خرید دوربین مداربسته از فروشگاه کیانام ارتباط

خرید دوربین مداربسته از فروشگاه کیانام ارتباط
  • 1401/3/11
  • گویا آی تی
  • 0

خرید دوربین مداربسته یکی از راه های افزایش امنیت و یا نظارت بیشتراست و زمانی که تصمیم به خرید دوربین مداربسته می گیریم، سوالات زیادی در ذهن ما شکل می گیرد از جمله اینکه چه دوربین مداربسته ای بخرم؟ از کجا بخرم؟ قیمت ها به چه صورت است؟در این مقاله به گزارش گویا آی‌ تی، بنابراعلام کیانام ارتباط به تمامی این سوالات پاسخ می دهیم.

 

دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری

دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری به دو دسته دوربین های دام یا سقفی و دوربین های بولت یا دیواری تقسیم می شود و به طور معمول دوربین های دام در فضاهای دخلی و مسقف نصب می شوند و دوربین های بولت در فضاهای خارجی ساختمان نصب می شوند که البته در سایز های مختلفی وجود دارند و نوع شکل ظاهری دوربین تاثیر چندانی در قیمت آن ندارد.

 

دوربین های مداربسته از نظر تکنولوژی

دوربین های مداربسته از نظر تکنولوژی به دو دسته دوربین های آنالوگ یا AHD و دوربین های تحت شبکه یا IP تقسیم می شوند که دوربین های AHD دوربین های ارزان قیمت تری نسبت به دوربین های تحت شبکه می باشند و اگر کیفیت تصویر بالاتر و امکانات بیشتر برای شما مهم است باید به سراغ دوربین های تحت شبکه بروید.

 

دوربین مداربسته از نظر تعداد دوربین

در هنگام انتخاب تعداد دوربین مداربسته باید توجه کنیم که چه نقاطی را می خواهیم پوشش دهیم ، درفضاهای کمتر از ۳۰ متر مربع معمولا به یک عدد دوربین مداربسته نیاز است ،تعداد دوربین ها متناسب با بزرگی محل و میزان حساسیت بیشتر میشود، باید بدانید که نصب دوربین در ورودی ها و نقاط حساس تر در اولویت است.

 

دوربین مداربسته از نظر ضبط صدا

دوربین های مداربسته برای ضبط صدای محیط نیاز به میکروفن دارند که در دوربین های AHD میکروفن در کنار دوربین نصب می شود و با سیم جداگانه به دستگاه DVR وصل می شوند و معمولا کیفیت صدا کمی پایین است ولی در دوربین های تحت شبکه میکروفن در داخل دوربین تعبیه شده است و نیاز به سیمکشی جداگانه نمی باشد و کیفیا صدا بسیار بالا می باشد و در دوربین های هوشمند بیسیم اسفیورد علاوه بر میکروفن داخلی، دوربین دارای بلندگو هم می باشد که به ما امکان مکالمه دوطرفه را می دهد.

 

دوربین مداربسته به همراه دزدگیر

خیلی از افرادی که برای افزایش امنیت اقدام به نصب دوربین مداربسته می نمایندُ همیشه دغدغه این را دارند که ممکن است سارق به محل دستبرد بزند و وجود دوربین مداربسته به تنهایی نمی تواند جلوی سرقت را بگیرد و در کنار دوربین مداربسته نیاز به یک سیستم دزدگیر اماکن برای اعلام هشدار به موقع وجود دارد تا عامل بازدارنده برای سرقت باشد و تهیه هر دوسیستم می تواند هزینه های بیشتری را به شما تحمیل کند. البته اگر می خواهید با مبلغ بسیار کمتری دوربین مداربسته و دزدگیر را در کنار هم داشته باشید، باید از دوربین های مداربسته اسفیورد استفاده کنید که این دوربین ها مجهز به یک سیستم دزدگیر پیشرفته می باشند ولی قیمت آنها با دوربین های مداربسته معمولی اختلاف بسیار ناچیزی دارد.

 

کاهش هزینه در خرید دوربین مداربسته

برای کاهش هزینه در هنگام خرید دوربین مداربسته می توانید چند کار را انجام دهید روش اول استفاده از  تکنولوژی ارزان تر یا همان دوربین مداربسته AHD می باشد و روش دوم استفاده از تعداد دوربین کمتر در محل می باشد، ولی خوب هزینه های خرید دستگاه ذخیره ساز و هارد دیسک را همچنان باید بپردازید و روش یعدی که به هیچ وجه توصیه نمی شود استفاده از دوربین های نونیم (بدون نام و برند) بازار که کیفیت پایین تری دارند و معمولا از خدمات پس از فروش ضعیفی برخوردار هستند

البته اگر شما نیاز به تعداد زیادی دوربین مداربسته در محل خودتان ندارید، می توانید از دوربین مداربسته اسفیورد استفاده کنید، دوربین های بی سیم اسفیورد نیاز به دستگاه ذخیره ساز و سیمکشی ندارند و به راحتی توسط خودتان نصب می شوند و به راحتی می توانید تصاویر دوربین را روی گوشی موبایل خودتان از هر کجای دنیا به همراه صدا مشاهده کنید و یا تصاویر ضبط شده قبلی را در گوشی موبایل خودتان مشاهده کنید.

 

جمع‌بندی:برای خرید دوربین مدار بسته بی سیم از طریق فروشگاه کیانام ارتباط اقدام کنید

خرید محصولاتی مانند دوربین مداربسته که هم گران‌قیمت و هم حساس هستند باید از فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر صورت پذیرد؛ زیرا داشتن گارانتی معتبر بسیار مهم است. ما به شما کیانام ارتباط با آدرس اینترنتی: cctvgram.com را برای خرید این محصول پیشنهاد می‌کنیم. کیانام ارتباط، تولید کننده دوربین های مداربسته اسفیورد است و انواع دوربین را با قیمت‌های بسیار مناسب، همراه با گارانتی معتبر به فروش می‌رساند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *