ثبت نام و خرید اقساطی کامیونت دیما

ثبت نام و خرید اقساطی کامیونت دیما
  • 1401/12/11
  • گویا آی تی
  • 49

کامیونت دیما یکی از جدیدترین کامیونت های عرضه شده در بازار کشور است که در مدت کوتاهی توانسته نگاه های زیادی را به سمت خود جذب کند. این کامیونت در دو ظرفیت مختلف ۶ تن و ۹ تن به بازار کشور عرضه شده است. شرکت تولید کننده و ارائه کننده این کامیونت ها، مایان دیزل است که یکی از شرکت های بزرگ فعال در حوزه تولید انواع تریلر ماشین سنگین به شمار می رود. مایان دیزل مدتی است که با ارائه کامیون کشنده و کامیونت های دیما، مجدداً بر سر زبان ها افتاده است. هر دو مدل این ماشین های سنگین در زمان کمی که از عرضه آنها می گذرد، توانسته‌اند فروش مناسبی را در بازار خودروهای سنگین کشور تجربه کنند.

در ادامه این مطلب میخواهیم به شما مدل های مختلف کامیونت دیما معرفی کنیم. همچنین می خواهیم شما را با شرایط خرید اقساطی این کامیونت نیز آشنا کنیم. در این صورت اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کامیونت ها دارید، می توانید به مطالعه ادامه این مطلب بپردازید.

اوزان و ابعاد کامیونت‌ دیما.

کامیونت دیما دارای وزن خالص ۳۱۲۵ کیلوگرم در مدل ۶ تنی و ۳۲۰۰ کیلوگرم در مدل ۹ تنی است. این ترکیب وزنی باعث شده تا امکان بارگیری تا حدود ۳ تن در مدل ۶ تنی دیما و ۶ تن بار در کامیونت ۹ تنی دیما وجود داشته باشد. فاصله محورها در مدل ۶ تن کامیونت دیما ۳٫۸۴۰ متر است که این فاصله در مدل ۹ تنی دیما کمی بیشتر و در حدود ۴٫۴۷۰ متر است. این طول بیشتر امکان بارگیری در حجم و ابعاد بیشتر را برای این مدل ایجاد می کند. تفاوت در طول کامیونت بدین صورت است که طول مدل ۶ تن ۶٫۹۰ متر است. درحالی‌که، طول مدل ۹ تن ۷٫۷۶۰ متر است.

 

مشخصات فنی کامیونت‌ دیما.

کامیونت دیما در مدل های مختلف ۶ تنی و ۹ تنی تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند. بدین دلیل که موتور استفاده شده در این دو مدل از کامیونت، دقیقا مشابه یکدیگر است. در کامیونت های دیما از یک موتور چهار سیلندر استفاده شده که دارای حجم دقیق ۴ لیتر است. این موتور برند کامینز آمریکا بوده که عملکرد بسیار مناسبی را از خود ارائه میدهد.

لازم به ذکر است که موتورهای کامینز، در بسیاری از کامیونت های ارائه شده در بازار کامیونت های کشور، استفاده شده است. این امر باعث گردیده که شرایط مناسبی از نظر تامین قطعات و لوازم یدکی این موتور ها در سراسر کشور وجود داشته باشد.

موتور مذکور از نوع یورو ۵ بوده و توانایی تولید حداکثر ۱۵۲ اسب بخار در دور موتور ۲۵۰۰ را دارد. این قدرت برای انواع کاربری ها، در این ظرفیت باری کافی به نظر می رسد. با این وجود مسلم است که شتاب کامیونت ۶ تنی دیما با همین موتور، بیشتر از مدل ۹ تنی خواهد بود. گشتاور تولید شده توسط این موتور، در حدود ۵۰۰ نیوتن متر است که این گشتاور در بازه دور موتور ۱۱۰۰ تا ۲۰۰۰ در اختیار راننده قرار می گیرد.

موتور یورو ۵، برای کنترل آلایندگی های خروجی از اگزوز، از سیستم کاتالیست هوشمند SCR بهره می برد. این سیستم برای کنترل گازهای اکسید نیتروژن نیازمند استفاده از مایع اوره یا ادبلو خواهد بود. در این کامیونت یک مخزن با حجم ۱۷ لیتر برای این مایع در نظر گرفته شده است.

 

تجهیزات اضافی موتور کامیونت دیما.

موتور کامیونت دیما از سیستم پاشش سوخته common rail بهره می برد. این سیستم باعث شده تا مصرف سوخت این کامیونت به حد چشمگیری کاهش یافته باشد. برای تامین قدرت موتور از یک توربو شارژر مدل WGT  استفاده شده است. این سیستم به کمک یک اینترکولر جهت افزایش بهره وری تکمیل می گردد. از دیگر تجهیزات بخش موتوری می توان به گرمکن سوخت، گرمکن ادبلو، سیستم تنظیم فشار گاز خروجی از اگزوز و … اشاره نمود.

کامیونت‌ دیما

سیستم انتقال قدرت کامیونت‌ دیما.

در کامیونت های دیما از یک جعبه‌دنده دستی از نوع fast و اوردرایو دار استفاده شده است. نام این گیربکس MD6 است که دارای ۶ دنده جلو و یک دنده عقب سنکرونیزه است. کارایی این گیربکس در حمل انواع بارها در بازه وزنی مجاز این کامیونت ها، از طریق تست های مختلف جاده ای به اثبات رسیده است.

 

سیستم ترمز کامیونت دیما.

ترمز های نصب شده بر روی کامیونت دیما ساخت شرکت معتبر Wabco بوده که در جلو و عقب آن از مدل کاسه‌ای استفاده شده است. ترمز ها از نوع بادی بوده و در دو مدار مستقل عمل می کنند. در این کامیونت ها، مجموعه کاملی از سیستم های کمکی برای ترمز گیری استفاده شده اند. از جمله آنها می توان به سیستم کنترل ضد لغزش، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری و همچنین سیستم پیشرفته ترمز ضد قفل اشاره نمود. در کنار آنها باید به خشک کن هوای ورودی به موتور و همچنین ترمز اگزوز نیز اشاره نمود.

کامیونت 6 تن دیما

سیستم تعلیق کامیونت دیما.

اگر میخواهید درباره سیستم تعلیق کامیونت های دیما بدانید، باید بگوییم که در این کامیونت ها از سیستم تعلیق فنر برگی تخت در محور جلو به کار رفته است. علاوه بر آن، از مجموعه کمک فنر و میل موجگیر نیز برای حمایت این سیستم تعلیق و در محور عقب نیز از سیستم تعلیق فنر برگی شمش دار استفاده شده است.

 

تجهیزات نصب شده استاندارد بر روی کامیونت‌ دیما.

در کامیونت دیما از مجموعه متنوعی از تجهیزات استاندارد استفاده شده است. در ادامه مطلب به چند مورد از این تجهیزات اشاره می کنیم.

  • مه شکن جلو و عقب و چراغ دی لایت.
  • قطع کن باطری.
  • کروز کنترل پیشرفته.
  • سوکت برق ۲۴ ولت در داخل کابین.
  • مجموعه آینه دید جلو و آینه جدول.
  • سیستم بوق و هشدار دنده‌عقب.
  • بوق برقی برای استفاده در شهر و جاده.
  • سیستم تهویه‌مطبوع از نوع تنظیم دستی.
  • بخاری درجا و انواع گرمکن سوخت.
  • ریموت‌کنترل.
  • زاپاس بند به همراه لاستیک زاپاس.
  • سیستم مولتی مدیا با قابلیت اتصال usb.
  • صندلی راننده از نوع تعلیق بادی و دارای تنظیمات متنوع.

فضای داخلی دیما

خرید اقساطی کامیونت دیما از فرهان دیزل.

تا به اینجای مقاله تلاش کردیم تا شما را با کامیونت دیما و امکاناتی که ارائه می دهد، آشنا کنیم. با وجود اینکه امکان ثبت نام و خرید نقدی از طریق وبسایت سازنده این کامیونت ها وجود دارد؛ اما عرضه این کامیونت ها نسبتاً محدود بوده و نیاز است تا کل مبلغ خودرو به یکباره به حساب شرکت سازنده واریز شود.

رقم های نجومی و میلیاردی بازار خودروهای سنگین و نیمه سنگین کشور، به گونه ای نیست که همه افراد قادر باشند تا کل مبلغ خرید کامیونت را بپردازند. برای رفع این مشکل شرکت فرهان دیزل، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه خرید و فروش نقد و اقساط کامیون و کامیونت در بازار خودرو کشور، شرایط خرید اقساطی کامیونت دیما را فراهم کرده است.

شماره تلفن کارشناسان شرکت جهت مشاوره و خرید اقساطی

۰۹۳۷۰۱۸۲۰۷۲ – ۰۹۹۲۷۳۰۳۱۷۸ – ۰۹۳۵۱۹۰۰۶۵۷ – ۰۹۹۱۸۴۲۲۲۱۸ – ۰۹۳۸۸۲۱۸۴۱۵ – ۰۹۹۲۷۳۰۳۱۷۵ – ۰۹۳۵۱۹۰۰۵۳۲ 

بر طبق این شرایط، شما میتوانید بخشی از مبلغ کلی کامیونت را به کمک تسهیلات با بهره کم، باز پرداخت نمایید. لازم است بدانید که فرهان دیزل می تواند در صورت عدم موجودی تسهیلات بانکی برای متقاضیان، از ارائه دهندگان تسهیلات آزاد مطمئن، برای شما وام بگیرد. بدین ترتیب، نیازی نیست که شما به دنبال تهیه تسهیلات برای خرید اقساطی کامیون دیما از فرهان دیزل بروید؛ زیرا شرکت ما، به شما در انجام این کار کمک می کند. در صورتی که به کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه نیاز دارید، میتوانید با کارشناسان ما در فراهان دیزل جهت اخذ مشاوره‌های تخصصی در ارتباط باشید.

 

این مقاله به عنوان رپورتاژ آگهی تبلیغاتی در وبسایت گویا آی تی منتشر شده و وبسایت گویا آی تی در مورد تایید یا رد صحت محتوای آن مسئولیتی ندارد

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 49 دیدگاه
    1. خرید نقدی وقیمت روز کامیونت ۶تن چقدره
      درصورت خرید قسطی چقدر باید پیش پرداخت کنیم

    2. سلام شرایط اقساطی ۶تن رابفرمایید پیش پرداخت چقدر است

    1. لطفا جدولی از اطلاعات فروش کامیونت را در همین صفحه قرار دهید .

    2. سلام چقدر پیش پرداخت برای خرید اقساطی باید بدیم؟؟

    3. سلام شما از همه چی گفتید و تعریف کردید بخیر از اون چیزی که اصل کاری هست و چیزی نگفتید اول متن اشاره کردید شرایط فروش اقساطی رو میخاید بگید ولی پایین متن چیزی نگفتید!!!!!!!!

    4. سلام
      به فرهان دیزل و دیزل ایران اعتماددنکنید
      و نخرید این ها شرکت نیستن یک سری دفتر شخصی هستن فقط پول میگیرن
      اصلا تولید و فروش شرکت و کارخانه ها به این دو مجموعه ربطی نداره

  1. سلام لطف میکنید مبلغ پیش پرداخت و تعداد و مبلغ اقساط رو برام بفرستید ممنون میشم

    1. لطفا قیمت خودرو واقسادشوبفرمایید..متشکرم

  2. من تماس گرفتم با کارشناسان شون گفتن بین شش تن و نه تن تفاوت قیمت نداریم باید هشتصد میلیون پیش پرداخت داشته باشید و مابقی ۴۸ ماهه ماهی سی میلیون قسطی میشه

    1. سلام قیمت ۶تن نقدی چقدرهست وقسط شرایطش چه جوریه

    2. بخوره تو سرشون با قیمت های نجومی.. تا. راننده رو نکشند ول کن نیستن

    3. خیلی وحشتناکه قیمت اقساطیش دو ملیاردو دویستوچهل ملیون اب میخوره

  3. سلام پیش پرداخت کامیونت دیما چقدر است،،،،قیمت و شرایط اقساط آن،،،،تشکرازشما

  4. سلام لطفا حالاکه فراموش کردرداصل سرتیترخودتان که همان اعلام قیمت نقدی اقساطی راذکر کنید اقلا مارااز سردرگمی دربیارید

  5. با عرض سلام دیما ۹تن پیش پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان ماهانه ۱۵ میلیون تا رانندگی بتونی پرداخت کنه

  6. سلام.. لطفاً مبلغ پیش پرداخت رو حداقل اعلان کنید که مخاطب توضیحات شما رو بعد از معرفی محصول فکرش سمت شفافیت زحمات شما براش آشکار باشه و قصد خرید داشته باشه در هر شرایطی بتونه توان خودش رو میزان ببینه و بدبین به این موضوع نباشه …. سپاسگزارم

  7. اگه یدونه بخاری در جا گذاشتی اونم احتمالا چینی.. ۲۳۰۰۰۰۰۰۰۰میخوای بفروشی.. انصافت کو؟

  8. سلام،خوب معلومه این شرکت و افرادش دلال هستن،اگه ریگی به کفششون نبود که قیمت نقد و اقساطش رو تو سایت اعلام میکردند تا نیاز به تماس نباشه،زنگ زدم به شرکت گفتم ۸۰۰میلیون دارم بفیه اش چطوری قسطی بدم کارکنانش گفتن با ۸۰۰میلیون سواری هم نمیتونی بخری چه برسه به پیش پرداخت کامیونت.بچه ها خیلی سود میگیرن،به ازای هر ۲۰۰میلیون ۴۰۰میلیون میگیرن،ضامن معتبر و ….هم بماند.تو این بازار خراب نبودن بار اصلا نمیصرفه پول نزول بدی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *