سایت ها قرار دهید.

 

پس در این مقاله یاد گرفتیم که افزایش فالوور اینستاگرام و یا خرید فالوور اینستاگرام به همان اندازه که میتواند شیرین باشد، ممکن است توسط افراد سودجو به کام شما تلخ شود و خسارات مالی جبران ناپذیری به شما بزند. با رعایت موارد ذکر شده تا ۹۹ درصد جلوی این سو استفاده ها را خواهید گرفت.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام خیلی ممنون از معرفی این سایت پارس فالوور که واقعا معرفی به جایی بود من با خیال راحت از سایت پارس فالوور خرید فالوور انجام میدم وقتی تو گوگل پارس فالوور سرچ کردم متوجه معتبر بود این سایت شدم چون سایت های بزرگی دربارش حرف زده بودن.ممنون ازگویا آیتی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *