کسب درآمد از اینستاگرام در منزل با ۲۰ ایده واقعی [موشن کده]

کسب درآمد از اینستاگرام در منزل با ۲۰ ایده واقعی [موشن کده]
  • 1401/12/13
  • گویا آی تی
  • 3
محتوا پنهان

کسب درآمد از طریق اینستاگرام چیست؟

این روزها کسب درآمد از اینستاگرام در ایران موضوع خیلی داغی شده است به طوری که نوجوان های ۱۴ ۱۵ ساله هم از اینستاگرام درآمدزایی خوبی دارند. همین باعث شده تا خیلی از افرادی که کارهای فیزیکی انجام می دادند تصمیم بگیرند کسب و کار خود را آنلاین کنند و برای شروع وارد اینستاگرام شوند. کسب درآمد از اینستاگرام کار آسانی نیست! اما وقتی به درآمد برسید محدودیتی در درآمد شما نخواهد داشت.

مهمترین چیزی که در مورد کسب درآمد از اینستاگرام باید بدانید این است که فالوورهای پیج تان هرچقدر بیشتر باشد درآمد شما هم بیشتر خواهد بود. به خاطر همین همواره باید از روش های مختلف برای جذب فالوور استفاده کنید. بعضی از این روش ها رایگان هستند و بعضی پولی! اما ما در این مقاله بهترین و سریع ترین روش را برای افزایش فالوور پیج تان به شما معرفی خواهیم کرد. پس اگر دوست دارید از اینستاگرام سریع به درآمد بالا برسید این مقاله آموزشی را از آکادمی موشن کده با دقت بخوانید.

۵ مدل اصلی کسب درآمد از اینستاگرام

۱٫ فروش محصول آموزشی: این مدل مخصوص اشخاصی است که مهارت در حوزه پولساز دارند. این افراد برای کسب درآمد از اینستاگرام با ساخت دوره تولید محتوا در اینستاگرام و یا پکیج آموزش به‌صورت فیلم، قادر خواهند بود تا دیگران را مشتاق به یادگیری و خرید دوره آموزشی خود کنند. بر این اساس، سود قابل‌توجهی نیز نصیب افرادی که از طریق ساخت محصول آموزشی پیج کاری راه اندازی میکنند میشود.

۲٫ فروش محصول فیزیکی: با توجه به شرایطی که در بازار ایران حاکم است، صرفاً باید کسب و کار اینستاگرام را شروع کرد و حقیقتاً راه اندازی فروشگاه اینترنتی در بستر اینستاگرام، موقعیتی پرسود و فوق‌العاده برای هر شخصی محسوب میشود. وقتی شما هرچه سریع‌تر با روش بازاریابی در اینستاگرام آشنا شوید، بهتر میتوانید برای فروش محصولات فیزیکی با فالوور پیج خود ارتباط برقرار کنید که ایجاد تعامل در هر پیج، جزء مهم‌ترین فاکتورهای درآمدزایی از اینستاگرام به شمار میرود.

۳٫ فروش خدمات: محبوبیت اینستاگرام به‌صورت چشمگیری در ایران افزایش پیدا کرده است و به همین جهت شرکت‌ها و سایت‌های آموزش و خدمات‌دهی به سمت اینستاگرام آمده‌اند تا از طریق ارائه خدمات و فروش آن، درآمدزایی کنند. ( افرادی که در حوزه بازاریابی و فروش، طراحی گرافیک، مشاوره و یا مدل‌های دیگری از خدمات تخصص کافی دارند، به‌راحتی با راه اندازی پیج خدماتی در اینستاگرام میتوانند کسب درآمد اینترنتی داشته باشند ).

۴٫ برندسازی در اینستاگرام: برای پیشبرد برندسازی در اینستاگرام، نکات متنوع و کاربردی وجود دارد. هر برندی برای رشد کسب و کار خود در ایران و جهان و افزایش درآمد به‌خصوص در اینستاگرام، نیاز به استراتژی‌های برندسازی در اینستاگرام و برندینگ با اینستاگرام دارد. بازاریابی اینترنتی، بهترین گزینه برای رشد کسب و کار اینترنتی به‌خصوص در اپلیکیشن اینستاگرام است.

۵٫ همکاری در فروش: در مدل آخر که همکاری در فروش است، افرادی به سمت این مدل میروند که کالایی جهت معرفی و فروش از خودشان ندارند؛ به همین جهت، یک پیج فروشگاهی در ابتدا راه اندازی میکنند و سپس با فروش محصولات دیگر فروشگاه‌ها و بازاریابی که انجام میدهند، پورسانت فروش به ازای هر محصول دریافت میکنند.

با دانلود رایگان آموزش ادوبی پریمیر که بهترین نرم افزار جهت تولید محتوای ویدیویی می باشد همراه موشن کده باشید.

کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه؛ چطور ممکنه؟

چگونه از اینستا پول در بیاریم؟ آن هم بدون سرمایه؟ آیا ایده های کسب درآمد از اینستاگرام را می‌دانید؟ یک سایت کسب درآمد از اینستاگرام خوب می تونه کمک کننده باشه. در همین روزهایی که اغلب ما در حال استفاده از اینستاگرام تنها برای وقت گذرانی و یا سرگرمی هستیم، عده زیادی موفق به درآمدزایی شده‌اند. حال میخواهیم ببینیم نحوه درآمد از اینستاگرام به چه صورت است و چطور به راحتی میشه فقط با دانستن نحوه درآمد از اینستا، به درآمد میلیونی رسید.

پول درآوردن در اینستاگرام چگونه است؟ تبلیغات؟ فروش محصول؟ تولید ویدئوهای آموزشی و ترغیب افراد برای شرکت در دوره‌های آموزشی؟ هر کدام از مواردی که ذکر شد می‌توانند راهی برای رسیدن به درآمد باشند.

اما آیا راهی برای کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه هم وجود دارد؟ این سوالی لست که اغلب افراد به دنبال پاسخی واضح برای آن هستند! در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله؛ رسیدن به درآمد از طریق اینستاگرام بدون داشتن سرمایه اولیه امکان پذیر است. حتی اگر به دنبال کسب درآمد دلاری هستید، می توانید از این رسانه اجتماعی استفاده کنید.

روش ها و ایده های کسب درآمد از اینستاگرام

همان طور که گفتیم کسب درآمد از اینستاگرام خیلی فراگیر شده است و بسیاری از افرادی که قصد دارند از اینستاگرام کسب درآمد کنند نمی دانند که چگونه و چطور می‌توانند از اینستاگرام درآمد زایی کنند.برای کسب درآمد از اینستاگرام ایده ها و روش های متنوعی وجود دارد مثل راه اندازی پیج اینستاگرام و یا راه اندازی خدمات اینستاگرام مثل فروش فالوور، فروش لایک و ویو اینستاگرام.

در قدم اول برای کسب درآمد از اینستاگرام باید ببینید که به چه روشی علاقه دارید! به عنوان مثال می خواهید یک پیج اینستاگرامی راه اندازی کنید و از طریق تبلیغات و معرفی کردن پیج ها و محصولات دیگر آن درآمد زایی کسب کنید یا اینکه خدمات اینستاگرام راه اندازی کنید و به افرادی که قصد دارند فالوور، لایک و ویو اینستاگرام شان را افزایش دهند خدمات ارائه کنید. البته در ادامه به صورت کامل شما را بیشتر با روش های کسب درآمد از اینستاگرام آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه من باشید تا شما را با ایده های کسب درآمد از اینستاگرام به صورت کامل آشنا کنم.

با دانلود آموزش کامل فتوشاپ رایگان که بهترین نرم افزار جهت تولید محتوای تصویری می باشد همراه موشن کده باشید.

فروش کالای فیزیکی

اولین روش کسب پول از اینستاگرام ، فروش انواع کالاهای فیزیکی در آن است. به عنوان مثال می‌توان به فروش کیف و کفش، انواع لباس، شال و روسری، عطر و ادکلن، لوازم خانگی و غیره اشاره کرد. جالب است بدانید که امروزه بعضی از افراد محصولاتی  را در اینستاگرام می‌فروشند که فکرشم نمی‌کنید.

بعضی از اشخاصی که در اینستاگرام کالای فیزیکی می‌فروشند؛ صاحب مغازه فیزیکی نیز هستند. مثلا شخصی مغازه کفش فروشی دارد و تصمیم می‌گیرد که شعبه آنلاین خود را هم راه‌اندازی کند. البته اگر شما صاحب مغازه نیستید؛ باز هم می‌توانید از این روش کسب درآمد کنید. کافی است که محصولات را از تأمین‌کننده‌ها تهیه کرده و با قیمتی بالاتر در پیج خود به فروش برسانید.

فروش غیر مستقیم کالا و خدمات

این هم روشی است که خیلی ها از آن برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام استفاده می کنند. بیشتر افرادی که فالوور های زیادی دارند می توانند از این روش برای گرفتن تبلیغات دیگر کسب و کارها اقدام به کسب درآمد کنند. همچنین افراد معروف یا به قول معروف سلبریتی ها که دارای محبوبیت و دنبال کنندگان بالایی هستند از این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام خیلی استفاده می کنند.

در این روش به طور غیر مستقیم محصول یا خدمت کسب و کار مورد نظر تبلیغ می شود. در واقع در این روش تبلیغات با محتوا عجین شده است و جزیی از روش های بازاریابی محتوا نیز محسوب می شود.

با دوره آموزش موشن گرافیک با افتر افکت اقدام به تولید محتوای جذاب و پولساز کنید.

ارائه خدمات

یکی از ترفند های کسب درآمد از اینستاگرام فروش خدمات به جای کالای فیزیکی است. یکی از ایده‌های خدماتی که امروزه  حسابی رونق گرفته است؛ فروش لایک، کامنت و فالوور است. مثلا به ازای هر هزار فالوور، مبلغ ۱۰۰۰۰ تومان ردوبدل می‌شود.

ایده دیگر در مورد فعالیتِ روانشناس‌ها و انواع مشاروان است که می‌توانند، کسب درآمد از اینستاگرام را تجربه کنند. به عنوان مثال یک مشاور در حوزه کسب و کار دیجیتال، فعالیتش را شروع کرده و با استفاده از پیج اینستاگرام، وقت مشاوره خود را به دیگران می‌فروشد.

برند سازی در اینستاگرام

یکی دیگر از روش هایی که می توان گفت به صورت غیر مستقیم از طریق آن می توان کسب درآمد از اینستاگرام داشت، برند سازی است. بسیاری از کسب و کار ها از طریق برند سازی در اینستاگرام سعی می کنند مخاطبان زیادی را با کسب و کار خود آشنا کنند و بعد روی آن ها بازاریابی انجام دهند.

مثلا کسب و کارهایی که با برند سازی قصد داردند مخاطبان زیادی را به حضور در سمینارها و ورکشاپ های عملی شان دعوت کنند نمونه ای از برند سازی در اینستاگرام هستند. در این روش معمولا کسب و کار ها مخاطبان خود را از اینستاگرام وارد بستر اصلی کسب و کارشان که ممکن است وب سایتشان باشد می کنند و سعی می کنند روی آن ها عملیات بازاریابی انجام دهند تا مخاطبان خود را عاشق خدمات یا محصولاتشان کنند.

همکاری در فروش اینستاگرام

احتمالاً شما هم حین چرخیدن در اینستاگرام بلاگرها و اینفلوئنسرهای مختلف و زیادی را دیده‌اید و به این فکر کرده اید: من که نمی‌توانم بلاگر یا اینفلوئنسر موفقی باشم یا اینکه علاقه‌ایی به این کار ندارم، پس چگونه میتوانم از اینستاگرام کسب درآمد داشته باشم؟

اینستاگرام تنها محلی برای آپلود عکس‌های زیبا که گاهی مفید هم نخواهند بود، نیست. هر فردی در هر سطح مالی امروزه می‌تواند از اینستاگرام کسب درآمد کند. به عنوان مثال دانشجویان، زنان خانه‌دار، افراد بدون سرمایه، کارمندان یا حتی سرمایه داران می‌توانند برای خود و یا کسب و کارشان پیج بزنند و با انتخاب یک حوزه مناسب که افراد بیشتری در آن خواهان محصول هستند، شروع به فعالیت کنند.

گرفتن تبلیغات

یکی دیگر از روش‌های اینستاگرام مارکتینگ برای کسب درآمد بدون سرمایه اولیه، تبلیغات است. به این شکل که شما پست و استوری شرکت‌ها و برندها را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و خدمات یا محصولات آن تبلیغ می‌کنید.

اینفلوئنسرها یا افراد تأثیر گذار از تبلیغات در اینستاگرام درآمد خوبی بدست می‌آورند. قانون این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام اینگونه است که در واقع میزان درآمد شما در روش تبلیغات، بر اساس مدت زمان انتشار پست و یا میزان بازدید پست یا استوری محاسبه میشود. اما این نکته را نباید فراموش کرد که برای کسب درآمد میلیونی از تبلیغات در اینستاگرام باید با مهارت‌های بازاریابی و مهارت‌های لازم برای رشد یک پیج اینستاگرامی آشنایی کامل داشت.

کسب درآمد از فروش فالوور، لایک و ویو اینستاگرام

یکی دیگر از پردرآمدترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام که می توانید با استفاده از این روش به درآمدهای بسیار زیادی در ماه و حتی روز برسید راه اندازی خدمات اینستاگرام است. این مدل کسب درآمد از اینستاگرام یکی از بهترین وساده ترین روش های درآمدزایی است. همانطور که می دانید اگر بخواهید از طریق پیج اینستاگرام تان درآمد زایی کسب کنید حتماً باید تعداد فالوور های تان زیاد باشد در غیر این صورت نمی توانید از پیج تان درآمدزای کسب کنید.

بسیاری از افراد به دلیل اینکه پیجی با فالوور های واقعی و زیاد ندارند نمی توانند از طریق اینستاگرام کسب درآمد داشته باشند. اگر شما هم جزو این افراد هستید و فکر می کنید که نمی توانید از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنید سخت در اشتباه هستید.

محتوای آموزشی بسازید

هیچ چیز به این اندازه باعث جذب فالوورهای بیشتر نمی‌شود. افراد پرمشغله امروز عاشق این هستند که محتوای کوتاه و مفید در قالب‌ پست‌های اینستاگرام مطالعه کنند. این کار برای آنها نیاز به زمان و تمرکز کمی دارد. این مطالب کوتاه آموزشی مزیت دیگری نیز دارد و اینکه هر کسب و کاری داشته باشید با این دست مطالب مفید افراد علاقمند را به سمت خود جذب می‌کنید. آنها دوست دارند بیشتر از شما اطلاعات دریافت کنند تا درآینده بتوانند از خدمات شما استفاده کنند. این کار سبب می‌شود از این طریق جامعه‌ای قدرتمند برای خود ایجاد کنید که دنبال‌کننده فعالیت شما هستند.

تخصص خود را ارائه دهید

اگر شما هم در کاری مهارت یا تخصص کافی داشته باشید بهتر است بدانید که می­توانید از طریق آن ایده به کسب درآمد از اینستاگرام برسید. به عنوان مثال معلمی که کلاس ­های کنکوری برگزار می­کند می­تواند با انتشار ویدئوهایی از نحوه تدریس خود به جلب اعتماد مخاطبان خود بپردازد و پس از آن پیشنهاد های کلاس خصوصی را دریافت کند. یا اگر اطلاعات شما در زمینه گوشی­ های موبایل بالا باشد می­توانید محتوای آموزشی تولید کنید و به جلب نظر مخاطبان خود در اینستاگرام بپردازید. سپس می­توانید به ارائه خدمات پرداخته و یا دیگران را برای خرید گوشی موبایل راهنمایی کنید و جامعه خدف خود را بزرگتر کنید.

برگزاری انواع مسابقات

همانطور که میدانید و قطعا دیدید، مسابقات بسیار زیادی در اینستاگرام انجام می‌شود که خب هدف‌های متفاوتی نیز دارند. همه چی بستگی به استراتژی شما دارد. بعضی اوقات برای آگاهی از برند مسابقه میزنید، بعضی اوقات برای افزایش فالوو، فروش و …

مدیریت پیج های اینستاگرامی

یکی از راه های آسان دیگر این روش است. دوره کسب درآمد از اینستاگرام را ببینید و آموزش کامل مدیریت پیج ها را درک کنید. زمانی که در این کار حرفه ای شدید شروع به گرفتن پروژه برای مدیریت پیج های دیگران کنید. شما از طریق هر مدیریت هزینه خوبی را به دست خواهید آورد. اما شرط این روش این است که بازاریابی و اصول اولیه ارتباط با مشتری را بدانید. همچنین باید مشتریان را از خود راضی نگه دارید. پس به خوبی این دوره ها را یاد بگیرید و استفاده کنید. برای راحتی کار می‌توانید اولین مشتری خود را به صورت آزمایشی رایگان انجام دهید، تا فنون این کار دستتان بیاید.

پیج سرگرمی راه بیندازید

اغلب افرادی که در اینستاگرام به گشت و گذار می پردازند به دنبال سرگرم شدن و به دنبال پیجهای خواص در این زمینه هستند. مهمترین نکته در در این نوع پیج ها تولید محتوای آن می باشد که نباید به هیچ وجه محتوای تان کپی از جای دیگر باشد. پس خلاق باشید تا مخاطب مشتاق شما شود. سعی کنید حتماً روی کلیپ های مد نظرتان در جهت کسب درآمد از اینستاگرام کار کنید و محتوای جدید داشته باشید تا دیگران محتوای شما را به اشتراک بگذارند که این خود ابتدای شناساندن پیج شما به دیگران و افزایش فالوور و در نتیجه کسب درآمد بیشتر برای شماست.

تولید محتوا؛ شیوه محبوب و پولساز

اگر شما برای کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه به مهارت‌ها و ابزار مورد نیاز برای طراحی و تولید محتوا مسلط باشید، چندین گام از سایر افراد جلو خواهید بود؛ زیرا تولید محتوا در اینستاگرام به صورت حرفه‌ای نیازمند کسب مهارت‌هایی در رابطه با طراحی می‌باشد. به همین دلیل طراحان گرافیک و تولید محتوا می‌توانند درآمد بسیار خوبی از این طریق کسب کنند. طراحان گرافیک می‌توانند به سایر کسب و کارها در زمینهٔ تولید محتوا و طراحی آن کمک کنند یا آموزش‌هایی برای این افراد در پیج خود منتشر کنند.

 بلاگری در اینستاگرام

بلاگر شدن یکی دیگر از شغل‌هایی است که امروزه زیاد به گوش ما مخصوصا در اینستاگرام می‌خورد. بلاگری یعنی تبدیل به فردی تاثیرگذار بشویم که تولید محتوا در یک حوزه خاص را دارد. از آن‌جایی که بلاگرها نفوذ خوبی می‌توانند بر روی کاربران داشته باشند پس به خوبی از پس تبلیغاتی که به آن‌ها سپرده می‌شود برمی‌آیند. بلاگرها اغلب کاریزما دارند. بلاگر شدن در حوزه‌های مختلف است. از مد و لوزم آرایش گرفته تا غذا، زبان، فیتنس و غیره. بلاگرها  معمولا به صورت متنی یا ویدیویی از زبان خودشان برند یا خدماتی را معرفی کنند. از درآمدشان هم نگوییم که عالی است. مثلاً این یکی از پست‌های هدی رستمی، تراول بلاگر ایرانی است:

طراح گرافیک

طراحان گرافیک با ارائه نمونه کارهای خود در اینستاگرام می­تواند به جذب مشتری بپردازد. طراحان حرفه ­ای هم می­توانند با ارائه آموزش ­هایی در حوزه کاری خود یک ایده عالی کسب درآمد از اینستاگرام باشد. افراد زیادی در اینستاگرام هستند که نمی­ توانند برای پست­ های اینستاگرامی خود طراحی خوبی داشته باشند و نیاز به شخص خلاقی دارند تا این وظیفه را به او بسپارند. اگر شما بتوانید مهارت خود را در این زمینه­ ها نشان دهید به درآمد خوبی می­توانید دست یابید.

پیج انگیزشی

کسانی که درس می خوانند و به دنبال آرزوهای بزرگ هستند، مخاطب اصلی پیج های انگیزشی هستند. دیدن جملات و کلیپ های انگیزشی به این دسته از افراد کمک می کند تا انگیزه بیشتری برای کسب موفقیت در کسب و کار داشته باشند. طرفداران این نوع صفحه ها در اینستاگرام، بیشتر به دنبال سخن بزرگان هستند که البته اگر بتوان کلیپ های خارجی که انگیزشی هستند را به صورت دوبله ترجمه کرد یا زیرنویس آن را زیر فیلم قرار داد، علاقه بیشتری نسبت به فالو کردن این نوع پیج های اینستاگرامی نشان می دهند. داشتن مهارت در زمینه طراحی پست به جذب مخاطب کمک شایانی می کند.

ارائه خدمات مشاوره

یکی دیگر از ایده های کسب درآمد از اینستاگرام مشاوره می­باشد. برای ارائه خدمات مشاورهای باید بتوانید تخصص خود را به مخاطبانتان اثبات کنید. برای درک بهتر نمونه درآمد مشاوره در اینستاگرام پاراگراف زیر را مشاهده نمایید. یکی از همکاران در اینستاگرام که دارای ۵۰ هزار فالور می­باشد تنها از طریق مشاوره توانسته است به درآمدی بالغ بر ۳۵ میلیون تومان در ماه برسد. درآمدهای بدست آمده از کلاس ­ها، پروژه ­ها و سمینارها که جای خودشان را دارند.

 رستورانگردی و کافه گردی

ایده ای که بسیار در اینستاگرام رایج شده، افراد به رستورانگردی و کافه گردی میپردازند و در این زمینه تولید محتوا میکنند و پست های جذابی منتشر میکنند، سپس با مخاطبی که جذب کرده اند می‌تواند توجه هر رستورانی را نیز جلب کنند، در ابتدای کار به رایگان رستوران ها و اماکن مختلف معرفی می‌شوند و قطعاً هیچ رستورانی از تبلیغ رایگان بدش نمیاد اما رفته رفته که مخاطبان شما افزایش یافت این رستوران ها هستند که برای معرفی به شما هزینه های بالا پرداخت میکنند.

مربی یا مشاور اینستاگرام شوید

اگر مهارتی دارید که از آن پول درمی‌آورید، و اگر دنبال‌کننده‌های زیادی در اینستاگرام دارید، چرا با آموزش دادن همین کار به دیگران درآمد کسب نکنید؟ مردم می‌خواهند بدانند چگونه می‌توانند در اینستاگرام پول در بیاورند. به‌همین دلیل است که ما این مقاله را می‌نویسیم. اگر بلد باشید چطور این کار را انجام دهید و خودتان این کار را کرده باشید، می توانید پول زیادی به دست آورید.

حالا فرقی نمی کند که یک وبلاگ نویس مسافرتی، یک وبلاگ نویس مواد غذایی یا یک مشاور بازاریابی باشید؛ اگر در حوزه کاری خود فعال باشید، تبدیل شدن به یک مدرس یا مربی می‌تواند بسیار سودآور باشد. همین باعث شده بسیاری از Creatoreها برای پول درآوردن از اینستاگرام، سخت تلاش کنند و روز و شب، در این پلتفرم، زندگی کنند.

 فروش پیج اینستاگرامی با فالوئر بالا

برسیم به یک ایده دیگر از اینکه چگونه از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟ گزینه دیگر این است که یک پیج را رشد بدهیم و شروع  به جمع آوری فالوئرهای واقعی کنیم نه ربات! اگر در نهایت به تعداد قابل توجهی فالوئر فعال برسیم، مشتریانی هستند که حاضرند میلیون‌ها تومان به ما پول بپردازند.

ترفند های توسعه کسب درآمد اینستاگرامی

اگر واقعا به دنبال توسعه دادن کسب درآمد اینستاگرامی خودتون هستید، پیشنهادات ما این موارد می باشد

  • موضوع و هدف خود را کاملا و دقیق مشخص کنید
  • فقط راجب موضوع خود فعالیت کنید
  • چالش برگذار کنید، فالوور ها را غافل گیر کنید
  • زیادی تبلیغ نزارید و اول به فکر رضایت دنبال کننده باشید
  • یک اسم خوب و عالی برای برند یا پیج خودتون انتخاب کنید
  • پیج خودتون رو توی شبکه های مجازی دیگه بسازید و تبلیغ کنید (مثل تلگرام و یوتیوب)
  • حتما برای پیج و موضوع خودتون یک سایت تشکیل بدهید (اصولش رو خوب یادبگیرید)
  • حرفه ای و خلاق باشید، فقط کار های دیگران را تکرار نکیند
  • زیر پست هایتان هشتگ مناسب قرار بدید و روی عکس هایتان واترمارکت(اسم برند) را قرار دهید
  • با کانال هایی دیگران تبادل تبلیغات انجام دهید
  • از استوری و لایو اینستاگرام حتما و حتما استفاده کنید

پیش نیاز کسب درآمد از اینستاگرام

اگر در حال حاضر به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام هستید، یک سری پیش نیاز را باید بدانیم. درست است که می‌توانیم به درآمد چند میلیونی برسیم اما قبل از آن باید یک سری قدم برداریم.

قدم اول کسب درآمد از اینستاگرام

قدم اول تا می‌توانیم با شبکه اینستاگرام آشنا شویم. به قول آقای پیام بهرام‌پور وقتی قرار است با وسیله یا پلتفرمی کار کنید، هیچ دکمه‌ای نباشد که کارکرد آن را نمی‌دانیم.

 قدم دوم کسب درآمد از اینستاگرام

قدم بعدی ساخت یک اکانت حرفه‌ای است. این پیج باید professional باشد که به دو دسته business و  creator تقسیم می‌شود. اگر برای یک شرکت و سازمانی است که business می‌شود. اگر خودمان شخصی کار می‌کنیم پیج اینستاگرام را creator می‌سازیم.

 قدم سوم کسب درآمد از اینستاگرام

حالا باید پروفایل حرفه‌ای اینستاگرام را رنگ و لعاب بدهیم. از عکس حرفه‌ای متناسب با تخصصمان گرفته تا معرفی‌ای که قرار است در داخل بیو بنویسیم. در یک کلام مخاطب با دیدن bio باید متقاعد شود که پیج ما را follow کند.

یک نکته هم در خصوص آدرس سایت در بیو پروفایل اینستاگرام اشاره کنیم. حتی اگر سایت نداریم؛ حرفه‌ای‌تر این است که آدرس کانال تلگرام، صفحه لیندین یا غیره  را وارد کنیم. اگر هم سایت داریم که چه بهتر! اما یک نکته را در نظر بگیرید.

  قدم چهارم کسب درآمد از اینستاگرام

همچنین باید پست‌های ارزشمند و خوبی برای فالوئرها در نظر بگیریم. حرفه‌ای و خلاقانه باشد. برای پست گذاشتن برنامه منظمی داشته باشیم. آمار بازدید پست و استوری را چک کنیم که یک بازخورد خوبی بگیریم.  هشتگ‌های متناسب در زیر پست‌ها قرار بدهیم. فراموش نکنیم که دعوت به اقدام (Call to Action)  برای مخاطب داشته باشیم.

کسب درآمد از اینستاگرام بهتر است یا تلگرام؟

خب شاید الان این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که کسب درآمد از اینستاگرام بهتره است یا تلگرام؟ در ابتدا بیایید با تفاوت این دو اپلیکیشن آشنا شویم

  • اگر هدف شما کسب درآمد از تلگرام باشد، قاعدتا باید یک کانال برای کسب و کار خود بسازید. اما بهتر است بدانید در تلگرام هیچ الگوریتمی برای نمایش پست های جدیدتر به عضوهای کانال شما وجود ندارد.
  • یعنی هنگامی که یک نفر تلگرام خود را باز می‌کند کانالی را در بالای صفحه خود مشاهده می‌کند که آخرین پست خود را چند لحظه قبل به کانال ارسال کرده باشد.
  • در واقع کیفیت محتوای ارائه شده در تلگرام خیلی اهمیتی در نمایش پست ارسالی به کاربر ندارد و فقط ارسال مداوم پست‌ها باعث دیده شدن بهتر می‌شود.
  • اما اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است و آنچه که شما در اینستاگرام مشاهده می‌کنید چیزهایی هستند که شما به آن‌ها علاقمند هستید.
  • حال چطور اینستاگرام متوجه می‌شود که من به چه چیزهایی علاقمندم که آن‌ها را به من نمایش می‌دهد؟
  • پاسخ ساده است”از لایک‌ها، کامنت‌ها و پست‌هایی که قبلا به آن‌ها توجه کرده‌اید”
  • در واقع اینستاگرام محیط خود را نسبت به رفتار ما تغییر می‌دهد و چیزهایی را به ما نمایش می‌دهد که ما دوست داریم ببینیم!
  • همین الگوریتم باعث می‌شود تا کیفیت محتوای ارائه شده در اینستاگرام به شدت اهمیت داشته باشد.
  • همه ما از عکس‌ها یا ویدئوهای با کیفیت لذت می‌بریم و هیچکدام ما دوست نداریم تا عکس‌های تار و بی کیفیت یا کم نور را ببینیم.

اینستاگرام این موضوع را به خوبی درک می‌کند و اگر ما محتوایی را در اینستاگرام منتشر کنیم که مخاطبین ما دوست نداشته باشند آن محتوا را بینند اینستاگرام محتوای ما را به فالوورهایمان نمایش نمی‌دهد و برعکس اگر محتوایی منتشر کنیم که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشد، اینستاگرام محتوای ما را حتی به کسانی که ما را فالو نکرده‌اند نیز نمایش می‌دهد و این باعث می‌شود تا ما بتوانیم با استفاده از تولید محتوای باکیفیت در اینستاگرام، تعداد فالوورهای بسیار بالایی جذب کنیم که علاقمند به محتوا یا محصولات ما هستند و حاضرند بابت محصولات یا خدمات ما پول بپردازد.

نتیجه گیری

در این مطلب دانستیم که چگونه از اینستا کسب درآمد کنیم؛ همچنین با ۲۰ نحوه کسب درآمد از اینستاگرام آشنا شدیم. نحوه درامد از اینستا می تواند برای هر فردی متفاوت باشد. این را بدانید که نحوه درآمد از اینستاگرام تا حد زیادی به متودی که انتخاب می کنید دارد و از آن به بعد تلاش شما تعبین کننده درآمد نهایی شما خواهد بود..

یادتان باشد که همیشه باید تلاش کنید و وقت بگذارید. «راه‌ ها و ایده‌ های کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه»، بسیار هستند؛ از انواع روش‌های تبلیغات در اینستاگرام گرفته تا پیاده سازی استراتژی‌هایی برای فروش در اینستاگرام. بنابراین هیچ راهکار جادویی‌ای وجود ندارد که شما ثروتمند شوید؛ همه چیز به پشتکارتان و ایده کسب و کار اینستاگرام شما بستگی دارد. فراموش نکنید همین لحظه که شما در حال خواندن این مطلب هستید، بسیاری از افراد مشغول پول درآوردن با روش‌های مختلف هستند!

منبع: آکادمی موشن کده https://motionkade.ir/

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *