چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟

چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟
  • 1401/12/9
  • گویا آی تی
  • 0

دستگاه تصفیه آبی که تهیه می کنیم باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بتوان سال های طولانی از آن استفاده کرد. به دلیل این که تنوع این دستگاه ها در بازار زیاد است بهتر است تا قبل از خرید در رابطه با انواع سیستم های تصفیه آب و برند ای معتبر آن شناخت باشیم. هم چنین خرید از نمایندگی های معتبر نیز برای خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال به ما کمک می کند.

 

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

  • اسمز معکوس

بسیاری از دستگاه ها تصفیه آب معتبر بازار از نوع اسمز معکوس هستند. اسمز معکوس روشی است که توسط آن املاح آب تا ۹۹ درصد کاهش می یابد و سختی آب کم می شود. در این روش توسط فیلتر ممبران که دارای غشایی با منافذ بسیار ریز است املاح و هر نوع ذره ی آلوده ی موجود در آب به دام می افتند. آب تصفیه کن های اسمز معکوس در بازار حداقل ۵ فیلتر دارند اما اغلب آن ها ۶ مرحله ای هستند. این دستگاه ها قادرند تا انواع آلودگی های آب از جمله رسوبات، مواد شیمیایی، کلر، نیترات، فلزات سنگین و املاح ریز از بین ببرد و با افزودن مواد معدنی به آب، خواص مفیدی را به آن اضافه کند. دستگاه های اسمز معکوس زیر سینکی هستند و می توان فیلتر های بیشتری نیز به آن ها اضافه کرد. فیلتر های این دستگاه به ترتیب عبارتند از فیلتر پروپیلن، کربن پودری، کربن بلاک، ممبران، پست کربن و مینرال.

تصفیه آب مینروا که توسط شرکت تصفیه آسا عرضه می شود از نوع اسمز معکوس می باشد که قادر است تا ۰۰۱/۰ میکرون ذرات و ناخالصی های آب را از بین ببرد و بهترین کیفیت آب را در اختیار شما قرار دهد. این دستگاه را می توانید با گارانتی شرکت و همراه با خدمات پس از فروش و مناسب ترین قیمت از وب سایت تصفیه آسا خریداری نمایید.

بهترین عملکرد را در میان دستگاه آب تصفیه کن خانگی مینروا، مدل ۸ مرحله ای اکسیژن ساز دارد و این طبیعتا به علت کامل‌ تر بودن تعداد و ترتیب قرارگیری فیلتر تصفیه آب این مدل است. در مدل ۸ مرحله ای مینروا، فیلترهای سه گانه تصفیه آب مینروا در مراحل ابتدایی املاح درشت موجود در آب آلوده آشامیدنی همچون شن و ماسه و گل و لای، کلر و مواد جانبی کلر همچون کلرامین را حذف و تصفیه کامل می‌کند.

فیلترهای کربنی موجود در مراحل دوم و سوم این دستگاه کاملا کربن گیاهی بوده و از پوسته نارگیل تولید شده‌اند. در مرحله سوم فیلتر کربن بلاک به محافظت از فیلتر ممبران (قلب اصلی سیستم اسمز معکوس) می‌پردازد. فیلتر اصلی مینروا که ممبران اسمز معکوس بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی آمریکایی فیلمتک (Filmtec) و گلد تورای است، یک فیلتر ریزبافت ۱۳ لایه است که املاح بسیار مضر و سرطان زایی همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک و آلومینیوم و املاح دیگر کوچکتر از ۰,۰۰۰۱ میکرون را از آب آشامیدنی حذف نموده و توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی تا زیر ۱۰۰ را دارد. این فیلتر دارای پساب فاضلاب است و پس از تصفیه املاح مضر آنها را به فاضلاب هدایت می‌کند و آب تصفیه شده نیز به تانک تصفیه آب مینروا خواهد رفت.

فیلتر شماره پنجم آب تصفیه کننده خانگی مینروا Minerva فیلتر کربن خطی به شیرین نمودن بو، طعم و رنگ آب کمک شایانی می‌کند و از طعم تلخ آب تصفیه شده جلوگیری خواهد نمود. فیلتر مینرال معدنی ساز مینروا در مرحله ششم، املاح معدنی مفیدی که در طی مراحل تصفیه‌ی آب آشامیدنی حذف و تصفیه شده بودند همچون کلسیم، منیزیم، سدیم، بی کربنات را در آب آشامیدنی غنی سازی می‌کند تا سختی آب بیش از اندازه کاهش پیدا نکند و آب تصفیه شده برای بدن انسان ضرر نداشته باشد.

فیلتر مرحله هفتم یعنی فیلتر قلیایی کننده (آلکالاین) آب آشامیدنی، با افزایش سطح ph آب آشامیدنی شهری، هم از مضرات آب اسیدی برای معده و در کل سلامت بدن جلوگیری می کند و هم خواص آب قلیایی برای سلامت بدن انسان را به آب آشامیدنی می‌افزاید. از مهم‌ترین و بهترین خواص آب قلیایی برای بدن انسان، داشتن خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی قوی می‌باشد.

فیلتر مرحله هشتم اکسیژن ساز O2+ یا O2PLUS مینروا با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب سالم آشامیدنی، بدن را همیشه هیدراته نگه می‌دارد. هیدراته بودن بدن انسان باعث شادابی و شفافیت پوست می‌گردد و همچنین از بروز لک‌های پوستی بر روی صورت جلوگیری خواهد کرد. این مدل از برند تصفیه کننده آب مینروا، کامل‌ترین و پرفروش‌ترین تصفیه آب خانگی در ایران محسوب می‌شود و یک دستگاه تصفیه آب حرفه‌ای تمام عیار است.

  • قلیایی

یکی از انواع دستگاه های اسمز معکوس که دارای ۷ فیلتر می باشد تصفیه آب قلیایی است. این دستگاه عملکردی مشابه دستگاه های ۶ مرحله ای دارد ولی د ر مرحله ی هفتم آن ها برای یونیزه کردن آب یک فیلتر قلیایی به آن اضافه شده است. این فیلتر با تنظیم سختی آب مطابق استاندارد جهانی، آن را یونیزه کرده و یه آن خواص آنتی اکسیدانی می دهد. آب قلیایی باعث می شود تا سلول های سرطانی اجازه ی رشد را در بدن نداشته باشند. هم چنین نوشیدن این آب با افزایش متابولیسم بدن باعث حفظ و یا کاهش وزن شما می شود.

تصفیه آب ۷ مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا مدل Ro7_ALKALINE در مرکز فروش دستگاه تصفیه کننده آب تهران عرضه می‌گردد و فروش قابل توجهی نیز دارد. بدون شک این دستگاه، بهترین دستگاه تصفیه آب و گزینه مناسب یونیزه قلیایی در ایران محسوب می‌شود.

عملکرد آب شیرین کن خانگی هفت مرحله ای نیز همچون مدل هشت مرحله ای اکسیژن ساز، تا مرحله هفتم مشابه است و از سیستم اسمز معکوس استفاده می‌کند.

در سه مرحله اول پیش تصفیه مینروا، املاح درشت بزرگ‌تر از ۵ میکرون و کلر و کلرامین آب آشامیدنی شهری به کلی حذف و تصفیه می‌گردد.

فیلتر شماره چهار ممبران بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی آمریکایی، سطح سختی آب را کاهش داده و املاح بسیار ریز موجود در آب آشامیدنی را حذف می‌کند. فیلتر تصفیه آب مرحله پنجم و ششم نیز به همان صورت که در مدل RO8_O2PLUS ذکر کردیم بو و طعم و رنگ آب را بهبود بخشیده و املاح معدنی مورد نیاز بدن انسان را به آب اضافه می‌نماید. اما مهم‌ترین فیلتر یک دستگاه تصفیه‌ آب یونیزه قلیایی، فیلتر آلکالاین یا قلیایی کننده آب آشامیدنی است.

فیلتر قلیایی کننده تصفیه کننده آب، سطح PH آب آشامیدنی را به حد استاندارد و نرمال و نه بیشتر افزایش می‌دهد تا سلامت بدن انسان را به بهترین شکل حفظ کند.

نوشیدن آب یونیزه قلیایی خواص بسیار زیادی از نظر پزشکی دارد که از مهم‌ترین آن خواص ضد سرطانی قوی آن است. مولکول‌های سرطانی در یک محیط قلیایی توانایی رشد خود را از دست می‌دهند، به همین جهت نوشیدن آب قلیایی به صورت مداوم می‌تواند از بروز سرطان جلوگیری کند.

دیگر خواصی که خرید تصفیه آب خانگی قلیایی دارد این است، که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و دفع سموم بدن می‌شود. همچنین آب قلیایی می‌تواند به هیدراته بودن و شادابی بدن انسان در طول روز کمک فراوانی کند.

  • اولترافیلتراسیون

اولترافیلتراسیون یکی از انواع روش های تصفیه آب است که با اسمز عکوس متفاوت است. در این روش تنها رسوبات و مواد شیمیایی آب از بین می رود. این دستگاه فیلتر های کمتری دارد و به دلیل نداشتن ممبران نمی تواند املاح آب را از بین ببرد. به این دستگاه ها آب تصفیه کن پیش تصفیه نیز می گویند که برای آب هایی مناسب است که سختی کمتری دارند. دستگاه های uf بسیار ارزان تر از تصفیه آب اسمز معکوس می باشد.

  • فرابنفش

در بسیاری از مناطق آب دارای آلودگی های میکروبی زیادی است که کلرزنی نشده است. مانند ویلاها و شهرک ها که از آب چاه استفاده می کنند. برای تصفیه این آب ها دستگاه فرابنفش کمک زیادی می کند. این دستگاه که روش اسمز معکوس در آن استفاده می شود یک فیلتر فرابنفش در آخرین مرحله خود دارد. فیلتر فرابنفش درون خود دارای یک لامپ یووی است که این لامپ اشعه ماورابنفش را به آب می تاباند و با این کار میکروب ها و باکتری های آب از بین می روند و کاملا ضد عفونی می شوند. اشعه این فیلتر ضرری برای انسان ندارد و حتما باید در آخرین مرحله دستگاه قرار بگیرد.

بدون شک از بهترین دستگاه‌ تصفیه آب در ایران می‌توان به انواع تصفیه آب یو وی دار دارای فیلتر تصفیه آب Ultra Violation اشاره نمود. دستگاه آب تصفیه کن خانگی RO اسمز معکوس یو وی دار، بالاترین تعداد مراحل و بیشترین حد تصفیه‌ی آب را در انواع دیگر سیستم‌های اسمزی به کار میگیرد. این سیستم تا مرحله چهارم تمام املاح مضر آب آشامیدنی را حذف و تصفیه می‌کند و در مرحله پنجم، ششم و هفتم نیز همانند دیگر محصولات مینروا، آب آشامیدنی را شیرین کرده و املاح معدنی را حفظ و آب را قلیایی می‌کند.

اما فیلتر اصلی این دستگاه‌ها که عملکردی متفاوت‌تر از دیگر فیلترهای آب تصفیه کن دارد، فیلتر لامپ یو وی اشعه ماورا بنفش است که به تنهایی دارای یک محفظه استیل بسیار با کیفیت و ترانس جداگانه برق است. لامپ یو وی با اشعه ماورا بنفش به انگل زدایی و میکروب زدایی آب آشامیدنی می‌پردازد. آب شهری تصفیه شده توسط تصفیه خانه‌های سطح شهر به علت کلر زنی نیاز مبرم به فیلتر یو وی ندارند، اما می‌توان برای آب شهری نیز از تصفیه آب با اشعه UV استفاده کرد.

در واقع این دستگاه‌ها، برای آب چاه مناسب هستند و موارد استفاده آنها عبارت‌اند از شهرک‌هایی که مخازن ذخیره بزرگ دارند و احتمال می‌رود که آب در آنها میکروب و لجن بگیرد. مناطقی که احتمال می‌رود تصفیه خانه‌های شهری آن به درستی آب لوله کشی را تصفیه و کلر زنی نکنند، همچون سختی آب آشامیدنی تهران در برخی مناطق و سختی آب آشامیدنی کرج که در برخی مناطق بالای اعداد ۴۰۰ الی ۵۰۰ است.

همچنین این دستگاه مناسب‌ترین گزینه برای ویلاهای شمال و هر آب چاه دیگری است، که نیاز به تصفیه برای آشامیدن دارند. البته ناگفته نماند که وجود تصفیه آب جامبو ورودی ساختمان نیز برای ویلاهایی که آب چاه آب کلی ساختمان است، نیاز است چون این دستگاه‌ها برای آشامیدن آب را تسویه خواهند نمود و برای استفاده کلی مانند شستشوی لباس و حمام کردن آب چاه زیاد مناسب نیست.

ناگفته نماند فیلتر ماورا بنفش یو وی UV تصفیه آب مینروا کیفیت بسیار مناسبی داشته و گارانتی بدون قید و شرط دارد تا خیال خریداران از هر نظر راحت باشد.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی

برای آشنایی با بهترین مارک دستگاه تصفیه آب این نکته قابل توجه است که دستگاه های تصفیه آب تایوانی در بازار بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را دارند و در ایران سال های زیادی است که مورد استفاده قرار می گیرد. در میان انواع مارک های موجود، مینروا را می توان بهترین مارک دستگاه تصفیه آب تایوانی معرفی کرد که شرکت تصفیه آسا نمایندگی انحصاری آن را در اختیار دارد. دستگاه تصفیه آب مینروا به این جهت بهترین مارک شناخته می شود که دارای استاندارد سازمان جهانی بهداشت و سازمان غذا و داروی آمریکا است و کاملا طبق استاندارد های آن ها تولید می شود. علاوه بر این به دلیل داشتن نماد اصالت تشخیص اورجینال بودن آن برای خریدار بسیار راحت می باشد. مینروا انواع دستگاه های اسمز معکوس در مراحل ۶ تا ۸ را تولید کرده و زیر سینکی هستند و از سیستم های قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز نیز استفاده می کند.

برای خرید آب تصفیه مینروا می توانید به وب سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید و برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این دستگاه ها با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید.

از مزایای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا تایوان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. بهره گیری از سیستم اسمز معکوس به‌روزترین روش تصفیه آب آشامیدنی تحت لیسانس آمریکا
  2. قطعات و فیلترهای درجه یک و استاندارد تصفیه آب ساخت کشور تایوان مهد تولیدات انواع تصفیه آب خانگی
  3. بهره گیری از فیلتر ممبران ۱۳ لایه ریزبافت مارک فیلمتک Filmtec آمریکا با هولوگرام رنگی (قابل تشخیص اصلی از تقلبی)
  4. دارای نماد اصالت و تصفیه آب آشامیدنی طبق استاندارد جهانی بهداشت NSF
  5. دارای ضمانت قیمت در کنار کیفیت درجه یک
  6. دارای گارانتی طلایی ۱۲ تا ۱۸ ماهه بدون قید و شرط تمام قطعات
  7. خدمات نصب و ارسال رایگان توسط نمایندگی انحصاری شرکت تصفیه آسا
  8. خدمات اطلاع رسانی دوره ای تعویض فیلتر تصفیه آب و پشتیبانی ۲۴ ساعته
  9. مخزن ذخیره ۱۲ لیتری تحت فشار، جهت استفاده از آب آشامیدنی تصفیه شده در زمان قطع آب و برق
  10. اتصالات کوئیک فیتینگ جهت آب بندی سریع‌تر و بهتر
  11. دارای مدل‌های مختلف ارزان قیمت و بالاتر
  12. مناسب‌ترین گزینه برای استفاده خانگی و آب چاه

مارک‌های معروف تصفیه آب بسیاری در ایران وجود دارد، اما از آنجایی که دستگاه‌های خوب ساخت کشور تایوان هستند، دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی نیز از میان دستگاه های اصل تایوان انتخاب می‌گردد.

از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی موجود در بازار ایران می‌توان به تصفیه آب مینروا تایوان Minerva اشاره کرد. آب تصفیه کن مینروا تنها برند دارای استاندارد جهانی بهداشت NSF، گواهینامه کنترل کیفیت بهداشت آب WaterQuality، گواهی سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا FDA و استاندارد CE اروپا می‌باشد.

تصفیه آب مینروا با دارا بودن نماد اصالت به مشتریان این امکان را می‌دهد که به راحتی مدل اصلی و اورجینال این دستگاه را از مدل‌های تقلبی تشخیص دهند. همچنین این دستگاه از پمپ قدرتمند تایوانی و فیلتر ممبران اسمز معکوس مارک فیلمتک Filmtec آمریکا، جهت تصفیه بهتر آب آشامیدنی بهره می‌گیرد که کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده را بسیار بهتر و درجه یک‌تر از آب معدنی می‌کند.

اجزای تشکیل دهنده انواع مدل‌های تصفیه آب خانگی مینروا کاملا بهداشتی و استاندارد طراحی و تولید شده‌اند و به هیچ وجه با آب واکنش شیمیایی نمی‌دهند تا بو، طعم و رنگ آب آشامیدنی تلخ و از حالت عادی خارج نشود.

بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب

یکی از اصلی ترین نکات در راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی انتخاب نمایندگی های معتبر است تا علاوه بر تهیه یک دستگاه اورجینال و اصل تایوانی، قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی را نیز مناسب تر از فروشگاه های متفرقه پیدا کنید. شرکت تصفیه آسا با سابقه ی فعالیت طولانی، ارائه کننده ی آب تصفیه کن های تایوانی معتبر است که با گارانتی یک ساله ی طلایی شرکت و با خدمات پس از فروش مناسب آن ها را به مشتریان خود عرضه می کند. محصولات این شرکت کاملا تایوانی اصل و دارای کیفیت درجه یک می باشند .

هم چنین قطعات دستگاه تصفیه آب مثل فیلتر ها را نیز می توانید از آن تهیه نمایید و برای تعویض فیلتر های خود نیز با شرکت تماس بگیرید تا با بهترین قیمت خدمات دستگاه تصفیه آب را برایتان انجام دهند. شما می توانید بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب را در این مجموعه مشاهده نمایید. ارسال و نصب رایگان دستگاه به استان تهران و البرز رایگان است و پشتیبانی طولانی مدت نیز شامل حال مشتریان عزیز می شود.

وب سایت مجموعه تصفیه آسا این امکان را به شما مشتریان عزیز می دهد تا در زمان کوتاهی بتوانید خرید اینترنتی تصفیه آب خود را انجام دهید و با مشاهده ی مشخصات هر محصول و مقایسه ی آن ها با یکدیگر بهترین دستگاه را برای منزل خود انتخاب نمایید. این شرکت نمایندگی انحصاری برند مینروا در ایران است که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی و مشاوره ی خرید آب تصفیه کن به صورت شبانه روزی با مشاوران مجرب این شرکت در تماس باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *